Gå till innehåll

Dagens gnäll


FarfarsFilm

Recommended Posts

Min plånbok är stulen:(

min har också blivir det 2 ggr den ena gången hade jag 2500 kr i den

 

 

gick ut från mediaskolans lokaler när lektionen var slut i pisseregn, så jag tänkte gå in igen MEN DÖRRJÄVLEN LÅSTE SIG AUTOMATISKT! så jag fick stå ute och frysa i hopp om att pappa snart skulle hämta mig men han glömde bort mig SÅ JAG STOG DÄR I EN OCH EN HALV TIMME jag kunde ju ha ringt men batteriet på mobilen var slut. det tog många koppar kaffe inana jag blev någorlunda glad igen!

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag har sovit på kontorsgolvet på mitt jobb efter en julfest, som jag knappt minns efter att jag blivit jättefull på två röda sekunder och känner mig otroligt rädd att jag gjort något dumt. Som att till exempel somna bredvid soptunnorna i köket och tja...jag var verkligen inte mig själv igår.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag har sovit på kontorsgolvet på mitt jobb efter en julfest, som jag knappt minns efter att jag blivit jättefull på två röda sekunder och känner mig otroligt rädd att jag gjort något dumt. Som att till exempel somna bredvid soptunnorna i köket och tja...jag var verkligen inte mig själv igår.

 

Välkommen till min vardag.

Länk till kommentar
Share on other sites

Dagens gnäll: agent Nicke lyckades inte slutföra uppdraget att äta en portion gulasch, två vitlöksbaguetter, en pirog och ett glas citronläsk till lunch, agent nicke klarade bara av 1 ½ vitlöksbaguett, ½ gulaschportion, en pirog och ett glas läsk, sen var han skitmätt, men det beror nog på att agent Nicke är förkyld, annars skulle han klarat att äta allt. Agent nicke har varit överviktig i 1:an till 3:an men är konstigt nog inte det nu, Agent Nicke äter som ni kanske förstått som fan

 

Dagens andra gnäll: jag envisas att skriva i tredje person om mig själv, under aliaset "Agent Nicke" ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

körde cross idag, på mxindoor. Skulle ta ett 3 metershopp, Men gasglad som man är så blev de lite för långt, rakt ut över hösäckar och liknande.

 

Tur nog skadade jag bara handen, vet inte ifall den bara är stukad eller om de är en spricka eller likande i den.

 

Ser ut som en tysk-uppstoppad-bratwurst.

Länk till kommentar
Share on other sites

Dagens gnäll: Jag och min kompis bollade med en basketboll på idrotten, och den träffade min fingertopp, nu har jag problem att knåpa ihop detta jävla inlägg på grund av basketbollsfan, skolsyster sa att det kan vara en spricka, men det verkar bli lite bättre nu, förut kunde jag iöverhuvudtaget inte använda eller röra fingret... men med min jävla tur blir det nog sämre snart igen :(

 

Edit: underligt, men jag känner mig nästan lite träffad av ditt jobbigt positiva inlägg ;) jmalmsten

Länk till kommentar
Share on other sites

Och så undrar dom varför amerikanerna blir..ehh...stora: Ett snabbt försök, att i 5 olika morgonöppna butiker hitta: 1 kaffe och 1 macka, reulterade självklart i...

 

4 olika sorters muffins

8 olika sorters wienerbröd

x antal olika cookies (peanut, butter, etc)

 

Inga mackor. Ingen frukt. Och på hotelleländet kostar frukostbuffén nästan 300 spänn...

 

Suck...

 

/Max

Länk till kommentar
Share on other sites

Och så undrar dom varför amerikanerna blir..ehh...stora: Ett snabbt försök, att i 5 olika morgonöppna butiker hitta: 1 kaffe och 1 macka, reulterade självklart i...

 

4 olika sorters muffins

8 olika sorters wienerbröd

x antal olika cookies (peanut, butter, etc)

 

Inga mackor. Ingen frukt. Och på hotelleländet kostar frukostbuffén nästan 300 spänn...

 

Suck...

 

/Max

 

Vafan?! Det där är ju dagens toppengrej!

 

Dagens gnäll: Fotfarande trött och sur.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...