Gå till innehåll

Dagens toppengrej


Java ex Machina

Recommended Posts

"Tillståndet uppträder vanligen hos kraftigt behårade individer."

 

Hahahaha.

 

Men skönt att du är av med det nu, det är som dom säger:

 

Du är ingen riktig man förräns du haft pilonidal sinus och sugit en *** ***. Eller nått liknande.

Länk till kommentar
Share on other sites

"Tillståndet uppträder vanligen hos kraftigt behårade individer."

 

Hahahaha.

 

Men skönt att du är av med det nu, det är som dom säger:

 

Du är ingen riktig man förräns du haft pilonidal sinus och sugit en *** ***. Eller nått liknande.

Citronklyfta? eller vad menar du?

 

Äsch, jag som hoppades på "What happens in Lappland, stays in Lappland".

 

Dagens toppengrej: Fuck all.

Lappland? jadu... där har jag inte varit sedan Samekultur-lägret med scouterna '97 (nope... väldigt händelselöst om ni undrade, inget brokeback där inte heller...)... Men jag borde ha lärt mig då att norra norrlands mygg-skogar inte är att leka med... Och förresten, jag är varken lapp eller norrbottning... jag är Jämtlänning through and through... jag har bara bott i norrbotten å rikets vägnar i 10 månader plus utbildningens 3 år...

 

och för att reda ut min sexuella läggning när vi ändå håller på... jag är väldans hetero... även om jag måste medge att det verkar som att det skulle underlätta om jag var lagd åt motsatt håll... det har ju ändå varit övervägande stor andel av det manliga könet som gjort faktiska antydningar och förfrågningar till mig (exempelvis gubben på hörnet utanför 7eleven i Minowa, Tokyo)... så det skulle ju peka åt det hållet... men men... jag är ju inte den som väljer den lätta vägen i onödan;)... jag föredrar helt enkelt kvinnor i det anseendet.

 

Så... sorry Evilelvis, att jag fick lov att göra dig besviken;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Var på ett HELT galet party - Adobe firade 25 år. Bara ca 4000 - 4500 gäster...

 

/Max

 

Var på ett helt galet party förra helgen. Kanske inte lika stort, men garanterat skevare. Hamnade på en lägenhetsfest/likvaka på Söder för en snubbe som blivit mördad i Portugal nån vecka tidigare. Nu hade hans vänner fest i hans lägenhet, och satt på madrasser längs väggarna och rökte vattenpipa. Alla såg ut som Baader-Meinhof, och vi var inte välkomna speciellt länge. Men surrealistiskt var det.

 

Dagens toppengrej: Öl.

Länk till kommentar
Share on other sites

Dagens toppengrej: är helt såld på marilyn manson och tim burton-prylar för tillfället, såg "a nightmare before christmas igår "in this town we call our own, everybody hail to the pumpkin-son(g?)" :D:D härlig film, tänkte se corpsebride också, men sen vet jag inga fler burtonfilmer, så det blir lite krångligt att se fler verk :p

Länk till kommentar
Share on other sites

Att jag idag fick min Dell 2407WFP levererad idag. Det skall bli härligt att redigera video på en 24'' skärm.

 

Dubbelt toppen var det efterssom dom skrivit att den skulle komma först i februari nästa år. (Hum, iofs skulle den ha levererats i slutet av november i år, så den är ju ändå sen...)

Länk till kommentar
Share on other sites

Min magisteruppsats i datorlingvistik är officiellt godkänd. Den är rekommenderad läsning för alla som är intresserade av automatisk lemmatisering av svenska.

 

Snart har jag en examen i min hand, och nu kan jag börja gå igenom Kolla mitt manus-forumet och ta igen de senaste månaderna.

 

/Jakob

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...