Gå till innehåll

Dagens gnäll


FarfarsFilm

Recommended Posts

det är fan blizzardstorm from fucking hell och jag måste gå till tvättstugan och hämta tvätt som väger som tre mindre kärnreaktorer. Tyck synd om mig då för fan!

 

Jodå, låter inget vidare, har 38.2 graders feber själv, tyck synd om mig också ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Lysröret i badrummet tar ibland typ trettio sekunder på sig innan det blinkar igång. Med andra ord brukar jag nästan hinna hela toastolsproceduren innan jag kan se vad jag gör.

Hittills har jag varken kissat i kattens låda eller skitit i tvättstället...

 

Dags att byta glimtändare kanske.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag har sån jäkla misshandlad dygnsrytm, vaknar 12 på dagen, jobbar 1 timme, sen frukost och så nu är man hungrig och måste äta "lunch". Sen blir det middag vid 12 i natt och så somnar man inte förrän 4. Förra veckan såg jag inte dagsljus på 4 dagar, it's fucking me up!!

 

Känner igen mig fullständigt.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 4 veckor senare...

Min nya fina Macbook Pro brinner...

 

Två program öppna "tuggande" (After Effects och Mocha Trackern) och datorn når enkelt minst 95+ grader. Och fläktarna parkerar på under 2000rpm (tur man hittade en app som kan styra dom manuellt).

 

Får åka till cykelverkstan med den...

 

/Max

Länk till kommentar
Share on other sites

Hatar när man råkar dra musen över den förbannade reklam-annonsen för silence spray!!

 

 

Håller med totallt. Speciellt när man har högtalarna på max och dunkar högt. sen när musiken är pausad o man är inne på forumet och råkar dra musen över reklamen så lovar jag att man hoppar högt i taket:-D

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag är på jobbet med en kollega som inte vill prata, jag försöker starta konversationer men det går inte. Pinsamt tyst nu bara. Panik snart.

 

Tips på vad jag kan göra skulle uppskattas.

 

stressaa inte honom/henne

ha tålamod. Alla tar olika tid att öppna sig.

han/hon märker om du försöker pressa fram det villket gör henne/honom ännu blygare

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...