FarfarsFilm Postad 14 december 2007 Författare Postad 14 december 2007 Har öroninflammation :/ 0 Citera
Nicke_92 Postad 14 december 2007 Postad 14 december 2007 Dagens andra gnäll: mitt finger är nu mycket värre, precis som väntat, ser ut som en fraktur av något slag, skitsvullet och snett O_o 0 Citera
Team_fagott Postad 15 december 2007 Postad 15 december 2007 Dagens andra gnäll: mitt finger är nu mycket värre, precis som väntat, ser ut som en fraktur av något slag, skitsvullet och snett O_o Ditt finger råkar inte ha att göra med malmstens pillimarus-analus eller vad det nu hette? 0 Citera
_nemo_ Postad 15 december 2007 Postad 15 december 2007 Ditt finger råkar inte ha att göra med malmstens pillimarus-analus eller vad det nu hette? Hahaha. Mystiken tätnar :D 0 Citera
jernby film Postad 15 december 2007 Postad 15 december 2007 Nej vi är sällsynta och gömmer oss säkert lite inför massorna av lantisar som invaderar gatorna. När jag är på fest och folk frågar -"Vår kåmmer du ifrååån då ena?" och jag svarar -"Härifrån" så brukar alla bli lite ställda. -"Herifråååån huddå menar du? E du inte fråån Jöttebårg?" man märker att dom nästan aldrig träffat Stockholmare fast dom bor i Stockholm. Dom flesta jag växte upp med har flyttat utomlands till större städer. Jag förstår dom. Stockholm har blivit Sveriges största småstad. ;) Fan vad jag saknar min barndoms Söder- och Kungsholmskisar. Mandom pral prasslar löv på repet mellan Eken och Svedala, och sånt där. Sjyssta blänkare. Najsa puppor. Jorå så att. Kolers. De e ju ingen som hajjar klyket längre. Alla snackar som om dom växt upp i spenaten. utkanten av de större städerna i Europa hittar man ur-stockholmare på soptippar eller New York framför brasor i nån oljetunna. /nils 0 Citera
Nicke_92 Postad 15 december 2007 Postad 15 december 2007 Ditt finger råkar inte ha att göra med malmstens pillimarus-analus eller vad det nu hette? Nepp, men en "stukningus ontsomfanikus irritationius intespelawiiellerdatorius" är det enligt doktor'n :p 0 Citera
00Bengtsson Postad 16 december 2007 Postad 16 december 2007 Filmade inklippsbilder ute i ca en timme i -6* kyla, men fick inte tag i någon att intervjua :( 0 Citera
EvilElvis Postad 17 december 2007 Postad 17 december 2007 Dagens gnäll: Alldeles för snålt med räkor i den gröna curryn! 0 Citera
Nicke_92 Postad 18 december 2007 Postad 18 december 2007 Dagens gnäll: Den där jävla låten "dom,dom domdom dododomdom dom domdom dod dom tänd ett ljus för allt du tror på, för denhär planeten vi bor på" den stör mig!! Dagens andra gnäll: Det är skitkallt. Dagens tredje gnäll: min hosta har blivit värre, jag har för övrigt hostat i 9 månader eller något sånt :O Dagens fjärde gnäll: jag har tråkigt. Dagens femte gnäll: jag kunde inte ens få till ett till gnäll! skamligt!! 0 Citera
Nicke_92 Postad 18 december 2007 Postad 18 december 2007 :( Använder :( för :( mycket smileys :(:( i mina inlägg :(:(:(:( !!!!!!!! :( 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 19 december 2007 Postad 19 december 2007 Fy fan vilken kväll. Har suttit i 6 timmar med min widescreenmonitor och undrat varför i helvete jag inte längre ser några valbara widescreenupplösningar. Jag har fixat fram och tillbaka med massa externa program som inte hjälper, installerat om drivrutiner minst hundra gånger, startat om datorn minst 1000 gånger och nu plötsligt när jag går in för att titta till en inställning i min Catalyst kontrollpanel så finns 1680 x 1050 som jag varit ute efter hela tiden plötsligt där! Jag blir såklart glad, men samtidigt jävla trött när jag inte fattat vad som var felet. Det dumma är ju att det är en plug-and-play-monitor och då finns det ju inga drivrutiner att ladda ned. Nej fy fan för den här kvällen. 0 Citera
jbergman Postad 19 december 2007 Postad 19 december 2007 Det dumma är ju att det är en plug-and-play-monitor och då finns det ju inga drivrutiner att ladda ned. Nja, det har inget med saken att göra. Min monitor är också plug and play, men hade jag inte laddat ned drivrutinerna hade den varit helt värdelös. /Jakob 0 Citera
Anhool Postad 19 december 2007 Postad 19 december 2007 Vad är det som händer, alla byter bilder hela tiden! farbrorn - monkey island, jbergman tar tillbaka sina skumma gamla bild, Lasse Laser har nåt nytt. Kanske är dags för mig att byta också? Har haft Jesus sen jag registrerade, tomteluvan har suttit på sen förra julen. 0 Citera
beta75 Postad 19 december 2007 Postad 19 december 2007 Faan vad jag är trött på alla på jobbet som endast öppnar käften när det ska gnällas men aldrig någonsin tar tag i något själva. Det bästa vore om man inte behövde ha men andra människor att göra... /KN 0 Citera
Rjzonez Postad 21 december 2007 Postad 21 december 2007 FAAAN VAAAD ALLA MÅSTE GNÄLLLLLAAA!!! (gnäll) ;) 0 Citera
DanneMan Postad 21 december 2007 Postad 21 december 2007 trött på att jag inte kan göra allt det där kreativa jag har i hövvet! att det ska vara så jädra svårt med dessa datorer! ps jag har fortfarande inte fått svar på min fråga om text i adobe! 0 Citera
Nicke_92 Postad 21 december 2007 Postad 21 december 2007 dagens gnäll: freewebs envisas med att lagga hela jävla tiden! 0 Citera
auric Postad 21 december 2007 Postad 21 december 2007 addade fel person på MSN istället får en klasskambrat blev det nån norrlänning! 0 Citera
Niongad Postad 22 december 2007 Postad 22 december 2007 addade fel person på MSN istället får en klasskambrat blev det nån norrlänning! En norrlänning är väl aldrig fel? 0 Citera
auric Postad 22 december 2007 Postad 22 december 2007 om man bor i södra halland och skulle adda grannen jo 0 Citera
Nicke_92 Postad 22 december 2007 Postad 22 december 2007 om man bor i södra halland och skulle adda grannen jo nu ska vi inte vara petiga, tänk om du råkat adda någon från sydkorea, då hade du haft något att gnälla om! 0 Citera
Nicke_92 Postad 23 december 2007 Postad 23 december 2007 Dagens gnäll: att skaparen av denna tråd kommenterar mitthembygda minigun såhär: "Förlåt! Men kan inte annat än skratta åt bygget!" den är ju inte perfekt, men med lite färg och rätt vinklar så funkar den, eftersom det ska vara lite överdrivet. 0 Citera
auric Postad 23 december 2007 Postad 23 december 2007 nu ska vi inte vara petiga, tänk om du råkat adda någon från sydkorea, då hade du haft något att gnälla om! jo sist blev det en från England, en riktigt trevlig prick! då skulle jag adda min syster... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.