Janus Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 Hei. hva synes dere om denne filmen http://www.sprocket.se/media.php?id=517 ? Det er en film som vi har laget i et prosjekt på skolen. Den handler om Agent Bakstikkstuen som må hindre att "terrorister" sprenger skolen.. Hva syns dere? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mannemoviemaker Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 HAHAHAHHAHAHAHA! Den var as rolig! Effekterna var väll... öhm...... jaja.. Men själva handlingen var ju as rolig. Specielt när han skulle skjuta ner teroristerna! hahaha! :) vad har ni för effekt program? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-kock Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Hmm, det där när han satt bunden, lite väl hot shots 2-inspirerat? ;) Fast det var ju hot shots-humor rakt igenom och den humorn passa mig perfekt :D Sen var ljudet inte så bra, även om jag kunde flytande norska skulle jag nog inte hört vad de sa. Måste dock säga att jag blev grymt imponerad av fightscenen i slutet. Mycket snyggare än man kan förvänta sig. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janus Posted June 8, 2005 Author Share Posted June 8, 2005 Takk, takk bra dere likte den. Alt sammen er gjort i Pinnacle Liquid edition. Lyden ble ikke fullt så bra nei. Det hadde nok gjort seg med en ekstern mikrofon.... Noen flere som har noe kritkk. positivt eller negativt.? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apeman90 Posted June 8, 2005 Share Posted June 8, 2005 den var rolig...bra korigerade fighter... kul humor.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woxaz Posted June 8, 2005 Share Posted June 8, 2005 Tyckte den var riktigt kul. Var ett tag scen en amatörfilm fick mig att garva. Fightingscenen blev jag ganska imponerad av, Snyggt! Som tidigare nämnt var ljudet inte det bästa då man i vissa fall inte hör ett skit ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usarpe89 Posted June 8, 2005 Share Posted June 8, 2005 Effekterna kanske inte var 100% perfekta men vafaan det är inte Hollywood. Riktigt underhållande, snyggt jobbat:) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arvid Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Visst finns det saker att anmärka på om man ska va petig. Men nä, det är väldigt bra! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreeze Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Jag tyckte den var rolig :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingebo Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 Haha... jo den var riktigt kul faktiskt! Blev lite förundrad... är det en fot på killen som släpper damm man ser tro!? ^^ 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xtreme Records Posted July 9, 2005 Share Posted July 9, 2005 Fighterna är väldigt KOPPS inspirerade :P Den va fett bra 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barnholdt Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 lol den var trevlig. Fick mig att skaratta till ett par gånger =) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oliver Sundström Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 grymt bra film 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janus Posted September 3, 2005 Author Share Posted September 3, 2005 takk, takk :-) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Broman Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 Haha, fan vad bra! En del effekter var lite dåliga men slagsmålen och skämten var toppen! ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Star Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 Hehe bra film! :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitch Posted July 2, 2006 Share Posted July 2, 2006 Den va jæveli digg! faan så fett azza! jæveli bra humor og ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_nemo_ Posted July 2, 2006 Share Posted July 2, 2006 [citat=Bitch!]Den va jæveli digg! faan så fett azza! jæveli bra humor og ;)[/citat] Hur lyckades du kolla på den? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janus Posted August 17, 2006 Author Share Posted August 17, 2006 Prøv her: http://www.sprocket.se/media.php?id=517 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joe Hill Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 Det var länge sedan man såg en film i tio minuter och inte tyckte att en enda sekund var långtråkig. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vilcans Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 Joe: Hur kan du tycka att en sekund är långtråkig? Har du ADHD eller? :-) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janus Posted August 18, 2006 Author Share Posted August 18, 2006 Til opplysning kan jeg si at vi har begynt planleggingen av en oppfølger: Agent Bakstikkstuen rider igjen ;-) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
odinlundin Posted August 19, 2006 Share Posted August 19, 2006 Haha den va rolig. Mynningsflammorna var dåliga men skotten var bra. //OdinLundin 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomtebo Posted August 19, 2006 Share Posted August 19, 2006 Jävligt rolig film faktiskt :) tyckte slagsmåls secenrna islutet var rätt bra :) nice done! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khaain Posted August 19, 2006 Share Posted August 19, 2006 Haha, underhållande. Fotot, ljudet och specialeffekterna kunde väl ha gjorts bättre men ett förvånansvärt bra resultat i alla fall. Ni verkar ha grym ambition i alla fall. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts