beta75 Posted October 3, 2007 Posted October 3, 2007 POW! RIGHT IN THE KISSER! Har inte stilnocten börjat verka än? ;) /KN 0 Quote
EvilElvis Posted October 3, 2007 Posted October 3, 2007 Har inte stilnocten börjat verka än? ;) /KN Nej, den kickar inte på det sättet längre. Var många år sen. ;) Men nu är det läggdags. 0 Quote
John Posted October 4, 2007 Posted October 4, 2007 Dagens höjdar grej, det är kö på E4:an och jag sitter inte i den:) 0 Quote
Miss_Emma Posted October 4, 2007 Posted October 4, 2007 Efter provet som gick åt helvete få äta frukost ute med pappa. Dessutom nästan entusiasmera honom att se 28 Days Later. Vilket är jättesvårt att lyckas med för han skulle aldrig se något sådant. Detta innebär att jag kanske kan se 28 Weeks Later också med honom..... 0 Quote
Sommarkatze Posted October 4, 2007 Posted October 4, 2007 Jag vart ute och tog ut pengar i Centrum då jag möter en gammal tant som frågor om jag kan följa henne hem. Man ska respektera dom äldre så jag följer henne hem. Och vi börjar tala och det visar sig att hon är otroligt trevlig XD 0 Quote
Munthe Posted October 4, 2007 Posted October 4, 2007 Dagens insikt om att jag befinner mig i Sorrento nästa vecka. 0 Quote
Simon W Posted October 6, 2007 Posted October 6, 2007 Det går över, tro mig... Du menar alltså att man inte ska glädja sig när man känner sig glad och nöjd, utan tänka "snart går allt åt skogen", och deppa och oroa sig jämt? Det är såna stackare som får hjärtinfarkt i förtid. Äsch, njut av de stunder i livet som är njutbara. POW! RIGHT IN THE KISSER! På vem då? ;) 0 Quote
Christian van Caine Posted October 7, 2007 Posted October 7, 2007 Dagens toppengrej är att jag har några dagars ledigt & att jag spenderat hela dan med att utrota människor, grilla dom, kasta dom i havet, fått snutar att dansa ap-dans (till resten av befolkningens stora förtjusning) & bränt ner hela städer med min sausers deathray!!! Vad vore livet utan Destroy All Humans :-D 0 Quote
Danell Posted October 7, 2007 Posted October 7, 2007 Haft en liten re-union med folk från inspelningen av våran långfilm. Fan va sköna folk kan va ibland. 0 Quote
Miss_Emma Posted October 7, 2007 Posted October 7, 2007 Jippi för de pojkar på jobbet som förgyller min dag....jag älskar dem alla. 0 Quote
Nicke_92 Posted October 8, 2007 Posted October 8, 2007 Dagens toppengrej: Jag såg Hostel idag!! och så har jag engelskatal på 10 minuter imorgon, och jag och min kompis har snickrat ihop 5 minuter film speciellt till talet, så det kommer bri grymt kul, inklusive eftertexter och en fejkad trailer :) 0 Quote
EvilElvis Posted October 8, 2007 Posted October 8, 2007 Dagens toppengrej: Jag sov mest hela dagen. 0 Quote
beta75 Posted October 8, 2007 Posted October 8, 2007 Du menar alltså att man inte ska glädja sig när man känner sig glad och nöjd, utan tänka "snart går allt åt skogen", och deppa och oroa sig jämt? Det är såna stackare som får hjärtinfarkt i förtid. Äsch, njut av de stunder i livet som är njutbara. ;) SÅ säger AA, troende, ointelligenta, myndigheter osv. När man inser att livet är hårt så fattar man vad jag menar. Ju förr desto bättre. Tills dess ägnar man säg bara åt meningslöst dagdriveri. En dag går allt åt helvete och det är lika bra att börja vänja sig. Annars kan man falla väldigt långt och hårt. /KN 0 Quote
Miss_Emma Posted October 8, 2007 Posted October 8, 2007 THE SOUND OF YOUNG AMERICA. VÄRLDENS BÄSTA POCAST. Lyssna på den...ni kommer att bli sååå glada...det är verkligen dagens toppengrej att den finns. 0 Quote
carbe Posted October 9, 2007 Posted October 9, 2007 Dagens toppengrej är definitivt för mig att jag snart är klar med ett biljettbokningsystem till en revy som jag kommer att tjäna 3000:- på. :) 0 Quote
Simon W Posted October 10, 2007 Posted October 10, 2007 SÅ säger AA, troende, ointelligenta, myndigheter osv. När man inser att livet är hårt så fattar man vad jag menar. Ju förr desto bättre. Tills dess ägnar man säg bara åt meningslöst dagdriveri. En dag går allt åt helvete och det är lika bra att börja vänja sig. Annars kan man falla väldigt långt och hårt. /KN Jag förstår. Du har det tufft. Jag var okänslig som gav luft åt min positivism. Ber om ursäkt. Och du - allt är inte bra i mitt liv, men jag gläds ändå åt det jag har. Att må bra är ingen last. 0 Quote
Miss_Emma Posted October 10, 2007 Posted October 10, 2007 Inställning och motivation. Yess sireeee... 0 Quote
Nicke_92 Posted October 15, 2007 Posted October 15, 2007 Dagens toppengrej: bilen startade inte när jag skulle bli skjutsad till skolan idag, vi kopplade i batteriladdaren och väntade en kvart, sedan ringde min mamma från jobbet och då frågade farsan om vi inte hade studiedag idag, och det hade vi !!! JIPPI, LEDIGT!!! 0 Quote
Danell Posted October 15, 2007 Posted October 15, 2007 Komplett har ÄNTLIGEN skickat min dator efter en och en halv månad med krångel och skit! Sista gången jag handlar hos dem, men en bra dator blir det nog. Intel Core 2 Quad, here I come! 0 Quote
_nemo_ Posted October 15, 2007 Posted October 15, 2007 Komplett har ÄNTLIGEN skickat min dator efter en och en halv månad med krångel och skit! Sista gången jag handlar hos dem, men en bra dator blir det nog. Intel Core 2 Quad, here I come! Haha, GRATTIS! 0 Quote
Miss_Emma Posted October 15, 2007 Posted October 15, 2007 Solen har haft ett vackert sken hela dagen och Arnes har väldigt billig melon. 0 Quote
beta75 Posted October 15, 2007 Posted October 15, 2007 Imorgon kommer nog lådan med videokamera och mickar till redaktionen. Det blir julafton för prylintresserade! Och om två veckor ska jag gå en WebTV kurs. Ska bli spännande. /KN 0 Quote
Nicke_92 Posted October 18, 2007 Posted October 18, 2007 Fick MVG på min novell i svenskan, mitt första MVG :) 0 Quote
Recommended Posts