Lasse_laser Postad 25 april 2005 Författare Postad 25 april 2005 http://dmlab.se/boomfish/movz/58degreesnorth.wmv ska bara vara att högerklicka och spara som 0 Citera
Eiik Postad 25 april 2005 Postad 25 april 2005 Det va riktigt roligt och se slutet när CT och T dansade..hehe så fult och snyggt på samma gång 0 Citera
Lasse_laser Postad 27 april 2005 Författare Postad 27 april 2005 Så här såg flammorna ut innan nåt ändrades i combustion (förutom blänket på personen). 0 Citera
Jawo Postad 27 april 2005 Postad 27 april 2005 [citat=Lasse_laser]Så här såg flammorna ut innan nåt ändrades i combustion (förutom blänket på personen).[/citat] Där ser man. Var det Stylize-glow ni använde på mynnings flammorna? 0 Citera
wääuu Postad 27 april 2005 Postad 27 april 2005 Haha riktigt sjyaasst film! Kändes grymt counterstrike där ett tag! Jag gillar dörrsprängningen hur har ni gort den? perspektivförskjutningen på den romantiska killen vid pelaren var snygg också! men shit vad kul den blev! haha Big Up! 0 Citera
Jawo Postad 27 april 2005 Postad 27 april 2005 Vad var det för counter strike med den? Jag skulle nog snarare säga att den var lite air-softig. 0 Citera
occasus Postad 27 april 2005 Postad 27 april 2005 [citat=Nizze]Hur kan jag ladda ner den till datorn? Det hackar lite för mycke för att jag ska kunna njuta. Jag har ju inte värdens bästa uppkopling.[/citat] 58degreesnorth_small.mpg 0 Citera
Lasse_laser Postad 28 april 2005 Författare Postad 28 april 2005 [citat=wääuu]Haha riktigt sjyaasst film! Kändes grymt counterstrike där ett tag! Jag gillar dörrsprängningen hur har ni gort den? perspektivförskjutningen på den romantiska killen vid pelaren var snygg också! men shit vad kul den blev! haha Big Up![/citat] Vi släppte dörren för hand, sen flyttade vi in väggen en bit närmre dörren,i datorn, så att det såg vanligt ut. Sen en massa rök och grejs digitalt. 0 Citera
Jawo Postad 28 april 2005 Postad 28 april 2005 Du sade att ni skapade alla ljudeffekter själva, hur gjorde ni då skott ljuden? Spelade ni in rikiga vapen eller reproducerade ni den på något sätt? 0 Citera
Lasse_laser Postad 28 april 2005 Författare Postad 28 april 2005 [citat=Jawo]Du sade att ni skapade alla ljudeffekter själva, hur gjorde ni då skott ljuden? Spelade ni in rikiga vapen eller reproducerade ni den på något sätt?[/citat] I grunden är det ett riktigt skottljud vi tog vid en skjutning (dåligt inspelad, så den är inte jättetydlig). på detta lade ljudkillarna studsljud från en basketboll och ballong som smäller (så att det blir lite bas). Och sist mekanikljud från air soft-pistolerna. Blanda detta i ett ljudredigeringsprogram. 0 Citera
Jawo Postad 28 april 2005 Postad 28 april 2005 [citat=Lasse_laser][citat=Jawo]Du sade att ni skapade alla ljudeffekter själva, hur gjorde ni då skott ljuden? Spelade ni in rikiga vapen eller reproducerade ni den på något sätt?[/citat] I grunden är det ett riktigt skottljud vi tog vid en skjutning (dåligt inspelad, så den är inte jättetydlig). på detta lade ljudkillarna studsljud från en basketboll och ballong som smäller (så att det blir lite bas). Och sist mekanikljud från air soft-pistolerna. Blanda detta i ett ljudredigeringsprogram.[/citat] Okej, låter tyvärr lite väl avancerat för mig. Får nog hålla mig till stulna ljudeffekter jag. 0 Citera
arvid Postad 4 maj 2005 Postad 4 maj 2005 Ja, den var snyggt gjord! Kunnande har ni ju så nu fattas bara nån sorts handling också. Eftertexten går väl lite väl långsamt - man hinner ju läsa den! 0 Citera
Lasse_laser Postad 5 maj 2005 Författare Postad 5 maj 2005 [citat=arvid]Ja, den var snyggt gjord! Kunnande har ni ju så nu fattas bara nån sorts handling också. Eftertexten går väl lite väl långsamt - man hinner ju läsa den![/citat] Jo men man ska hinna läsa dom. :) 0 Citera
ingebo Postad 6 maj 2005 Postad 6 maj 2005 Haha... man fick sig ett gått skratt iaf! Gillade den! Snygga lokaler btw! 0 Citera
Joe Hill Postad 19 maj 2005 Postad 19 maj 2005 Ja riktigt oväntat slut må jag säga, men helkul 0 Citera
Lasse_laser Postad 19 maj 2005 Författare Postad 19 maj 2005 Trevligt att dom flesta tycker om slutet 0 Citera
Fredrik Postad 19 maj 2005 Postad 19 maj 2005 Jag tänkte mest på att ljuset var grymt tråkigt.. 0 Citera
EzekielMartyr Postad 20 maj 2005 Postad 20 maj 2005 Väldigt underhållande! Slutet var riktigt roligt... Det syntes att det bara var tjejen som kunde dansa ;) All-in-all: Jävligt kul. Ser gärna mer filmer ni gör. :) Betyg 9.5/10. 0 Citera
raoul _duke Postad 3 juni 2005 Postad 3 juni 2005 Helt OK,Men filmen är byggd på effekter. Skulle vilja se en ren film utan effekter. Men en klar 3:a (1-5).. 0 Citera
Lasse_laser Postad 5 juni 2005 Författare Postad 5 juni 2005 Oj oj, en film utan effekter. Det är ju nästan som en solsemester utan sol hehe PS. Helt korrekt, ingen av oss andra var ens i närheten av henne när det gäller korrekta danssteg. :) 0 Citera
Apeman90 Postad 5 juni 2005 Postad 5 juni 2005 gillade er film... slutet ägde...har ni gjort dräkterna själva eller? jag kände igen hjälmarna! muahahahha 0 Citera
Black Star Postad 6 juni 2005 Postad 6 juni 2005 Jävligt bra film! Jag har bara en fråga, var fick ni tag i all utrustning/vapen. Håller själv på med en liknande film, fast vi har inte kommit fram till skjutscenerna än pga behov av utrustning. Jag har också ett tips, använd inte stativ till skjutscener. Om man filmar utan stativ så får man en mer spännande panik känsla. Men annars så ägde filmen TOTALT!!! 0 Citera
Black Star Postad 6 juni 2005 Postad 6 juni 2005 BRA FILM... kände bara för att säja det igen 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.