Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Ja, för mig är det fan det nu.

Köpte julavsnitten för att avsluta serien och göra dvd-samlingen lite mer komplett.

Världens mest värdiga avslutning på en tv-serie? Svar: Ja.

Nä, jag var nästan bra nära att gråta där i slutet. Never give up...

Postad

The Office - världens bästa tv-serie ????????????? Typ inte

Lost och prison break skulle jag säga är världens bästa tv-serier

Postad

Lost, Prison Break, 24 och CSI måste vara de mest överskattade tv-serierna någonsin.

Oz, Simpsons och Married with Children, det är grejer det.

Postad

[citat=Munthe]Månbas Alfa[/citat]

Shit, den hade jag nästan glömt bort. Hade en kökslampa när jag var liten som jag tyckte påminde om skeppet i Månbas Alfa. GRYM serie!

Postad

ja, the office är bland det bästa som har gjorts kring svart humor och ironi. mkt bra serie. tycker inte man kan jämföra den med csi eller prison break. the office är en komedi. får väl jämföra det med komiska serier.

Postad

Kollar inte på så många serier, gillar Simpsons, South Park, Family Guy, Futurama och Scrubs. My name is Earl är också skön men jag skulle inte kunna påstå att det är en av de bästa :-)

Jag har inte sett the Office men att folk ens jämför den med Prison Break gör mig tveksam till serien ;-) Verkar dock vara många som "avgudar" the Office så de blir kanske att ta tid (och pengar) att se den nån gång :-)

Postad

[citat=Djungelsmurfen]Självklart är det ju Simpsons som är den bästa serien!

...eller Power Rangers :e[/citat]

Power Rangers är så jävla ballt, fast Turtles är visserligen ballare.

Postad

[citat=T-kock][citat=Djungelsmurfen]Självklart är det ju Simpsons som är den bästa serien!

...eller Power Rangers :e[/citat]

Power Rangers är så jävla ballt, fast Turtles är visserligen ballare.[/citat]

Jo det har du ju faktiskt rätt i... hur kunde jag glömma turtles? :h

Postad

Sopranos och Lost gillar jag verkligen

Sen finns det ju massor som är jäkligt bra men inte i på samma nivå som tex simpsons, south park, futurama, family guy, CSI, Friends och Scrubs.

Sedan får vi ju inte glömma en sådan klassiker som MacGyver:D

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...