MovieMaker Postad 23 oktober 2008 Postad 23 oktober 2008 Fick precis en uppenbarelse (typ) till nästa filmskapelse. Hösten är räddad.. 0 Citera
Nicke_92 Postad 24 oktober 2008 Postad 24 oktober 2008 Dagens Toppengrej: Helt klart att vi efter ett halvår hittat min kära ipod nano, liggandes i min källare i en gammal tvättkorg ;) plus nya, grymma lurar till den också :D 0 Citera
Team_fagott Postad 26 oktober 2008 Postad 26 oktober 2008 förrätt: Kall öl och en bit parmesan. Thanks heven it is söndag. 0 Citera
pld Postad 27 oktober 2008 Postad 27 oktober 2008 Åkte förbi Inet idag och köpte en Canon HV30 och fick på köpet en kameraväska och ett 4GB stort minneskort :D /Jesper 0 Citera
EvilElvis Postad 29 oktober 2008 Postad 29 oktober 2008 Försenat, men ändå. Helgens shoppingfrossa på Nitty Gritty. Klev därifrån med varor värda 15.000 inköpta för 2.500. Life is indeed good. 0 Citera
Danell Postad 1 november 2008 Postad 1 november 2008 Adobe Master collection CS4 på väg till jobbet! Äntligen! 0 Citera
MovieMaker Postad 1 november 2008 Postad 1 november 2008 Adobe Master collection CS4 på väg till jobbet! Äntligen! Just de, tack för påminnelsen. Måste ju införskaffa AE CS4 snart nog 0 Citera
Max_H Postad 4 november 2008 Postad 4 november 2008 Fick precis mitt nVidia Quadro CX kort... :) Nu ska vi se om det gör nån nytta. /Max 0 Citera
Tomtebo Postad 4 november 2008 Postad 4 november 2008 min nya redigerings datorn är på posten! 0 Citera
Nicke_92 Postad 5 november 2008 Postad 5 november 2008 Dagens toppengrej: att Obama vann såklart ;) 0 Citera
Simon W Postad 6 november 2008 Postad 6 november 2008 Go Bama! :D Har skjutit det framför mig... Men jag har, tidigare idag, med slipmus, slipat två meter köksöverskåp, på plats, ej ergonomiskt, alls. Det tog drygt tre timmar. Ont i kroppen. Damm överallt i HELA köket (trots skyddsplast)... Nå, jag är klar! Och det blev slätt och fint och grejt underlag för framtida målning! Tjohoo. (Jag snyter grått fortfarande...) 0 Citera
Nicke_92 Postad 6 november 2008 Postad 6 november 2008 en lektion tills jag slutar och vi får sitta på internet hela engelska lektionen och kommer få spela tv och datorspel några lektioner framåt :) 0 Citera
Coca Cola och Film Postad 6 november 2008 Postad 6 november 2008 Bryter mot reglerna lite här å drar en gårdagens toppengrej: Fick hem nya utgåvan av Deep Red, The Prowler aka Rosemarys Killer och specialutgåvan av Indiana Jones 4. Så nu har jag en Chrystal Skull som sitter och tittar på mig. :) 0 Citera
Nicke_92 Postad 7 november 2008 Postad 7 november 2008 Bryter mot reglerna lite här å drar en gårdagens toppengrej: Fick hem nya utgåvan av Deep Red, The Prowler aka Rosemarys Killer och specialutgåvan av Indiana Jones 4. Så nu har jag en Chrystal Skull som sitter och tittar på mig. :) Annars funkar detta format, kan inte skriva kolon eller paranteser eller sa pa denna dator, ej heller svenska bokstaver, den verkar vara installd pa engelska. iallafall, skriv sahar.... dagens toppengrej att jag igar... om du fattar... 0 Citera
premierepro Postad 8 november 2008 Postad 8 november 2008 Pizza hut :) Såg quantum of solace, den var ju inte jättebra och daniel craig har riktigt fula solglasögon men man fick iallafall sitta o äta popcorn :P 0 Citera
Christian van Caine Postad 15 november 2008 Postad 15 november 2008 Schysst! Vad blev det? DDrums? Yamaha? Roland? 0 Citera
Rabies Postad 15 november 2008 Postad 15 november 2008 Börjar lite smått med en Roland Hd-1! Jag e ju ingen trummis och ska mest köra midi genom battery 3:D 0 Citera
Christian van Caine Postad 16 november 2008 Postad 16 november 2008 Sweet! Själv har jag, i drumpad-väg, en Roland SPD-20. Resten är bara vanliga midi-trummaskiner :-) Ser lite ut som en skum spis med 8 pads på en plata, men låter grymt bra! Kommer komplettera med sånna mesh-pads jag starkt misstänker du sitter mä :-) Dagens höjdare var att sett en mimare genomföre ett as-roligt Aristocrats-skämt HELT utan ord!!! Fy satan vad jag garvade!!!!!! :-D 0 Citera
Rabies Postad 16 november 2008 Postad 16 november 2008 Bara snaren är sånna v-drums mesh-shit, resten e bara vanliga gummipads men det funkar fint för mej! En grym uppgradering från att ha suttit och programmerat mustrummor! Trummaskiner lär va bra men jag gillar att kunna använda fötterna med:) Bästa köpet på länge! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.