Gå till innehåll

Dagens toppengrej


Java ex Machina

Recommended Posts

Jag inser att jag sitter och pysslar med ett intro till ett webtvprojekt som är uppbyggt av stillbilder i 8 megapixel. 25 bilder/sec. Inte konstigt att det hackar lite när jag spelar upp filmen.

Det tar tid att frilägga varje frame...

Kommer bli riktigt bra. Jobbar över för att det e så kul. Sjukt.

Hehe!

 

/KN

 

Edit: Så här blev det: http://www.beta75.se/filmer/street_intro.mp4

Länk till kommentar
Share on other sites

haha det tror du vi går på *skrattar överdrivet och tittar allvarligt för att se om det var seriöst menat*

 

Dagens toppengrej: det är fortfarande sant. Nicke, det finns faktiskt undantag som bekräftar regeln....det kommer du att lära dig när du blir äldre.

Länk till kommentar
Share on other sites

Ska på torsdag glida ner till das fatherland Jämtland för att hälsa på föräldrar, kreka och kompisar en gång innan juluppehållet... Ska bli skoj. "Då ske ma råkes myyk oss å ha arttut"...:P

 

EDIT: insåg just att jag skrivit i både i gnälltråden och glädjetråden inom loppet av 5 minuter... vad kan jag säga... jag har tråkigt och filar på min schizofrena manodepression;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Vafalls! Sviker du oss lagerarbetare som fortfarande är fast i skiten?

 

Jeeeepp=)

 

Nu har jag varit en ackord-hora alldeles för länge. Ska skaffa en ny tatuering på ryggen, "Fucked by ICA". Har jävlat med dom i ett halvår nu, så idag köpte de ut mig. Så jag kan ta det lugnt fram till sommaren 08 med full betalning =).

 

Vad jobbar du på för lager?

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...