Gå till innehåll

Dagens gnäll


FarfarsFilm

Recommended Posts

En FET smäll åt alla puckon som absolut måste skjuta raketer "från handen" mitt i bland folk. I detta fall lyfte aldrig raketen utan small i handen på personen i fråga. Det var extremt nära att min sambo fick skiten i ansiktet. Och en liten unge satt på sin pappas axlar i "perfekt" höjd för att bli skadad - tror dock att det gick bra.

 

Det gjorde det inte för idioten i fråga...

 

/Max

Länk till kommentar
Share on other sites

Du skulle varit med i Kambodja -05

Dom firade fullmånen i Phnom penh. Det smattrade med rakteter mot hotellfönstret. Dom sköt med maskingevär och siktade med raketer mot varandra.

Jag var livrädd att det skulle börja brinna. Satt vaken en hel natt med packad väska utifall att.

Respektlöshet ÄR det värsta som finns. Skönt att det gick bra för er men den killen spelar nog inte gitarr idag...

 

/KN

Länk till kommentar
Share on other sites

Frontalkrockade och gjorde min bil till skrot 22 december. Strax utanför Rimbo. En mötande bil kom över på min sida vägen. Brandkår fick skära upp bilen för att jag skulle lyftas ut.

Därför vill jag att alla prylar som finns framför föraren, rena rama cockpit + gprs, mobiltelefon, som hela tiden upptar förarens uppmärksamhet förbjuds. Skrikande ungar i baksätet skulle förbjudas. Jag kan tänka mej förbjuda mej själv ibland ;)

Varför inte installera ett fyrverkeri inne i bil som går igång på obestämd tid. Samma sak.

/nils

ps...hamnade på sjukhus. Endast brutna revben av bilbältet. Krockkudden utlöstes inte, vilket var tur. Då hade man sett ut som en panda nu. Hade glasögon på mej. Tolvpack ägg blev 6st, alltid något.

/nils

Länk till kommentar
Share on other sites

Har alla symptom som tyder på att jag möjligtvis har någon sorts form av utbrändhet. Vill verkligen inte kännas vid något sådant. Jag har nu fem vänner och en hel familj som har ställt krav på att jag MÅSTE ta hand om mig själv bättre. Gnället i detta består i att jag inte kunnat sova på hela natten och vet att jag kommer att behöva arbeta idag.

Länk till kommentar
Share on other sites

Bokade 7 biljetter till AvP2 igår. Men tack vare att jag var inne och kollade på linköpings utbud tack vare Danells snack om hitman så råkade jag boka alla biljetter där. Den hade tydligen inte ändrat stad =) Så det blev ingen bio här i Västerås igår :D

Länk till kommentar
Share on other sites

Jävla hosta fortfarande kvar. Sovit 4 timmar inatt efter att ha suttit och pillat i FCE som jag är helt ny på. Upp och jobba idag. Trött så in-i-norden. Behöver en koffeinkick rätt in i hjärnan....

 

Tur att man skall åka hem kvart över 15. Hämta dottern. Lämna dotter hos farmor och sen sitta och uggla framför datorn. Lägga sig tidigt för att inte vara dupertrött på jobbet imorgon. Snark.

Länk till kommentar
Share on other sites

Besviken på mig själv att jag återigen sitter och läser den här skittråden i ett rum där gårdagens städningen gav upphov till ett ihåligt eko. Bilar kör förbi i behgligt tempo utanför fönstret och mina hörlurar spelar Kent - Klåparen, men tystnaden skriker i mina öron.

Länk till kommentar
Share on other sites

Frontalkrockade och gjorde min bil till skrot 22 december. Strax utanför Rimbo. En mötande bil kom över på min sida vägen. Brandkår fick skära upp bilen för att jag skulle lyftas ut.

Därför vill jag att alla prylar som finns framför föraren, rena rama cockpit + gprs, mobiltelefon, som hela tiden upptar förarens uppmärksamhet förbjuds. Skrikande ungar i baksätet skulle förbjudas. Jag kan tänka mej förbjuda mej själv ibland ;)

Varför inte installera ett fyrverkeri inne i bil som går igång på obestämd tid. Samma sak.

/nils

ps...hamnade på sjukhus. Endast brutna revben av bilbältet. Krockkudden utlöstes inte, vilket var tur. Då hade man sett ut som en panda nu. Hade glasögon på mej. Tolvpack ägg blev 6st, alltid något.

/nils

 

Skönt att det gick bra! Bilar är inget att leka med. Såg precis en kille bli manglad av en långtradare, ingen rolig syn, man blir bara mos, köttfärs, slarvsylta. Polisen eller fru kan inte identifiera liket, inget ansikte kvar. 12 ton stål vs människokropp, inte bra för modellkarriären

Länk till kommentar
Share on other sites

Skönt att det gick bra! Bilar är inget att leka med. Såg precis en kille bli manglad av en långtradare, ingen rolig syn, man blir bara mos, köttfärs, slarvsylta. Polisen eller fru kan inte identifiera liket, inget ansikte kvar. 12 ton stål vs människokropp, inte bra för modellkarriären

 

Modellkarriären? no problem

kul att du kallade mej för jernan i ett tidigare inlägg. Den finns som bekant utanför kroppen nånstans. Bakom en stubbe, tror ja. Dessa förbannade svin som kallade mej nissepisse förr.

/nils

Länk till kommentar
Share on other sites

Dagens gnäll: har haft mykoplasma (skum hosta) i ett år och först igår så har vårdcentrals-idioterna tillsammans med annan sjukvårdspersonal kommit fram till att det var mykoplasma, så jag behandlas med penicilin så det förhoppningsvis går över snart.

 

Dagens andra gnäll: jag var så trött idag, mycket pga. hostan men även beroende på för mycket jobb i skolan, så att jag faktist fick tillåtelse att gå hem efter två lektioner(!)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...