odinlundin Posted August 19, 2006 Share Posted August 19, 2006 Bra effekter! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klarar Posted August 26, 2006 Share Posted August 26, 2006 det va de bästa jag sett! vad hade ni för camera/cameror? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
odinlundin Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 Skön vändning från krig till disco :D! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carbe Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 En oerhört bra film! Jag är avundsjuk! ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse_laser Posted September 6, 2006 Author Share Posted September 6, 2006 en nia för eftertexterna. Förstod inte varför du hade alla olika "departments" på engelska? inget jag störde mig på men jag är bara nyfiken ;) Engelska är tuffare =) Nej, skämt åsido så ville vi ha den på engelska för att gå internationellt. (ska nog bli en eftertextare när jag blir stor, jag verkar ha underlaget för det) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fult_organ Posted September 16, 2006 Share Posted September 16, 2006 Filmen var ganska schysst, men varför detta överrösande av komplimanger? Ärligt talat så var effekterna inte speciellt snygga alls, och om detta spektakel tog 7 månader att göra, då måste ni vara riktiga nybörjare? Jag skulle kunna, och kommer göra, något mycket bättre, och då ska vi göra det under några dagar bara. Och ja, jag kommer lägga upp den här, så ni får se hur en riktigt bra actionscen, ser ut! :P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gotesoli Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 Snyggt! Hur fick ni tag på såna vapnen och kläder? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekan91 Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 Jag har några frågor! Vad för kameror använder ni? Vilken budget hade ni? Vilka sidor exakt va de ni köpte sakerna ifrån? "Jag vet ebay men jag hittar inget, vad var de ni sökte på"? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zouls Posted January 22, 2007 Share Posted January 22, 2007 först måste ja ju bara säga att de va snyggt, slutet va roligt. Men skottet som man såg träffa hans hand/arm, gjorde du den i 3ds? samt tryckvågen backom skottet?! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hampeen Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Denna film var riktigt bra! bra med skotthålen kulorna och allt det 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mahogny Productions Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Riktigt duktigt!! Även eftertexten blev ultra fräck!! En liten sak som jag la märke till var att ni hade suddat plåtarna på bilen i början.. För en riktigt autentisk film så skulle ni lämnat det kvar :p ... Über nice!! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts