Team_fagott Posted December 8, 2009 Posted December 8, 2009 Reklam för julskivor, samma skivor som förra året, och året innan. Kaskadkräks i varje reklampaus. /KN Hålellr med. Men ta gärna en titt på Bob Dylans julskiva. 0 Quote
Shelly Posted December 8, 2009 Posted December 8, 2009 Smällare/raketer så får hunden att vägra gå ut. (Snälla rara söt, skjut inga raketer till nyår) 0 Quote
Shelly Posted January 2, 2010 Posted January 2, 2010 Jag hatar ordet realistisk. "The pessimist complains about the wind; the optimist expects it to change; the realist adjusts the sails." Det behöver inte vara negativt, justera seglen och fortsätt :) 0 Quote
Carl W Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Folk som går sakta framför mig, otajming i byte av tunnelbana, för kallt ute... 0 Quote
jbergman Posted May 31, 2010 Posted May 31, 2010 Så satans tankad igår... Ringde min chef på fyllan och hade mig. Ingen aning om vad jag sade, men tydligen bad jag om PUK-koden till den telefon jag ringde ifrån... Jag skickade även sms till mig själv av någon jävla anledning. Alkolås på mobiltelefoner är faktiskt ingen dum idé. /Jakob - djupt ångerfull 0 Quote
jbergman Posted November 29, 2015 Posted November 29, 2015 Jag känner att det är dags att återuppliva den här gamla tråden, för nu vill jag gnälla lite. Vad är det för fel på folk som oprovocerat känner att de behöver dra en knytnäve i nyllet på folk? Nu sitter jag här med en blåtira och skeva glasögon, och det faktum att jag pryglade idioten redigt med teleskopbatongen (tills han flydde) hjälper inte. Till råga på allt kom snuten och tog batongen ifrån mig... Hur kan självförsvar vara fel? Nåväl, jag slapp en polisanmälan om brott mot knivlagen, så det är ju alltid något. Gnäll vidare! /Jakob 0 Quote
Daniel Hållquist Posted November 29, 2015 Posted November 29, 2015 Jag har hälsporre. Det är jobbigt. /D 0 Quote
jbergman Posted January 19, 2016 Posted January 19, 2016 Vad är det för en jäkla typ som lämnar sin psykiskt instabila tjej liggande på trottoaren mitt i vintern? Ren tur att jag uppmärksammade saken från fönstret och kunde gå ner och hjälpa henne. Ibland är jag nära att tappa hoppet om mänskligheten. /Jakob 0 Quote
Recommended Posts