Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Sidan fungerar sådär med firefox 3, rackarns.

Musiken i teasern låter lite som en företagspresentation för något fräckt amerikankst företag och inte så mycket som film. Tyvärr så sabbar det allt vad stämning heter och om det är vad som väljs för att skapa uppmärksamhet är jag nervös för att samma typ av val kommer göras vidare i produktionen.

Sen är jag nyfiken på om de lyckas att leka med publikens förväntningar och ta oväntade vändningar, för de fraserna brukar ringa lite varningsklockor. Men om de har en bra story i grunden så kan det funka för mig i alla fall.

/j

Postad
Sidan fungerar sådär med firefox 3, rackarns.

Musiken i teasern låter lite som en företagspresentation för något fräckt amerikankst företag och inte så mycket som film.

Ja, fast det funkar skitbra på en cool teaser med ett så starkt koncept.. Tyckte teasern var frän. Smart med nedräkningen, man bara väntade på mordet... Kul.

Sen kan man vara tråkig och undra varför han jobbar så mycket med att söva och hänga upp henne för att sedan varken tortera eller håna utan bara hugga kniven genom hjärnan på henne. Utan att hon ser det dessutom. Men det tänker jag inte göra, för den var frän och det är viktigast för en teaser.

Postad

jag var ju där ett tag o såg lite.Storyn tycker jag håller. rätt bra igenom filmen.. men manuset ändrades ju rätt mycket under tiden jag var där..

Det finns många slabbiga scener i filmen som jag inte sett i en svensk film innan.

Postad

Rösten som räknar ner ger mig faktiskt rysningar, jag älskar den. Snygg Steadicam och snyggt ljus genom hela trailern. Tycker den var mycket bra gjord.

Postad
Det är PRECIS sådär man ska använda snygga skådespelerskor med stora bröst ifall det är nån som undrar.

helt rätt, va ungefär det jag kollade mest på, måst titta engång till för att se på stedicamarbetet.

Postad

Han räknar inte ner, han räknar upp. :p

Den ser faktiskt rätt snygg ut, men det gjorde ju Storm också och den var ju en besvikelse.

Det är dock trevligt att det börjar produceras lite alternativ till alla dessa polisfilmer och familjekomedier med romantisk twist.

Postad

senast jag hörde något så kommer det en ny teaser upp på sidan. Och så avvaktar dom lite med redigeringen p.g.a annat jobb. Och dom är nog inte helt säkra på Bio primiär. Tror man få räkna med höst eller vinter

Postad

Såg snyggt ut, dock tyckte jag att det var något som fattades. Allt såg lite väl mycket ut som video.

Sjukt ovanligt att det var en snygg människa med i trailern, det verkar dom ha något emot i svenska filmer annars.

Postad

Oj oj oj, vad glad jag blir. Det är precis sådant här som behövs. Snyggt och stänmingsfullt. En vacker kvinna i lite kläder spyr blod...detta kan inte gå fel.

Heja INSVNE

Postad

hmmm... det är något med looken som får mig att tänka porrfilm av någon anledning. Lite annat som får mig att tänka på MatsHelge... Och i det stora hela känns det som "ytterligare en indie-produktion jag inte känner något för"... En slags "en i raden men inte riktigt mainstream ändå"-känsla.

Men så har jag ju aldrig varit något större fan av denna slags teen-slasher.

Roligt att det görs indie-film som siktar på något mer kommersielt. Men det känns som att denna film blir något jag själv kommer undvika i dvd-hyr-hyllan.

(fy fan vad anti jag känner mig nu:p)

Postad

Rätt snyggt. Men kan inte undgå att tycka det känns som en billig kopia av ett flertal filmer som redan har gjorts. När killen i slutet av teaser två drar sin replik så skäms jag dessutom.....

Nä, skulle ha varit roligare om trailern visade något nytt... men som sagt, det är ju bara en trailer, handlingen kanske rockar och är superorginell, vem vet. Men av trailern att döma så känns det inte som det.

Och vad betyder insain? För det kan väl inte vara så att de stavat insane fel??

Postad
Rätt snyggt. Men kan inte undgå att tycka det känns som en billig kopia av ett flertal filmer som redan har gjorts. När killen i slutet av teaser två drar sin replik så skäms jag dessutom.....

Nä, skulle ha varit roligare om trailern visade något nytt... men som sagt, det är ju bara en trailer, handlingen kanske rockar och är superorginell, vem vet. Men av trailern att döma så känns det inte som det.

Och vad betyder insain? För det kan väl inte vara så att de stavat insane fel??

insane insain spela roll:P.. det finns en film som heter insane och då vände dom till det lite istället. samt satte A:et upp och ner.

killen i slutet är nog inte så seriöst som alla ska förvänta sig:P de skulle jag inte kunna tänka mig:)

Postad

Jag tycker det ar lite for mycket "video look". Jag tycker "teasern" inte fungerar da den inte "teasar" mig, det jag ser ar saker som ser ut att vara halvfardigt, inte fargkorrigerat + ratt ljud vilket ger ett B-intryck.

Sen tycker jag inte klippningen gor den ratt heller, fel stamning.

Alltsa missuppfatta inte, den verkar bra for indie o sa, men det ar just det "bra for indie".

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...