Gå till innehåll

Dagens toppengrej


Java ex Machina

Recommended Posts

Igår var de juldagen o då var de självklart fest. Kom hem vid 3 för att sova, inte helt nykter kanske, och gick upp vid klockan 8 förut för att kolla på Stargate Atlantis. Nu sitter jag här vid datorn o ja.. den här morgonen känns väldigt perfekt just nu. Så dagens bästa är nog den här morgonen.

 

(Nu hoppas jag bara att den sköna känslan inte ändrar sig när jag bestämmer mig för att plocka fram mobilen o kolla va jag skickade för sms igår)

Länk till kommentar
Share on other sites

1. Har äntligen fått raidkortet att funka. Grymt!

2. Har trixat så åtminstone vissa pluggar funkar i Vista 64.

3. Mindre sjuk.

 

Sitter med 4K material från en RED-kamera med klipp från den kommande dokumentären om Danny Way (väldigt bra skejtare) - funkar riktigt bra.

 

/Max

Länk till kommentar
Share on other sites

Dagens Toppengrej: Intervju om några minuter, de kommer hem hit, fan vad nervöst! :p

 

edit: Nu är intervjun klar, kändes som det gick riktigt bra :D

 

Du måste skicka länken till artikeln sedan, om den hamnar på nätet! Vore intressant att läsa.

Länk till kommentar
Share on other sites

Dagens toppengrej:

(det är ju trots allt nytt dygn nu) Ska försöka se de två återstående filmerna i sawboxen, såg de två första igår,nästan idag, ska se om jag orkar se båda utan att bli så trött så jag somnar.

Nu blev det ingenting med det, men dagens toppengrej är att jag ska sova ut! godnatt människor!

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Dagens toppengrej: Gjorde mitt första betalda filmjobb alldeles nyss, för cirka en timme sedan kom jag hem efter att ha spelat in en cirka 2,5 timmars konsert med tre band,

Dr Åkes Hurrygaines, Eddie Meduza lever och Ryno Rockers. Håller nu på att slänga in de två kamerornas material i datorn, vilket kommer ta lite tid....den ena hade vi riggat den andra sprang jag runt och tog bilder från olika vinklar med ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

började äntligen på No projektet "tobak" som skulle varit inne för 2 veckor sedan... jag har aldrig orkat börja på det och sedan nu när jag började så var det hur lätt som helst och jag blev till och med färdig på bara 30min :D super enkelt ju, nu kan jag äntligen få lite sömn så att jag inte behöver sitta hela natten och ångra mig att jag aldrig gjorde den :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...