Gå till innehåll

Dagens gnäll


FarfarsFilm

Recommended Posts

  • 4 veckor senare...
  • 4 månader senare...

Så satans tankad igår... Ringde min chef på fyllan och hade mig. Ingen aning om vad jag sade, men tydligen bad jag om PUK-koden till den telefon jag ringde ifrån... Jag skickade även sms till mig själv av någon jävla anledning.

 

Alkolås på mobiltelefoner är faktiskt ingen dum idé.

 

/Jakob - djupt ångerfull

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 5 år senare...

Jag känner att det är dags att återuppliva den här gamla tråden, för nu vill jag gnälla lite.

 

Vad är det för fel på folk som oprovocerat känner att de behöver dra en knytnäve i nyllet på folk? Nu sitter jag här med en blåtira och skeva glasögon, och det faktum att jag pryglade idioten redigt med teleskopbatongen (tills han flydde) hjälper inte. Till råga på allt kom snuten och tog batongen ifrån mig... Hur kan självförsvar vara fel? Nåväl, jag slapp en polisanmälan om brott mot knivlagen, så det är ju alltid något.

 

Gnäll vidare!

/Jakob

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 1 månad senare...

Vad är det för en jäkla typ som lämnar sin psykiskt instabila tjej liggande på trottoaren mitt i vintern? Ren tur att jag uppmärksammade saken från fönstret och kunde gå ner och hjälpa henne. Ibland är jag nära att tappa hoppet om mänskligheten.

 

/Jakob

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...