Bonecrusher Postad 7 mars 2007 Postad 7 mars 2007 Braindead är ju en kanonrulle! Evil Ed däremot? usch 0 Citera
T-kock Postad 7 mars 2007 Postad 7 mars 2007 Personligen tycker jag Meet the feebles Isåfall så är inte din åsikt i någonting öht. i livet värd att ta på allvar. 0 Citera
computer-nerd Postad 16 april 2007 Postad 16 april 2007 Ja vad ska man säga egentligen? Konkurrensen är ju stenhård ;) Thirten Ghost var verkligen nåt i särklass, jag menar det är väl ändå meningen att man ska bli rädd av en skräckfilm? Ett liknande exempel är ju Vampirer of The Desert och Queen of The Damde, jag fick rysningar över hela kroppen när jag såg dom och inte var det för att dom var läskiga. 0 Citera
computer-nerd Postad 16 april 2007 Postad 16 april 2007 Föresten vad hete den där filmen av Carpenter om tre austronater som bland annat slogs mot en målad badboll med simfötter? Sämre film har väl knappast gjort, jag förstår inte hur något filmbolag kunde tro på den. 0 Citera
Munthe Postad 16 april 2007 Postad 16 april 2007 Dark Star var Carpenters skolfilm som plockades upp av en distributör och den blev kult och finns fortfarande i en massa utgåvor. Så den har nog spelat in pengar. Alla distributörers huvudsakliga motiv. Jag tycker att den är en rätt skoj nollbudgetbagatell. 0 Citera
Munthe Postad 16 april 2007 Postad 16 april 2007 Moontrap - tidernas sämsta rulle Ha, ha! Äntligen lite exempel på ÄKTA skitfilm! Fantastiskt. Att nämna grejer som Sagan om Ringen osv som världens sämsta filmer går ju inte att ta på allvar...men Moontrap! 0 Citera
Simon W Postad 16 april 2007 Postad 16 april 2007 Rika barn leka bäst. Jag vet, det är knappt en film, utan en pjäs i tafflig filmtappning. Jag fick i alla fall krypningar över nacken. 0 Citera
Speero Postad 16 april 2007 Postad 16 april 2007 Far Cry. den är inte klar än, men det ska regisseras av Uwe Boll. enough said. 0 Citera
Clown Postad 16 april 2007 Postad 16 april 2007 lite konstigt att skriva att en film som inte kommit än är den sämsta filmen som finns :P 0 Citera
Speero Postad 17 april 2007 Postad 17 april 2007 lite konstigt att skriva att en film som inte kommit än är den sämsta filmen som finns :P ähh.. flera här tycker ju att bra filmer är dåliga. 0 Citera
Munthe Postad 17 april 2007 Postad 17 april 2007 Eh? Då skriver jag "Lyckliga Hoppande Små Grodor" som exempel på världens dåligaste film. Det är en film som inte finns och ingen någonsin funderat på att göra. Men sämst är den. ;) 0 Citera
_nemo_ Postad 17 april 2007 Postad 17 april 2007 Då skriver jag "Lyckliga Hoppande Små Grodor" som exempel på världens dåligaste film. Det är en film som inte finns och ingen någonsin funderat på att göra. Men sämst är den. Tycker nästan att uppföljaren är ännu sämre. 0 Citera
Simon W Postad 17 april 2007 Postad 17 april 2007 Oops. "Manodepressiva Hoppande Små Grodor" heter ett av mina pågående manusprojekt... :) 0 Citera
computer-nerd Postad 17 april 2007 Postad 17 april 2007 Såg en annan jävligt kass sci-fi film om två killar från rymden som kom till jorden och åkte raketmotorcyklar och var förföljda av någon med en stor robot. Nån som vet vad den heter? 0 Citera
Fagerhultarn Postad 18 april 2007 Postad 18 april 2007 starships trooper 2- vilken dålig uppföljare till en sån bra film ettan var Santa slayer - Om nån har sett den, vilken genre kan man säga den är? Action/skräck som är så dålig att den blir en dålig komedi med touch av barnfilm? 0 Citera
final_cut Postad 18 april 2007 Postad 18 april 2007 "Blå måndag" är tidernas sämsta film! Utan att behöva rabbla upp vad som är fel på den är det enklare att säga att absolut allt är fel. Finns ingenting bra med den, inte ens den där skaparglädjen man ofta hittar i riktigt dåliga filmer. 0 Citera
johannilsson Postad 10 april 2018 Postad 10 april 2018 Samtliga Fifty shades of... Kan inte förstå hur en film kan vara så dålig och motbjudande på samma gång. 0 Citera
Zenit Postad 29 januari 2021 Postad 29 januari 2021 2007-03-07 at 20:40, Bonecrusher skrev: Braindead är ju en kanonrulle! Evil Ed däremot? usch Brainded är genial! 0 Citera
Zenit Postad 29 januari 2021 Postad 29 januari 2021 Hm… Det finns många dåliga filmer. Vi har exempelvis The Room som är rakt igenom usel, men samtidigt är den så vansinnigt underhållande att den blir något av ett mästerverk. En riktigt jäkla dålig film, som inte har något underhållningsvärde är Every Thing Will Be Fine med James Franco. INGET blir bra efter man har sett den. Annonslänk borttagen med hänvisning till 2 § i reglerna. /Pace 0 Citera
gunnarhermansson Postad 23 juli 2021 Postad 23 juli 2021 Och jag delade med mig av min åsikt om deras åsikt. En av mina favoritfrågor är den förvirrade uppfattningen att åsikter på något sätt är heliga. Det är de inte. Du har rätt att uttrycka din åsikt, men inte rätt att inte bli bedömd för din åsikt. Du kan fritt ta del av min. Och jag kommer att kritisera deras, din eller någon annan som försöker komma in om jag så önskar. Troll 2 är skräp. Varje aspekt av det. Även om de vill marknadsföra den, kan de ge den ett positivt betyg för att avslöja dess skamlighet. Den förtjänade sitt nollbetyg. Tills någon idiot förstörde det. 0 Citera
Désirée Postad 25 juli 2021 Postad 25 juli 2021 2021-07-23 at 09:11, gunnarhermansson skrev: Och jag delade med mig av min åsikt om deras åsikt. ... Är du säker på att du svarat i rätt tråd? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.