Gå till innehåll

Dagens gnäll


FarfarsFilm

Recommended Posts

Har kommit på en sjukt bra idé med alla ingredienser för att göra en grymt zombiefilm med min vän, men ingen av oss har energi att få ner det på papper...

 

Vill inte låta som en bitch men jag gör det ändå. Om det är en sjukt bra idé med alla ingredienser till en grym film så hade ni genast fått energin. Se så, bara att sätta sig vid skrivbordet och sätta igång, zombiefilmer kan man inte få för mycket av.

Länk till kommentar
Share on other sites

Att få ner saker på papper är en egenskap som inte är alla förunnad, tyvärr. Sätt en deadline så blir det gjort. Bara för att vara on topic så kan jag gnälla lite med. Måste storyboarda en 30 sek karaktärsdriven animation till i övermorgon, och dessutom snyggt och prydligt. Har inte börjat.

Länk till kommentar
Share on other sites

Skatteverkets hemsida + telefon. Känner för att kasta mig framför ett tåg.

 

Förstår känslan.

 

Min tur då...

 

Min lillebror är idiot... han har just kommit på att om man står i en dusch i omklädningsrummet och tittar ner mot golvet och då de hårdaste dusch-strålarna slår mot örat så hörs det som att när man är inne i ett tält när det regnar.

 

Asså... vad fan, min lillebror är sverigest mest talangfulla kille inom en viss idrott, men fan, när han skapades så glömde vår Skapare att sätta i en hjärna i honom...

Länk till kommentar
Share on other sites

Förstår känslan.

 

Min tur då...

 

Min lillebror är idiot... han har just kommit på att om man står i en dusch i omklädningsrummet och tittar ner mot golvet och då de hårdaste dusch-strålarna slår mot örat så hörs det som att när man är inne i ett tält när det regnar.

 

Asså... vad fan, min lillebror är sverigest mest talangfulla kille inom en viss idrott, men fan, när han skapades så glömde vår Skapare att sätta i en hjärna i honom...

 

http://cdn.buzznet.com/assets/imgx/1/6/8/6/9/2/1/orig-1686921.jpg

Länk till kommentar
Share on other sites

Man köper "Den Onde Den Gode Den Fule" på DVD och sedan visar det sig att det är en med tillagda nya scener som man inte kan välja bort... suck... Vill ju se originalet, så som det ska vara. Varför skriver om inte det på så att man vet, hade aldrig köpt den om jag visst det.

Länk till kommentar
Share on other sites

Skicka in den med kvitto så får du en fin kompensation

 

Jag funderar på det men saken är den att jag väldigt sällan äter godis. Tänkte, "nej, inget godis, inget godis, okay. Men bara en." Så om jag får en massa gratis godis kommer jag käka upp det. Kan ju alltid ge bort det i julklapp.

 

To be continued...

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...