Gå till innehåll

Dagens toppengrej


Java ex Machina

Recommended Posts

Dagens toppengrej: Jag har äntligen lyckats resa framåt i tiden tydligen, för här är det nämligen den andra advent :)

Ah... GREAT SCOTT!... det skulle ju förklara min dagvillhet... det är fnurra på RymdTidsKontinuumet...

 

Dagens toppengrej... Ciderförrådet är påfyllt;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Dagens toppengrej: Det är första advent, imorgon efter skolan hämtar jag Tom Clanceys

Splinter Scell double agent och Scarface - the world is yours spelen till Wii på posten, I övermorgon är jag ledig.

 

Gissar på att man kommer se dig i dagens gnäll-tråden om några dagar när du hunnit testa Double Agent... Pffft, extremt tråkigt. Resten av serien är däremot helt okej.

Länk till kommentar
Share on other sites

Gissar på att man kommer se dig i dagens gnäll-tråden om några dagar när du hunnit testa Double Agent... Pffft, extremt tråkigt. Resten av serien är däremot helt okej.

 

 

Mjoo.. kan nog vara kul om man kör Co-oop mode, men annars känns det väldigt stelt och segt.

Länk till kommentar
Share on other sites

Vad de efter du däckade på jobbet eller innan :D?

 

en vecka kvar tills jag blir arbetlös så slipper jag de skitjobbet!

 

 

Före, det var ungefär en timme kvar tills att jag totalt slocknade i minnet. Minns inget på fler timmar. Riktigt illa.

 

Men dagens toppengrej. Jag har börjat få rutin på det här med diskning. Kul värre..

Länk till kommentar
Share on other sites

Dagens toppengrej: Jag är sjuk så jag får vara hemma från skolan och ägna tid åt alla möjlig högteknologiska nöjen så som Wii, dator, dvd och tv :)

 

Jag med :D Fast skippa Wii för min del, har inget :P

 

+ Med lite tur så har jag snart skrapat ihop till en HV20 :D Woohoo!

Länk till kommentar
Share on other sites

Dagens toppengrej: Jag är sjuk så jag får vara hemma från skolan och ägna tid åt alla möjlig högteknologiska nöjen så som Wii, dator, dvd och tv :)

Ja du... vänta bara till den dagen du börjar i högskola... lektionsfritt 20 dagar per månad och man verkligen längtar till en föreläsning bara för att bli fri lägenhetens mörker och en måltid som inte heter Billy...

 

Dagens Toppengrej: Bokade biljetter till julens hemresa... Sista jullovet på ett bra tag... hoppas jag... nu är jag less på skola.:e

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...