Jump to content

Dagens toppengrej

Recommended Posts

Go Bama! :D

Har skjutit det framför mig... Men jag har, tidigare idag, med slipmus, slipat två meter köksöverskåp, på plats, ej ergonomiskt, alls. Det tog drygt tre timmar. Ont i kroppen. Damm överallt i HELA köket (trots skyddsplast)... Nå, jag är klar! Och det blev slätt och fint och grejt underlag för framtida målning!

Tjohoo.

(Jag snyter grått fortfarande...)

Bryter mot reglerna lite här å drar en gårdagens toppengrej: Fick hem nya utgåvan av Deep Red, The Prowler aka Rosemarys Killer och specialutgåvan av Indiana Jones 4. Så nu har jag en Chrystal Skull som sitter och tittar på mig. :)

Annars funkar detta format, kan inte skriva kolon eller paranteser eller sa pa denna dator, ej heller svenska bokstaver, den verkar vara installd pa engelska. iallafall, skriv sahar.... dagens toppengrej att jag igar... om du fattar...

Sweet! Själv har jag, i drumpad-väg, en Roland SPD-20. Resten är bara vanliga midi-trummaskiner :-)

Ser lite ut som en skum spis med 8 pads på en plata, men låter grymt bra! Kommer komplettera med sånna mesh-pads jag starkt misstänker du sitter mä :-)

Dagens höjdare var att sett en mimare genomföre ett as-roligt Aristocrats-skämt HELT utan ord!!!

Fy satan vad jag garvade!!!!!! :-D

Bara snaren är sånna v-drums mesh-shit, resten e bara vanliga gummipads men det funkar fint för mej! En grym uppgradering från att ha suttit och programmerat mustrummor! Trummaskiner lär va bra men jag gillar att kunna använda fötterna med:) Bästa köpet på länge!