Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Turkiska stridsflyg som bombar den kurdiska delen av Irak och skyller på att det är PKK-baser de bombar. Det är inga jävla baser och släkt till mina vänner dör helt i onödan bara för att de är kurder.

Postad
Turkiska stridsflyg som bombar den kurdiska delen av Irak och skyller på att det är PKK-baser de bombar. Det är inga jävla baser och släkt till mina vänner dör helt i onödan bara för att de är kurder.

Hmm, jag tror vi väntar några år med att ta in Turkiet i EU...

Postad

Typ en av de första gnällen som känns väldigt befogade.

Själv är jag så förkyld att jag nästan inte orkar lämna lägenheten och komma till mina föräldrar på självaste jävla julafton.

Postad

Dagens gnäll: Förkyld som ett as, men lyckades i alla fall klämma i mig julmaten.

_nemo_>> Instämmer med ditt gnäll också. Har själv kurdiska vänner som inte är helt nöjda med situationen just nu.

Postad

Jävla helvetes downsyndrome SONY som lagt in hitler-stalin-kd skit i min nya Dylan box så att jag inte kan lägga över den i Ipoden. Jag ska skicka upp boxen tillsamans med en burk vaselin till sonychefen som tagit beslutet om att blåsa sina kunder med virus så att han ska trycka upp den där den kom ifrån.

:xx(:(

P.s Nä det stod varken på eller i boxen d.s

Postad

Jag är avundsjuk på er som ens kunde titta på julmaten. Jag hade någon slags kräksjuka hela natten till julafton och hela julafton. Så fort jag rörde mig kräktes jag. Tog jag ett steg fick jag stå och kräkas en stund innan jag kunde ta nästa steg. Den extremt frekventa diarrén under natten var minnesvärd. Till slut tröttnade jag på sträckan mellan sängen och toaletten så det fick till slut ske i en hink vid sängkanten istället. Sedan söndagen har jag ätit en halv tekaka, en riskaka och två skorpor, och allt det åt jag idag.

/slut på gnäll

Postad
Den extremt frekventa diarrén under natten var minnesvärd. Till slut tröttnade jag på sträckan mellan sängen och toaletten så det fick till slut ske i en hink vid sängkanten istället.

För diarrén?

/Jakob

Postad

Norbert: Det där skulle nog postas i "Saker ingen vill veta-tråden".

Men men, första gången jag hört talas om någon som kör diarrén i en hink bredvid sängen, haha. Disgusting :D

Postad

det nmåsdter vara att jag ainte akan dkirvia va, jag vert ijte endhut ka man ska stava, kunde inte esnllogga ij pp 100000 påår. vte fdan it vad ja ska görwq......

EW DIR

fuc k you vvv

Postad
det nmåsdter vara att jag ainte akan dkirvia va, jag vert ijte endhut ka man ska stava, kunde inte esnllogga ij pp 100000 påår. vte fdan it vad ja ska görwq......

Ok, jag gör ett försök...

"Det måste vara att jag inte kan skriva, jag vet inte ens hur man ska stava, kunde inte ens logga in på 100000 (?). Vet fan inte vad jag ska göra......"

Rätt? :)

Postad

"Det måste vara att jag inte kan skriva, jag vet inte ens hur man ska stava, kunde inte ens logga in på 100000 (?). Vet fan inte vad jag ska göra......"

tusen år tror jag det ska vara ;)

Postad

Jag tror tamigfan att jag kommer att bli jävligt fattig i vår. Jävla förbannade pissiga X-trafik som höjer priserna så jävla mycket att jag snart inte kommer att kunna åka buss till jobbet.

Det är alldeles för dyrt att åka med kollektivtrafik.

Postad

Hahaha, det var säkert rätt.

Fast du glömde de sista, för jag vet inte vem eller vad ewdir är , kanske du kan hjälpa mig?

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...