Gå till innehåll

Dagens gnäll


FarfarsFilm

Recommended Posts

Snart gubbe och ny bräda... scheisse vad rackligt. Bara för man fixade kickflip indygrab då (15 år sen), betyder inte att man klarar det nu...

 

ONT i armbågen, hälen, knät och huvudet...

 

/Max

 

Keep it up!

Vet du, jag har inte tagit fram brädan än i år, men nu blir jag lite inspirerad. Jag återkommer med min smärtredovisning... och kanske ett lyckat trick.

 

(Själv fixade jag kickflip backsidegrab... för typ 18 år sen.)

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Dagens gnäll:

 

Kan inte skriva "snabela" på dessa mac-datorer som skolan varit så övervjävligt vänlig att förse oss med :o

 

Riktigt irritersamt, ja jag vet... speciellt eftersom då man i safari prompt skickas till apples hemsida när man trycker AltGr+2... precis som om dom verkligen vill trycka in i ansiktet att "du sitter vid en mac-nu din dumme jävla fan!"... och att känna mig förolämpad av en dator är ju inget jag tycker om... men om jag vill minnas rätt så har jag för mig att knappkombinationen är snarlik för att få "@" i mac... shift+2...

 

men här har du en video till alla de framtida vackra dagarna med mac-användning du nu kan se fram emot:

 

 

-----------------------------------

 

Nä som om inte det vore nog med gnäll... här kommer lite till.

 

Det här med att vara arbetslös är inte alls så roligt som en del vill få det till. Jag vet inte när jag är ledig eftersom jag inte har något arbete och saker som veckodagar blir bara en grå massa eftersom... ja... om dagarna inte skiljer sig så blir det bara "ännu en dag".

Länk till kommentar
Share on other sites

Riktigt irritersamt, ja jag vet... speciellt eftersom då man i safari prompt skickas till apples hemsida när man trycker AltGr+2... precis som om dom verkligen vill trycka in i ansiktet att "du sitter vid en mac-nu din dumme jävla fan!"...

 

Haha precis! fick nästan lust att tillägga "TE!!!!" i ditt citat men lät bli ;) roligt misstag jag gjorde den där gången :p

Länk till kommentar
Share on other sites

Dagens Jävlaaaa Gnäll:

Fyyyy faaan! vi hade 2,5 timmars lunch, bara ett problem, först en halvtimmes sovmorgon, sedan en lektion, bara det att lektionen blev inställd när vi stackars elever kommit till skolan (några få av oss, vi som orkade) så vi kunde haft sovmorgon tills 13.00... FAAAN!!

 

Ursäktar mitt jävla skit-ovårdade språk, men jag är sååå pissed off!!!

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Själv startade jag dagen med att spy ett par gånger i min trevligt höga feber, sen tuggade jag i mig ett gäng Alvedon som kom upp igen efter ett tag. Så det fick bli att ta nya. Sen när jag äntligen kände mig någolunda frisk till att äta upptäckte jag att det knappt fanns någon mat hemma, så det fick bli en kopp te med 3 sockerbitar i, ett glas avslagen Ramlösa och en Yoggi Yangster! XD

Länk till kommentar
Share on other sites

Känner mig på klagohumör idag men har inget direkt o klaga på så de få bli om skitsaker.

 

Varför är 24 timmar på ett dygn? Om de bara var 12 skulle tiden tills nästa vecka förkortas med hälften.

 

Varför har jag fortfarande inte fått nå telefonsamtal? Dumma chef, dumma människor.

 

Varför renderar datorn så långsamt? Jag vill att de ska vara klart nu. Men nä, 3 timmar kvar.

 

Varför gjorde jag bort mig i helgen? Fan va dumt..

 

O nu är jag trött också men Bourne Supremacy är inte slut än på TV o jag orkar inte spela in..

Länk till kommentar
Share on other sites

Tja då var man varslad om uppsägning från Volvo LV, så då får man väl så illa tvungen att börja alstra. Sug på det gnället!

 

/jon

 

Aldrig kul att höra det här kanske, men det är sant.

 

När vissa dörrar stängs så öppnas andra. Se möjligheterna.

 

Vet att du har barn och det är alltid jobbigt med oro för pengar, men det löser sig.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...