Jump to content

Dagens gnäll

FarfarsFilm
 Share

Recommended Posts

Turkiska stridsflyg som bombar den kurdiska delen av Irak och skyller på att det är PKK-baser de bombar. Det är inga jävla baser och släkt till mina vänner dör helt i onödan bara för att de är kurder.

Hmm, jag tror vi väntar några år med att ta in Turkiet i EU...

Turkiska stridsflyg som bombar den kurdiska delen av Irak och skyller på att det är PKK-baser de bombar. Det är inga jävla baser och släkt till mina vänner dör helt i onödan bara för att de är kurder.

Typ en av de första gnällen som känns väldigt befogade.

Själv är jag så förkyld att jag nästan inte orkar lämna lägenheten och komma till mina föräldrar på självaste jävla julafton.

Jävla helvetes downsyndrome SONY som lagt in hitler-stalin-kd skit i min nya Dylan box så att jag inte kan lägga över den i Ipoden. Jag ska skicka upp boxen tillsamans med en burk vaselin till sonychefen som tagit beslutet om att blåsa sina kunder med virus så att han ska trycka upp den där den kom ifrån.

:xx(:(

P.s Nä det stod varken på eller i boxen d.s

Jag är avundsjuk på er som ens kunde titta på julmaten. Jag hade någon slags kräksjuka hela natten till julafton och hela julafton. Så fort jag rörde mig kräktes jag. Tog jag ett steg fick jag stå och kräkas en stund innan jag kunde ta nästa steg. Den extremt frekventa diarrén under natten var minnesvärd. Till slut tröttnade jag på sträckan mellan sängen och toaletten så det fick till slut ske i en hink vid sängkanten istället. Sedan söndagen har jag ätit en halv tekaka, en riskaka och två skorpor, och allt det åt jag idag.

/slut på gnäll

det nmåsdter vara att jag ainte akan dkirvia va, jag vert ijte endhut ka man ska stava, kunde inte esnllogga ij pp 100000 påår. vte fdan it vad ja ska görwq......

Ok, jag gör ett försök...

"Det måste vara att jag inte kan skriva, jag vet inte ens hur man ska stava, kunde inte ens logga in på 100000 (?). Vet fan inte vad jag ska göra......"

Rätt? :)

Ok, jag gör ett försök...

"Det måste vara att jag inte kan skriva, jag vet inte ens hur man ska stava, kunde inte ens logga in på 100000 (?). Vet fan inte vad jag ska göra......"

Rätt? :)

Hahaha, det var säkert rätt.

Fast du glömde de sista, för jag vet inte vem eller vad ewdir är , kanske du kan hjälpa mig?