Gå till innehåll

Dagens toppengrej


Java ex Machina

Recommended Posts

kom just ur nära 40gradig feber och loggar in här med en messmörsmacka och lite färskpressad apelsinjuice... möts av ett meddelande från John som påkallar min uppmärksamhet till att något inte riktigt står rätt till med min användare. Efter att ha läst igenom ett antal trådar så känns det skönt att man ändå har så pass förtroende här...

 

Så toppen är det ju att tillfriskna! och att se att namnet rentvåtts innan jag sett problemet...

 

Enda nu är ju att jag nästan hade velat se några av dom där spammen... Pace verkar ha varit riktigt grundlig i reningsprocessen;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Enda nu är ju att jag nästan hade velat se några av dom där spammen... Pace verkar ha varit riktigt grundlig i reningsprocessen;)

 

Du missade några godbitar som va rätt roliga =) Men oftast skrev han bara sug min kuk och undrade hur andra sög kuk.

 

Och nej, de va inte jag....

 

00Bengtsson elle lilla_farbrorn som hämnades för adaptern? ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Du missade några godbitar som va rätt roliga =) Men oftast skrev han bara sug min kuk och undrade hur andra sög kuk.

hehe... ja då kanske jag inte gick miste om så mycket ändå;)

Och nej, de va inte jag....

Nä, dina kreationer har ju egna namn och är mer åt det roliga slaget, är nog därför dom ändå tillåts;)

00Bengtsson elle lilla_farbrorn som hämnades för adaptern? ;)

Tanken har ju förståss slagit mig, men rakare och lättsammare att förstå vore ju ett PM så jag tänker inte rikta skulden ditåt på något sätt.

Länk till kommentar
Share on other sites

Tanken har ju förståss slagit mig, men rakare och lättsammare att förstå vore ju ett PM så jag tänker inte rikta skulden ditåt på något sätt.

 

Hehe, måste ju säga också att jag självklart inte tror att det är någon av dom, var mer ett skämt ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Adel är tillbaka i Hofors. Nu ber vi till makterna för att migrationsverk och alla instanser tar sitt förnuft till fånga och låter honom bli kvar.

 

Tårarna vågar sig inte riktigt fram. Det är bara för galet.

 

Adel är tillbaka....jag fick hålla om honom.

Länk till kommentar
Share on other sites

Dagens toppengrej:

Har gjort en voodoo-docka med massor med nålar i och satt på väggen

som en inredningsdetalj, är lite skräckinspirerad för tillfället, har en dödskalle med en orm

som slingrar sig runt i plast på datorskärmen, en liemanstaty bredvid skärmen och tre dödskallemärken på dörren :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Dagens (veckans/månadens/årets???) grej: Ska ut och käka middag med några VFX-snubbar ikväll. Den ena är lead compositor på "The Golden Compass", den andra för "Pirates of the Carribean 3" och "Transformers"...

 

Något man borde fråga...?

 

Sicken PANNKAKA: Dom fastnade i London. Heathrow Terminal 5 och snöoväder... Blä...

 

 

/Max

Länk till kommentar
Share on other sites

Dagens (veckans/månadens/årets???) grej: Ska ut och käka middag med några VFX-snubbar ikväll. Den ena är lead compositor på "The Golden Compass", den andra för "Pirates of the Carribean 3" och "Transformers"...

 

Något man borde fråga...?

 

Sicken PANNKAKA: Dom fastnade i London. Heathrow Terminal 5 och snöoväder... Blä...

 

 

/Max

 

Sjukt coolt! hälsa från oss på forumet ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Har våndats en del inför del 1 av "lägga klinker i hallen", nämligen att låna vattensåg och kapa upp alla bitar som måste kapas. Men nu är del 1 klart, och det gick snabbt och lätt!

(Varför ska man skjuta på saker bara för att man tror att det ska vara jobbigt och knepigt, när det som oftast går snabbt och lätt?... Dags för självrannsaken.)

 

Del 2 kommer senare - klinkerläggning med fix!

... Sen kan ni väl inte bärga er inför att höra om del 3 - fogning!

:)

Länk till kommentar
Share on other sites

Har våndats en del inför del 1 av "lägga klinker i hallen", nämligen att låna vattensåg och kapa upp alla bitar som måste kapas. Men nu är del 1 klart, och det gick snabbt och lätt!

(Varför ska man skjuta på saker bara för att man tror att det ska vara jobbigt och knepigt, när det som oftast går snabbt och lätt?... Dags för självrannsaken.)

 

Del 2 kommer senare - klinkerläggning med fix!

... Sen kan ni väl inte bärga er inför att höra om del 3 - fogning!

:)

du skulle ha gjort en serie filmer om det från del ett... ;)

 

Dagens toppengrej... kunde inte låta bli... åt årets första mjukglass idag...:)

Länk till kommentar
Share on other sites

Dagens toppengrej är eg resultat av ett par veckors "toppen grejer".

 

Jag har träffat en tjej, som är så jäkla skön, samma sorts humor, musiksmak, gillar tv-spel också osv osv.. Och jag trivs grymt bra med henne. Men igår morse släppte hon bomben som nästan fick mig att fria till henne..

när vi vaknade på morgonen sa hon "jag känner för att titta på Star Wars.. ska vi?"

 

Jag tror jag var kliniskt död i 10 min efter den meningen.. Jag tror jag hittat min drömkvinna.

 

(Jag är Star Wars-fan att tillägga ..)

 

VAR träffade du denna himlasända skapelse? En sådan kvinna har jag sökt i tid och evighet.

 

Dagens toppengrej: Att läsa Nicke_92s inlägg i den här tråden för han verkar så glad och trevlig. Det finns kanske trots allt hopp för 90-talisterna. Samt att solen skiner och fåglarna kvittrar.

 

Förövrigt är det intressant att se vilka materialister ni är och att påfallande många anser dagens toppengrej vara införskafandet av någon ny pryl:D

Länk till kommentar
Share on other sites

kände mig nästan lite duktig idag... har både diskat undan all disk och gjort rent hela spisen... imorrn blir det allmän städ i resten av köket innan jag tar mig an sovrum/vardagsrum...

 

tycker inte om att städa... men det är så skönt att kunna släppa in folk utan att dom måste vada fram genom gamla pizzakartonger och reklamblad... så det är målet med nästa vecka... få lägenheten att se presentabel ut...

Länk till kommentar
Share on other sites

kände mig nästan lite duktig idag... har både diskat undan all disk och gjort rent hela spisen... imorrn blir det allmän städ i resten av köket innan jag tar mig an sovrum/vardagsrum...

 

tycker inte om att städa... men det är så skönt att kunna släppa in folk utan att dom måste vada fram genom gamla pizzakartonger och reklamblad... så det är målet med nästa vecka... få lägenheten att se presentabel ut...

 

Vad heter tjejen? ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...