Jump to content

Recommended Posts

Posted

Efter provet som gick åt helvete få äta frukost ute med pappa. Dessutom nästan entusiasmera honom att se 28 Days Later. Vilket är jättesvårt att lyckas med för han skulle aldrig se något sådant. Detta innebär att jag kanske kan se 28 Weeks Later också med honom.....

Posted

Jag vart ute och tog ut pengar i Centrum då jag möter en gammal tant som frågor om jag kan följa henne hem. Man ska respektera dom äldre så jag följer henne hem. Och vi börjar tala och det visar sig att hon är otroligt trevlig XD

Posted
Det går över, tro mig...

Du menar alltså att man inte ska glädja sig när man känner sig glad och nöjd, utan tänka "snart går allt åt skogen", och deppa och oroa sig jämt?

Det är såna stackare som får hjärtinfarkt i förtid.

Äsch, njut av de stunder i livet som är njutbara.

POW! RIGHT IN THE KISSER!

På vem då?

;)

Posted

Dagens toppengrej är att jag har några dagars ledigt & att jag spenderat hela dan med att utrota människor, grilla dom, kasta dom i havet, fått snutar att dansa ap-dans (till resten av befolkningens stora förtjusning) & bränt ner hela städer med min sausers deathray!!!

Vad vore livet utan Destroy All Humans :-D

Posted

Dagens toppengrej: Jag såg Hostel idag!! och så har jag engelskatal på 10 minuter imorgon, och jag och min kompis har snickrat ihop 5 minuter film speciellt till talet, så det kommer bri grymt kul, inklusive eftertexter och en fejkad trailer :)

Posted
Du menar alltså att man inte ska glädja sig när man känner sig glad och nöjd, utan tänka "snart går allt åt skogen", och deppa och oroa sig jämt?

Det är såna stackare som får hjärtinfarkt i förtid.

Äsch, njut av de stunder i livet som är njutbara.

;)

SÅ säger AA, troende, ointelligenta, myndigheter osv.

När man inser att livet är hårt så fattar man vad jag menar. Ju förr desto bättre. Tills dess ägnar man säg bara åt meningslöst dagdriveri. En dag går allt åt helvete och det är lika bra att börja vänja sig. Annars kan man falla väldigt långt och hårt.

/KN

Posted
SÅ säger AA, troende, ointelligenta, myndigheter osv.

När man inser att livet är hårt så fattar man vad jag menar. Ju förr desto bättre. Tills dess ägnar man säg bara åt meningslöst dagdriveri. En dag går allt åt helvete och det är lika bra att börja vänja sig. Annars kan man falla väldigt långt och hårt.

/KN

Jag förstår. Du har det tufft. Jag var okänslig som gav luft åt min positivism. Ber om ursäkt.

Och du - allt är inte bra i mitt liv, men jag gläds ändå åt det jag har.

Att må bra är ingen last.

Posted

Dagens toppengrej: bilen startade inte när jag skulle bli skjutsad till skolan idag, vi kopplade i batteriladdaren och väntade en kvart, sedan ringde min mamma från jobbet och då frågade farsan om vi inte hade studiedag idag, och det hade vi !!! JIPPI, LEDIGT!!!

Posted

Komplett har ÄNTLIGEN skickat min dator efter en och en halv månad med krångel och skit! Sista gången jag handlar hos dem, men en bra dator blir det nog. Intel Core 2 Quad, here I come!

Posted
Komplett har ÄNTLIGEN skickat min dator efter en och en halv månad med krångel och skit! Sista gången jag handlar hos dem, men en bra dator blir det nog. Intel Core 2 Quad, here I come!

Haha, GRATTIS!

Posted

Imorgon kommer nog lådan med videokamera och mickar till redaktionen.

Det blir julafton för prylintresserade! Och om två veckor ska jag gå en WebTV kurs. Ska bli spännande.

/KN