Asterix Postad 1 april 2006 Postad 1 april 2006 Hej Ska spela in en porrfilm i sommar. Jag undrar vad man bör tänka på gällande vinklar och ljussättning, tips och trix etc. Filmen kommer att vara nollbudget. Nån som har några egna erfarenheter? 0 Citera
ralle_e Postad 1 april 2006 Postad 1 april 2006 hyr din lokala videobutiks alla p-filmer och försöööök analysera allt in i minsta detalj lr ring rocco, lycka till 0 Citera
Djungelsmurfen Postad 2 april 2006 Postad 2 april 2006 [citat=Asterix]April, April![/citat] Dåligt aprilskämt! Du borde ju ha väntat ett dygn innan du avslöjade det, så att fler kunde ha blivt lurad och skrivit nån kommentar ;) 0 Citera
Asterix Postad 9 april 2006 Författare Postad 9 april 2006 [citat=Djungelsmurfen][citat=Asterix]April, April![/citat] Dåligt aprilskämt! Du borde ju ha väntat ett dygn innan du avslöjade det, så att fler kunde ha blivt lurad och skrivit nån kommentar ;)[/citat] Jo, det har du kanske rätt i! ralle_e kanske gick på det iaf 0 Citera
Pandan Postad 17 januari 2007 Postad 17 januari 2007 Porrfilm är inte film så jo, du blev väldigt lurad. Porrfilm är att ställa kameran framför folk som har sex, no more and no less. 0 Citera
Team_fagott Postad 17 januari 2007 Postad 17 januari 2007 Jag föreslår att du hyr en ariflexx och skaffar några km 35mm film 0 Citera
Djungelsmurfen Postad 17 januari 2007 Postad 17 januari 2007 Porrfilm är inte film så jo, du blev väldigt lurad. Porrfilm är att ställa kameran framför folk som har sex, no more and no less. Jo, nog kan de vara bra mycket mer än så allt, även om en stor del av allt som produceras säkert inte är mycket mer avancerat så. 0 Citera
Java ex Machina Postad 18 januari 2007 Postad 18 januari 2007 Porrfilm är inte film så jo, du blev väldigt lurad. Porrfilm är att ställa kameran framför folk som har sex, no more and no less. jaha och hur jävla upphetsande är det när folk bryter mot 180-gradersregeln när dom knullar? http://www.bleedinedge.com/forum/images/smilies/rolleyes.gif :D 0 Citera
pld Postad 18 januari 2007 Postad 18 januari 2007 Skaffa en bra historia också! Det är svårt att hålla kvar publiken hela filmen! :p 0 Citera
Swe__ Postad 18 januari 2007 Postad 18 januari 2007 Bäst att inte glömma konfliktupptrappningen och den stora vändpunkten heller. 0 Citera
Team_fagott Postad 18 januari 2007 Postad 18 januari 2007 Jag vet en firma som hyr ut kranar och dollys till rätt bra priser. 0 Citera
eugenlitwin Postad 20 januari 2007 Postad 20 januari 2007 Hej Ska spela in en porrfilm i sommar. Jag undrar vad man bör tänka på gällande vinklar och ljussättning, tips och trix etc. Filmen kommer att vara nollbudget. Nån som har några egna erfarenheter? Då ska bli du och din starkas flickvän, gissar …lycka till) 0 Citera
Java ex Machina Postad 20 januari 2007 Postad 20 januari 2007 Bäst att inte glömma konfliktupptrappningen och den stora vändpunkten heller. precis. konflikten måste trappas upp ända till klimax. ok nu är det sent och humorn låg. 0 Citera
jazze Postad 29 maj 2007 Postad 29 maj 2007 Porrfilm är inte film så jo, du blev väldigt lurad. Porrfilm är att ställa kameran framför folk som har sex, no more and no less. Har du sett pirates? http://en.wikipedia.org/wiki/Pirates_(2005_film) 0 Citera
Fat Tony Postad 29 maj 2007 Postad 29 maj 2007 Har du sett pirates? http://en.wikipedia.org/wiki/Pirates_(2005_film) den e bra hehehe:) 0 Citera
Tomtebo Postad 29 maj 2007 Postad 29 maj 2007 Kan stolt säga att jag har sett den. Var tvungen tanke på att de fanns en budget med i en "porr"film.. 0 Citera
blotarne Postad 13 juli 2007 Postad 13 juli 2007 AHAHAHAHh^ ojojojj vinklar & ljussättning xD HAAHA^ 0 Citera
megawatti Postad 11 augusti 2007 Postad 11 augusti 2007 AHAHAHAHh^ ojojojj vinklar & ljussättning xD HAAHA^ Ja och du är 2 månader försenad också. Grattis. 0 Citera
jmalmsten Postad 11 augusti 2007 Postad 11 augusti 2007 Pirates laddade jag hem (host host)... orkade inte se hela i ett svep... fungerade inte riktigt i något plan... varken som porrfilm (för mycket mellanspel;)) eller som "vanlig film" (KASS produktion!!!)... Däremot fick det mig att försöka hitta Caligula för en billig penning... En storslagen rommarfilm om den mest dekadenta kejsaren producerad av ägaren till Penthouse-magazine och inspelat på 35 mm widescreen... det måste ju vara nått att se :p. 0 Citera
gorse Postad 12 augusti 2007 Postad 12 augusti 2007 Nej, Caligula är ett riktigt sömnpiller. Jag såg den efter Malena Ivarssons rekomendation i teveprogrammet "fräcka fredag". Däremed föll förtroendet för så gott som samtliga sexteraputers glada tillrop om bra filmer. Droppen var när nån dumskalle rekomenderade "9 1/2 vecka" som erotiskt film. Den personen har inte fattat vad filmen den handlar om. 0 Citera
Insaniac Postad 12 augusti 2007 Postad 12 augusti 2007 Lola eller Lolitta (kommer inte ihåg namnet. Tror det är Lola)-filmerna ska va rätt bra! 0 Citera
Blue Chip Postad 12 augusti 2007 Postad 12 augusti 2007 Bra tråd faktiskt. Jag tycker att det hela med porrfilm är onödigt nödigt. En, två eller flera prostituerade har sex framför kameran. Inget konstig med det. Inte konstigare än att se någon hejig kock laga mat mitt på gräsmattan kl 7 en vardagsmorgon i tv. Och precis som tv-kockar och kokböcker så är behållningen, tvärt emot vad moralister anser, inte handhavande-instruktioner utan att de delar ut inspiration. Du ser och anpassar till dina redskap och din förmåga. Moralisten vill övertolka och tror att folk rusar iväg och köper en fristående gasolbrännare och en bärbar induktionshäll när de ser på matlagning. Varje gång. Precis likadant tror denne att vi gör när Rocco ålar över halva östeuropa. Då, tror moralisten, att vi rusar man ur huse och slänger oss över tredje världens fnask. Kvar blir olyckliga kvinnor och gråtande barn. Malena nämndes tidigare men ännu värre var fd RFSU-chefen Hans Nestius som, med statsbidrag, gav ut en bok med "jämlik porr". Blekfeta människor med hår på ställen man helst inte vill tänka på hade socialreportage-porr på gryniga, överexponerade svartvita bilder. En hastig titt och man trodde att man bläddrade i Socialstyrelsens utgåva av dokumentarade missbrukarmiljöer i Ukraina. Jag tycker, faktiskt, att det finns bra porr. Då är den sällan särdeles jämlik. Det gäller samma regler vid film av sex som vid film av brott - det måste kännas äkta. Brott kan sannarligen inte många skildra så man blir berörd. Jämför den danska filmserien Pusher med sömnpillret Beck. I Pusher vrider man sig av oro och ibland tror man fanimej det är på riktigt. Knappast något man kan anklaga Beck för. Samma sak med porr. Är inlevelsen äkta och uppriktig så söker den mig ända ned i byxgrenen. Är den konstlad och förljugen så står jag inte ut. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.