Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

GNÄLL: Alla dadaungar på skrivarforum som inte kan ta kritik samt mig själv som låter barnrumpor ta min energi. Förstår inte varför de inte kan ta kritik på samma sätt som här. Det finns ganska många här som är relativt unga men ändå inte beter sig som bäbisar...

PS, det borde finns ett skrivaforum med ansökningsprov så att det inte finns en massa ungar där som enbart skriver Harry Potter fanfic och säger åt folk att hålla käften hela tiden.

Postad
J*vla tullen stoppade min gift och plusade på 4000kr extra

din gift? ehe? svengelska eller menar du ditt gift?! (tror nog inte själv på det andra :p)

Dagens Gnäll: Idrott imorgon, handboll :(

Postad
din gift? ehe? svengelska eller menar du ditt gift?! (tror nog inte själv på det andra :p)(

haha, ja det blev lite kul. Ja jag menade på lite svengelska. Skickad som gåva.

Postad

min pingpong buddie hade på sin brorsars kalsonger på sig, och sedan luktade han på dom (efter att han skitit i dom), Dessutom hade han släääptt sig så att det lukta skit överallt.

Postad
Vad hade du tänkt att köra då?

Hela underarmen med barnens porträtt och namn och sånt och typ skyddsänglar och shit, men inte i vanlig stil utan mer vector art grafiskt, new school aktigt fast ändå inte. Han som skulle köra tror jag hade fixat den stilen bra och kunnat komma med egna bra förslag men e inte säker på att de e så många mer som har den stilen. Om jag inte hittar nån så kommer jag nog köra hos Electric Pick i danmark, älskar hans stil och färger.

Postad

Jag har varit, enligt mina vänner, kär i en person och försökte ikväll få honom att falla lite för mig. Tror att jag totalt sumpade det, jag kommer aldrig att lyckas att få honom. Han är något av det sötaste som hänt mig i hela mitt liv.

Finns det inte andra chanser så är det här nog över för gott.

Om någon kille här vill ge mig råd på hur man snyggt snor åt sig en söt pojkes hjärta så kan ni gärna säga till.

Postad

Om någon kille här vill ge mig råd på hur man snyggt snor åt sig en söt pojkes hjärta så kan ni gärna säga till.

Var inte för feg och tillbakadragen, det är nog det största misstaget man kan göra. Ta chanser!

+

Bli goda vänner först.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...