Gå till innehåll

Dagens gnäll


FarfarsFilm

Recommended Posts

Ah, fuck. Jag städade ur en garderob och lyckades få en få en gammal dvd-läsare att falla ner rakt på min fina stålsträngade gura och spräcka träet. Den går väl förhoppningsvis fortfarande att lira på, men jag är likväl sur som satan på mig själv och min klumpighet. Och om den börjar låta skit är det bara att slänga den, och då är det fyra lök åt skogen.

 

/Jakob

Länk till kommentar
Share on other sites

Ah, fuck. Jag städade ur en garderob och lyckades få en få en gammal dvd-läsare att falla ner rakt på min fina stålsträngade gura och spräcka träet. Den går väl förhoppningsvis fortfarande att lira på, men jag är likväl sur som satan på mig själv och min klumpighet. Och om den börjar låta skit är det bara att slänga den, och då är det fyra lök åt skogen.

 

/Jakob

 

Det går att reparera den, men om du ska slänga den, PM:a mig först så kan jag ta den och betala för frakten :D

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...
snö...

 

Haha, se det positivt som min kära flickvän gör.

 

[scrippet]

 

Nemo sitter och kollar ut genom fönstret, snön vräker ner.

 

NEMO

Fy fan vad ja hatar snö...

 

FLICKVÄN

Se det positivt, det är inte så många i världen som har snö.

 

NEMO

Nej, men det är inte så många som har testikelcancer heller....å de skulle ja heller inte vilja ha

 

[/scrippet]

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag tycker det här var en bra idee, gnälla av sig lite.

 

Dagens gnäll går till gamla kärringar/gubbar på gatan.

Dom vet att dom går hälften så snabbt som alla oss andra,

Men visst FAN ska dom gå mitt i vägen och blockera i allafal eller hur?

 

Kan ju inte gå lite längre in till kanten och låta oss andra som har bråttom komma förbi?

 

låter bra

Länk till kommentar
Share on other sites

Dagens Toppengrej:

Lovet är slut, jag är inte trött nog att sova än. Dessutom är jag skitsugen på att se på någon skitflummig humorfilm, men har sett alla jag skulle kunna tänka mig att se av de jag har till hands så många gånger att jag inte vill se om dem just nu... *suck* :(

Länk till kommentar
Share on other sites

Om du får tag i dom som gjort det; döda dom.

 

Det märkliga är att det är en granne. I alla fall om man får leka Sherlock.

 

Inpasseringen till garaget är via kod och magnetbricka.

 

Alla har en massa privat stående vid bilarna. Spolarvätskor. Tjänstematerial (Backar med Festis, Pop-up ställ, Dyra flygväskor...) Mopeder etc.....

 

Vi bor i en hypermodern bostadsrättförening i Hammarby Sjöstad (=bättre medelklass med barnvagn, platt-TV och esspressobryggare).

 

Den har stått utanför min bil, till och från, i mer än ett år utan att någon brytt sig. Utomordentligt märkligt...?

 

Inget annat har blivit stulet. Inte den hopfällbara aluminiumvagnen som jag har att transportera den på.

Inte remmarna jag har att koppla den på vagnen.

Inget annat faktiskt.

 

Mina (miss)tankar går mot den som gjorde det här:

http://forum.voodoofilm.org/showpost.php?p=159792&postcount=397

 

 

(att fläska på någon med nävarna är mig inget ovant dock - att göra det idag strider mot min vilja)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...