Gå till innehåll

Dagens toppengrej


Java ex Machina

Recommended Posts

Vad heter tjejen? ;)

haha... om det ändå vore så väl...:p... nä... tyvärr... det var mer en personlig grej som legat och gnagt i bakhuvudet ett bra tag nu... ett annat projekt som jag måste ta itu med är att få ihop alla "viktiga papper" till lätt-tillgängliga pärmar... hyresräkningar, inköpskvitton, fakturor... jävla byrokratisamhälle!... näjust ja... det skulle inte gnällas här...

 

men en tjej vore inte så dumt att ha iallafall nu när du nämner det... skulle kanske få dessa städ-ryck att komma oftare än en gång per halvår... får ta å notera det...

Länk till kommentar
Share on other sites

Har gjort den näst största tråden på voodoofilm!

 

Har du skrivit alla inlägg??! ;)

 

Tacka Java ex Machina för att han missade att stänga tråden.

 

Min nya TV. Sjukt nöjd!

 

Grattis! Vad blev det för nåt? (funderar själv på att byta upp mig)

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

Paketet från Discshop som damp ner i lådan idag med import dubbeldisc-utgåvan av Se7en med DTS!!! :-D

Goddamn, den är en av mina absolut största favoritfilmer (även om Dark City fortfarande sitter ohotat på regeringstronen bland favoriter), & nu kan jag se den som den var ämnad...med surround & inte så jävla långt ifrån PCM (DTS) :-)

Länk till kommentar
Share on other sites

HAR VARIT PÅ MIN SISTA TYSKALEKTION NÅGONSIN nu kan inte bödeln tortera mig mera !

Då skulle du varit med på tyska-lektionerna i gymnasiet. Äkta nazist som lärare. Blandade drinkar tillsammans med kemiläraren. (96% sprit) Ingen skröna-SANT. Tror Lennart Ekdal (TV4) kan intyga, samma årskurs.

/nils

Länk till kommentar
Share on other sites

Då skulle du varit med på tyska-lektionerna i gymnasiet. Äkta nazist som lärare. Blandade drinkar tillsammans med kemiläraren. (96% sprit) Ingen skröna-SANT. Tror Lennart Ekdal (TV4) kan intyga, samma årskurs.

/nils

 

Haha. Vad pratar vi för skola och i vilken del av landet?

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...