Mr.Man Postad 2 mars 2005 Postad 2 mars 2005 [citat=Stupider...lika a fox]Även jag röstar på One flew over the cuckoo's nest. Det fattas några röster (Och jag vill inte att matrix ska vinna. Matrix liksom!) så vi kör några dagar till och hoppas på en väl vinnare av titeln som Voodoofilms populäraste film... Ställning just nu: The Matrix 5 One Flew Over the Cuckoo's Nest 4 Pulp Fiction 2 Apocalyspe Now 2 American Beauty The Shawshank Redemption A Clockwork Orange Fight Club[/citat] var är Forrest Gump???? 0 Citera
Anstalter Postad 2 mars 2005 Postad 2 mars 2005 [citat=Daniel Hållquist]Hur kan The Matrix leda? Vad fan är det för fel på folk här på forumet? Fy skäms![/citat] men omkom!!! 0 Citera
Leviant Postad 4 mars 2005 Postad 4 mars 2005 Ok, får väl bryta trenden här då. Lost in Translation faller min röst på. Även om den kanske inte kan vinna, så förtjänar den en röst iallafall. 0 Citera
DeCaf Postad 4 mars 2005 Postad 4 mars 2005 Inte lätt, inte lätt... Min röst går nog tillslut i alla fall till: Forrest Gump! 0 Citera
final_cut Postad 4 mars 2005 Postad 4 mars 2005 Om jag väljer bara en självklar favorit så blir det A Clockwork Orange (1971). 0 Citera
T-kock Postad 4 mars 2005 Postad 4 mars 2005 The Godfather (1972) När det gäller bästa film så vet jag inte om jag kan rösta på något annat. Apocalypse Now och Forrest Gump ligger en dock varmt om hjärtat. 0 Citera
Riverman Postad 4 mars 2005 Postad 4 mars 2005 jag håller med Daniel Hållquist! Min röst går till Apocalypse Now! 0 Citera
EzekielMartyr Postad 6 mars 2005 Postad 6 mars 2005 FIGHT CLUB såklart! Vad är det med er egentligen? 0 Citera
Tobbger Postad 6 mars 2005 Postad 6 mars 2005 Även om jag angav Lost in Translation innan finalen och inte Forrest Gump så lägger jag min röst på Forrest Gump. Spelar ingen roll nu när båda ändå är i final. :) 0 Citera
rajtzing Postad 6 mars 2005 Postad 6 mars 2005 vad är det för klass på människorna i detta forum?? GIVETVIS får Gudfadern (1972) min röst! Den mest välgjorda film som producerats! 0 Citera
Stavrogin Postad 6 mars 2005 Postad 6 mars 2005 [citat=rajtzing]vad är det för klass på människorna i detta forum??[/citat] Samma som dig, Homo Sapiens, med rätt till meningskiljaktigheter... 0 Citera
OSHE_Ante Postad 7 mars 2005 Postad 7 mars 2005 jag tycker alla filmer är kanon. Men man får bara rösta på en så röstar jag på Pulp Fiction (1994) 0 Citera
Dawey Postad 8 mars 2005 Postad 8 mars 2005 [citat=Daniel Hållquist]Hur kan The Matrix leda? Vad fan är det för fel på folk här på forumet? Fy skäms![/citat] Att få fram dessa finalister då? Vad är fel på folket? Måste jag rösta på dessa blir det självfallet Clockwork Orange 0 Citera
Stavrogin Postad 9 mars 2005 Postad 9 mars 2005 en uppdatering av den aktuella ställningen kanske? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.