Nicke_92 Postad 1 december 2007 Postad 1 december 2007 Dagens grej: Jag får 160kr i timmen för jag har ett jobb >_> Dagens toppengrej: jag får bo gratis och får gratis mat och kläder för jag är inte myndig :p 0 Citera
jmalmsten Postad 5 december 2007 Postad 5 december 2007 Blade Runner 5 Disc utgåvan kom just på posten! :e 0 Citera
EliteMachine Postad 5 december 2007 Postad 5 december 2007 Idag fick jag tillbaka momsen på alla investeringar, vad göra med dessa pengar. :) 0 Citera
Nicke_92 Postad 5 december 2007 Postad 5 december 2007 Dagens andra toppengrej: Jag äger 1400:- pga. att jag burit in pellets, städat mittt rum och annat, men 400:- är nu borta från summan pga. julklappar, men ändå :) 0 Citera
Kim-O Postad 5 december 2007 Postad 5 december 2007 Dagens toppengrej: Jag ska till Alperna över jul =) 0 Citera
jmalmsten Postad 6 december 2007 Postad 6 december 2007 Dagens toppengrej: Ingen har länsat mitt bankkonto med kortet i min stulna plånbok! ... Man får väl vara glad för det lilla;) Nu blir det också Blade Runner: the Final Cut på dagsfärsk DVD... :) 0 Citera
Miss_Emma Postad 6 december 2007 Postad 6 december 2007 Jag har liiiite godis att förtära under kvällen. Jippiiiie. 0 Citera
Team_fagott Postad 7 december 2007 Postad 7 december 2007 Dagens toppengrej: Ingen har länsat mitt bankkonto med kortet i min stulna plånbok! ... Man får väl vara glad för det lilla;) Nu blir det också Blade Runner: the Final Cut på dagsfärsk DVD... :) Vänta bara tills räkningarna börjar droppa in,. ;) 0 Citera
Nicke_92 Postad 9 december 2007 Postad 9 december 2007 Dagens toppengrej: Det är första advent, imorgon efter skolan hämtar jag Tom Clanceys Splinter Scell double agent och Scarface - the world is yours spelen till Wii på posten, I övermorgon är jag ledig. 0 Citera
_nemo_ Postad 9 december 2007 Postad 9 december 2007 Dagens toppengrej: Det är första advent, Dagens toppengrej: Jag har äntligen lyckats resa framåt i tiden tydligen, för här är det nämligen den andra advent :) 0 Citera
jmalmsten Postad 9 december 2007 Postad 9 december 2007 Dagens toppengrej: Jag har äntligen lyckats resa framåt i tiden tydligen, för här är det nämligen den andra advent :) Ah... GREAT SCOTT!... det skulle ju förklara min dagvillhet... det är fnurra på RymdTidsKontinuumet... Dagens toppengrej... Ciderförrådet är påfyllt;) 0 Citera
Nicke_92 Postad 9 december 2007 Postad 9 december 2007 Dagens toppengrej: Jag har äntligen lyckats resa framåt i tiden tydligen, för här är det nämligen den andra advent :) Oj, skrev fel ;) eller så har du mycket riktigt rest i tiden, svårt att avgöra... 0 Citera
Miss_Emma Postad 9 december 2007 Postad 9 december 2007 Vunnit pris för Årets Medarbetare på mitt jobb. 0 Citera
Anhool Postad 9 december 2007 Postad 9 december 2007 Dagens toppengrej: Det är första advent, imorgon efter skolan hämtar jag Tom Clanceys Splinter Scell double agent och Scarface - the world is yours spelen till Wii på posten, I övermorgon är jag ledig. Gissar på att man kommer se dig i dagens gnäll-tråden om några dagar när du hunnit testa Double Agent... Pffft, extremt tråkigt. Resten av serien är däremot helt okej. 0 Citera
Tomtebo Postad 11 december 2007 Postad 11 december 2007 Vunnit pris för Årets Medarbetare på mitt jobb. Vad de efter du däckade på jobbet eller innan :D? en vecka kvar tills jag blir arbetlös så slipper jag de skitjobbet! 0 Citera
Nicke_92 Postad 11 december 2007 Postad 11 december 2007 Gissar på att man kommer se dig i dagens gnäll-tråden om några dagar när du hunnit testa Double Agent... Pffft, extremt tråkigt. Resten av serien är däremot helt okej. Mjoo.. kan nog vara kul om man kör Co-oop mode, men annars känns det väldigt stelt och segt. 0 Citera
Miss_Emma Postad 11 december 2007 Postad 11 december 2007 Vad de efter du däckade på jobbet eller innan :D? en vecka kvar tills jag blir arbetlös så slipper jag de skitjobbet! Före, det var ungefär en timme kvar tills att jag totalt slocknade i minnet. Minns inget på fler timmar. Riktigt illa. Men dagens toppengrej. Jag har börjat få rutin på det här med diskning. Kul värre.. 0 Citera
Nicke_92 Postad 12 december 2007 Postad 12 december 2007 Dagens toppengrej: Jag är sjuk så jag får vara hemma från skolan och ägna tid åt alla möjlig högteknologiska nöjen så som Wii, dator, dvd och tv :) 0 Citera
Steffe Postad 12 december 2007 Postad 12 december 2007 Dagens toppengrej: Jag är sjuk så jag får vara hemma från skolan och ägna tid åt alla möjlig högteknologiska nöjen så som Wii, dator, dvd och tv :) Jag med :D Fast skippa Wii för min del, har inget :P + Med lite tur så har jag snart skrapat ihop till en HV20 :D Woohoo! 0 Citera
jmalmsten Postad 12 december 2007 Postad 12 december 2007 Dagens toppengrej: Jag är sjuk så jag får vara hemma från skolan och ägna tid åt alla möjlig högteknologiska nöjen så som Wii, dator, dvd och tv :) Ja du... vänta bara till den dagen du börjar i högskola... lektionsfritt 20 dagar per månad och man verkligen längtar till en föreläsning bara för att bli fri lägenhetens mörker och en måltid som inte heter Billy... Dagens Toppengrej: Bokade biljetter till julens hemresa... Sista jullovet på ett bra tag... hoppas jag... nu är jag less på skola.:e 0 Citera
Nicke_92 Postad 13 december 2007 Postad 13 december 2007 Dagens toppengrej: betygen är satta!! inget mer pluggande, bara lata sista 5 dagarna i skolan!! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.