Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Dagens Toppengrej:

Helt klart att vi efter ett halvår hittat min kära ipod nano, liggandes i min källare i en gammal tvättkorg ;) plus nya, grymma lurar till den också :D

Postad

Go Bama! :D

Har skjutit det framför mig... Men jag har, tidigare idag, med slipmus, slipat två meter köksöverskåp, på plats, ej ergonomiskt, alls. Det tog drygt tre timmar. Ont i kroppen. Damm överallt i HELA köket (trots skyddsplast)... Nå, jag är klar! Och det blev slätt och fint och grejt underlag för framtida målning!

Tjohoo.

(Jag snyter grått fortfarande...)

Postad
Bryter mot reglerna lite här å drar en gårdagens toppengrej: Fick hem nya utgåvan av Deep Red, The Prowler aka Rosemarys Killer och specialutgåvan av Indiana Jones 4. Så nu har jag en Chrystal Skull som sitter och tittar på mig. :)

Annars funkar detta format, kan inte skriva kolon eller paranteser eller sa pa denna dator, ej heller svenska bokstaver, den verkar vara installd pa engelska. iallafall, skriv sahar.... dagens toppengrej att jag igar... om du fattar...

Postad

Sweet! Själv har jag, i drumpad-väg, en Roland SPD-20. Resten är bara vanliga midi-trummaskiner :-)

Ser lite ut som en skum spis med 8 pads på en plata, men låter grymt bra! Kommer komplettera med sånna mesh-pads jag starkt misstänker du sitter mä :-)

Dagens höjdare var att sett en mimare genomföre ett as-roligt Aristocrats-skämt HELT utan ord!!!

Fy satan vad jag garvade!!!!!! :-D

Postad

Bara snaren är sånna v-drums mesh-shit, resten e bara vanliga gummipads men det funkar fint för mej! En grym uppgradering från att ha suttit och programmerat mustrummor! Trummaskiner lär va bra men jag gillar att kunna använda fötterna med:) Bästa köpet på länge!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...