Jump to content

Dagens toppengrej

Recommended Posts

Jag har bara 4 veckor kvar på Electrolux i mariestad. Sen får jag stämpla. Fy fan vad gött. Inget kan bli bättre än de.

Dessutom går det jäävligt undan med min kommande kortfilm/långfilm/liknande film sak.

btw, fick harrypotter boken idag. Nu jävlar ska jag läsa..

Skönt att höra Danell.

Och äntligen fick jag, efter över tre veckors tjat, en ny fungerande skärm. Helt galet - köper från en firma, får pengarna tillbaka från en annan så jag kan beställa en ny igen...

Och kortfilmen är nästan klar.

Gött!

/Max

Det är fredag imorgon! äntligen, en vecka dagtid suger riktigt hårt. Nästa vecka är det eftermiddag/kvälls skiftet. börja klockan 16.00, As gött!

Då kan man sova ut, söndagen blir inte så jobbig plus att tiden går så jävla fort på de skiftet!

Låter som ett lattjo preparat... hur sinnesvidgande är det?

Inte alls, blir mest skönt flummig på det. ;) Käkar det för att kunna sova. Vill man däremot ha lattjo OCH sova (och inte ha en aning om vad som hände innan man somnade, om man inte är sängliggande dvs) så rekommenderas Stilnoct (Zolpidem). Det används numer även för att väcka folk som ligger i koma. Mycket märkligt.

Dagens toppengrej: Jag låg och sov till klockan tre.

Inte alls, blir mest skönt flummig på det. ;) Käkar det för att kunna sova. Vill man däremot ha lattjo OCH sova (och inte ha en aning om vad som hände innan man somnade, om man inte är sängliggande dvs) så rekommenderas Stilnoct (Zolpidem). Det används numer även för att väcka folk som ligger i koma. Mycket märkligt.

ah... då håller jag mig till Susumu Hirasawa när jag vill smälta hjärnan lite;)

(ovanstående video uppleves till sin fulla möjliga potential då den spelas upp med högtalarvolymens förstärkardel ställd till högsta möjliga effekt och databehandlarmaskinens visuella bildmonitor som enda alena ljuskälla i bevistelserummet...)

Dagens toppengrej: Jag låg och sov till klockan tre.

pffft... då såg du ju troligtvis ändå lite dagsljus...

Dagens toppengrej?

på måndag ska irritersam åkomma åtgärdas med kirurgisk precision... ska bli faan så skönt...

ah... då håller jag mig till Susumu Hirasawa när jag vill smälta hjärnan lite;)

(ovanstående video uppleves till sin fulla möjliga potential då den spelas upp med högtalarvolymens förstärkardel ställd till högsta möjliga effekt och databehandlarmaskinens visuella bildmonitor som enda alena ljuskälla i bevistelserummet...)

pffft... då såg du ju troligtvis ändå lite dagsljus...

Dagens toppengrej?

på måndag ska irritersam åkomma åtgärdas med kirurgisk precision... ska bli faan så skönt...

Wooooa. Asiater ÄR knasiga. Men sköna.

Lite dagsljus blev det, men fan inte mycket. Idag blev det dessto mer, eftersom klockan stod på nio.

Dagens toppengrej: Den gröna curryn som jag ska gå ner och köpa på världens bästa thaiställe nu.