Gå till innehåll

Dagens gnäll


FarfarsFilm

Recommended Posts

  • 4 veckor senare...

är så jävla stressad D: sista veckorna i en bild och form klass e inte att leka med :( vernisage om en vecka och ska vara färdig med min seriösaste film hittills plus en stor jävla stol och ett två meter högt konstverk :/

Länk till kommentar
Share on other sites

Klåparna på apoteket tappar bort mitt e-recept och klåparna på vårdcentralen misslyckas med att skriva ut ett nytt. Själv är jag en klåpare som väntar till sista stund med att hämta ut påfyllningen av Efexor. Nu är jag inne på fjärde dagen utan medicin och raglar runt som en berusad zombie...

 

/Jakob

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 5 veckor senare...

Att ringa supporten hos Comhem:

- "Välkommen till Comhem, välj ett av fyra alternativ..."

- "För att vi skall kunna hjälpa dig snabbare, ange ditt kundnummer eller personnummer och avsluta med fyrkant..."

 

Sen när man väl kommer fram så är den första frågan man får; "Kan jag få ditt kundnummer?"

 

Fråga:

Varför lägger så många företag ner energi i att få dom som ringer att ange kundnummer, när man ändå i nio fall av tio måste ange det igen efterssom det inte kommit fram?

 

Jag är skeptisk...

Länk till kommentar
Share on other sites

I Comhems fall är det, säger dom, för att deras olika call-center inte har tillgång till samma datasystem som telefonsvararen sitter på. Det ska vara fixat nu.

 

...

 

Säkert.

 

Snart kan Comhems supportpersonal mitt namn och kundnummer utantill.

 

/Max

Länk till kommentar
Share on other sites

Och helt plötslig DOG min Linksys-router. Både nätdelen och routern i sig. Testade en annan nätdel, men nääää - Stone Dead. Tar fram pärmen med alla kvitton - hittar ta mig f*n ALLA kvitton på all teknik jag äger men inte just DET kvittot.

 

//Max

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 4 månader senare...

Har Precis installerat Windows 7 Professional och upptäcker att det är likadant som i Build 7100, dvs att min LG GGW-H20A inte alls hittas. Jag hade hoppats att detta skulle vara fixat i den version man köper...

 

LG GGW-H20A är min Blu-Ray/DVD-brännare och man är ganska handikappad utan och LG är stora och det är omöjligt att hitta någon lösning på deras lätt o-överskådliga hemsida... :x

 

Förutom det är jag helnöjd med Windows 7! :)

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...