Nicke_92 Postad 23 december 2007 Postad 23 december 2007 jo sist blev det en från England, en riktigt trevlig prick! då skulle jag adda min syster... Haha, du kan detdär med att adda folk ;) 0 Citera
_nemo_ Postad 23 december 2007 Postad 23 december 2007 Turkiska stridsflyg som bombar den kurdiska delen av Irak och skyller på att det är PKK-baser de bombar. Det är inga jävla baser och släkt till mina vänner dör helt i onödan bara för att de är kurder. 0 Citera
Simon W Postad 23 december 2007 Postad 23 december 2007 Turkiska stridsflyg som bombar den kurdiska delen av Irak och skyller på att det är PKK-baser de bombar. Det är inga jävla baser och släkt till mina vänner dör helt i onödan bara för att de är kurder. Hmm, jag tror vi väntar några år med att ta in Turkiet i EU... 0 Citera
beta75 Postad 23 december 2007 Postad 23 december 2007 Ja dom bombar för nära, hade det varit lite längre bort typ Afganistan så gör det ju ingenting... x( Eller tjetjenien eller... /KN 0 Citera
Miss_Emma Postad 24 december 2007 Postad 24 december 2007 Turkiska stridsflyg som bombar den kurdiska delen av Irak och skyller på att det är PKK-baser de bombar. Det är inga jävla baser och släkt till mina vänner dör helt i onödan bara för att de är kurder. Typ en av de första gnällen som känns väldigt befogade. Själv är jag så förkyld att jag nästan inte orkar lämna lägenheten och komma till mina föräldrar på självaste jävla julafton. 0 Citera
EvilElvis Postad 24 december 2007 Postad 24 december 2007 Dagens gnäll: Förkyld som ett as, men lyckades i alla fall klämma i mig julmaten. _nemo_>> Instämmer med ditt gnäll också. Har själv kurdiska vänner som inte är helt nöjda med situationen just nu. 0 Citera
00Bengtsson Postad 25 december 2007 Postad 25 december 2007 Har aldrig haft en sån här jävla feber. 0 Citera
Team_fagott Postad 25 december 2007 Postad 25 december 2007 Jävla helvetes downsyndrome SONY som lagt in hitler-stalin-kd skit i min nya Dylan box så att jag inte kan lägga över den i Ipoden. Jag ska skicka upp boxen tillsamans med en burk vaselin till sonychefen som tagit beslutet om att blåsa sina kunder med virus så att han ska trycka upp den där den kom ifrån. :xx(:( P.s Nä det stod varken på eller i boxen d.s 0 Citera
Norbert Postad 25 december 2007 Postad 25 december 2007 Jag är avundsjuk på er som ens kunde titta på julmaten. Jag hade någon slags kräksjuka hela natten till julafton och hela julafton. Så fort jag rörde mig kräktes jag. Tog jag ett steg fick jag stå och kräkas en stund innan jag kunde ta nästa steg. Den extremt frekventa diarrén under natten var minnesvärd. Till slut tröttnade jag på sträckan mellan sängen och toaletten så det fick till slut ske i en hink vid sängkanten istället. Sedan söndagen har jag ätit en halv tekaka, en riskaka och två skorpor, och allt det åt jag idag. /slut på gnäll 0 Citera
jbergman Postad 26 december 2007 Postad 26 december 2007 Den extremt frekventa diarrén under natten var minnesvärd. Till slut tröttnade jag på sträckan mellan sängen och toaletten så det fick till slut ske i en hink vid sängkanten istället. För diarrén? /Jakob 0 Citera
_nemo_ Postad 26 december 2007 Postad 26 december 2007 Norbert: Det där skulle nog postas i "Saker ingen vill veta-tråden". Men men, första gången jag hört talas om någon som kör diarrén i en hink bredvid sängen, haha. Disgusting :D 0 Citera
Norbert Postad 26 december 2007 Postad 26 december 2007 Jag har en ful ovana att avslöja lite för mycket detaljer när jag gnäller. Jaja, det var årets julklapp från mig till er, lite sköna mentala bilder. :D 0 Citera
Max_H Postad 27 december 2007 Postad 27 december 2007 Ok... Crysis var ett tok-snyggt och riktigt bra FPS. Men SATAN vad FÖR kort det var. Fick en chock när eftertexterna dök upp... :( /Max 0 Citera
Nicke_92 Postad 28 december 2007 Postad 28 december 2007 Dagens gnäll: Har varit datorfri sedan juldagen, och har nu skitmycket att ta igen inom film/intressen :o 0 Citera
FarfarsFilm Postad 29 december 2007 Författare Postad 29 december 2007 Dagens gnäll måste ju vara kylan =) Har varit varmt flera dagar och nu är det 15 minus! Fast det är ju inte konstigt bor ju i Kiruna så! 0 Citera
_nemo_ Postad 29 december 2007 Postad 29 december 2007 det nmåsdter vara att jag ainte akan dkirvia va, jag vert ijte endhut ka man ska stava, kunde inte esnllogga ij pp 100000 påår. vte fdan it vad ja ska görwq...... EW DIR fuc k you vvv 0 Citera
Simon W Postad 29 december 2007 Postad 29 december 2007 det nmåsdter vara att jag ainte akan dkirvia va, jag vert ijte endhut ka man ska stava, kunde inte esnllogga ij pp 100000 påår. vte fdan it vad ja ska görwq...... Ok, jag gör ett försök... "Det måste vara att jag inte kan skriva, jag vet inte ens hur man ska stava, kunde inte ens logga in på 100000 (?). Vet fan inte vad jag ska göra......" Rätt? :) 0 Citera
Nicke_92 Postad 30 december 2007 Postad 30 december 2007 Ok, jag gör ett försök... "Det måste vara att jag inte kan skriva, jag vet inte ens hur man ska stava, kunde inte ens logga in på 100000 (?). Vet fan inte vad jag ska göra......" Rätt? :) tusen år tror jag det ska vara ;) 0 Citera
Simon W Postad 30 december 2007 Postad 30 december 2007 tusen år tror jag det ska vara ;) Du har nog rätt. 0 Citera
Miss_Emma Postad 30 december 2007 Postad 30 december 2007 Jag tror tamigfan att jag kommer att bli jävligt fattig i vår. Jävla förbannade pissiga X-trafik som höjer priserna så jävla mycket att jag snart inte kommer att kunna åka buss till jobbet. Det är alldeles för dyrt att åka med kollektivtrafik. 0 Citera
_nemo_ Postad 30 december 2007 Postad 30 december 2007 Ok, jag gör ett försök... "Det måste vara att jag inte kan skriva, jag vet inte ens hur man ska stava, kunde inte ens logga in på 100000 (?). Vet fan inte vad jag ska göra......" Rätt? :) Hahaha, det var säkert rätt. Fast du glömde de sista, för jag vet inte vem eller vad ewdir är , kanske du kan hjälpa mig? 0 Citera
Nicke_92 Postad 30 december 2007 Postad 30 december 2007 Hahaha, det var säkert rätt. Fast du glömde de sista, för jag vet inte vem eller vad ewdir är , kanske du kan hjälpa mig? "EAT DIRT" kanske :p 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.