Simon W Postad 3 februari 2008 Postad 3 februari 2008 Bli goda vänner först. But don't get caught in the "friend-zone"! ;) 0 Citera
auric Postad 3 februari 2008 Postad 3 februari 2008 jag har ont i huvudet, maginfluensa och en HK lärare som är förbannad på mig 0 Citera
thesnowboarders Postad 7 februari 2008 Postad 7 februari 2008 Dagens gnäll: Jag åkte buss i 30minuter till SVT för att ansöka om praoplats och tänkte om jag kom dit personligen kanske jag skulle bli tagen seriös och därefter få större chans att få paroa där. Jag övade på bussen mina repliker jag skulle säga och när jag kom fram och sa min replik i receptionen sa dem att dem inte kune erbjuda praktik plats :( Dagens ognäll: Jag kom på att jag kan praoa i en studio :) /Oscar 0 Citera
Nicke_92 Postad 10 februari 2008 Postad 10 februari 2008 Dagens gnäll: Åt bönsallad till lunch och nu mår min mage inte bra alls, snart får jag förfrågan av nynazisterna om att bli inhyrd istället för nervgas... 0 Citera
EvilElvis Postad 12 februari 2008 Postad 12 februari 2008 Dagens gnäll: Min äckliga jävla chef som, om saker och ting inte löser sig i morgon, kommer få sina fiskar rejält varma. Just nu känner jag bara god lust att ha ihjäl fanskapet. Är inne på min andra Rohypnol, men är ändå inte tillräckligt lugn för att kunna somna. 0 Citera
Nicke_92 Postad 12 februari 2008 Postad 12 februari 2008 Dagens gnäll: Min äckliga jävla chef som, om saker och ting inte löser sig i morgon, kommer få sina fiskar rejält varma. Just nu känner jag bara god lust att ha ihjäl fanskapet. Är inne på min andra Rohypnol, men är ändå inte tillräckligt lugn för att kunna somna. Tänk om han skulle ha en användare på voodoo, då skulle du ligga risigt till :p 0 Citera
Anhool Postad 13 februari 2008 Postad 13 februari 2008 Jag måste få gnälla lite på en film som heter Prom Night.http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/promnight/index.html Trailern är så värdelöst megajättedålig att jag blir mållös. Hur många billiga plötsliga-höga-skärande-ljudeffekter hade dom egentligen? 0 Citera
AnnaElisabeth Postad 13 februari 2008 Postad 13 februari 2008 way to many. haha, men filmen heter prom night, inte så att förväntningarna är höga när man hör namnet eller ser roll listan. =) 0 Citera
EvilElvis Postad 13 februari 2008 Postad 13 februari 2008 Tänk om han skulle ha en användare på voodoo, då skulle du ligga risigt till :p Den enda som ligger risigt till är han. Anhool>> Hoppas det inte är en remake på http://www.imdb.com/title/tt0081383/ bara. Börjar bli trött på remakes nu. 0 Citera
beta75 Postad 13 februari 2008 Postad 13 februari 2008 Fick han det gjort tillslut? Lösde sig saker och ting? Vad var det för fiskar? Du jobbar inte på SydSvenskan va? ;) /KN 0 Citera
EvilElvis Postad 13 februari 2008 Postad 13 februari 2008 Fick han det gjort tillslut? Lösde sig saker och ting? Vad var det för fiskar? Du jobbar inte på SydSvenskan va? ;) /KN Hahahaha, nix. Nej, jag har inte frontat honom än. Väntar på mer backning innan jag gör nåt. Men han kommer få det svettigt att ta sig ur situationen. Edit: Oj, det där lät lite "maffia". Väntar helt enkelt på mer info från vissa personer innan jag kommer konfrontera honom och se till att han får betala dyrt för att klara sig ur situationen. 0 Citera
beta75 Postad 13 februari 2008 Postad 13 februari 2008 men vad e "problemet då" jag e nyfiken. /KN 0 Citera
EvilElvis Postad 14 februari 2008 Postad 14 februari 2008 men vad e "problemet då" jag e nyfiken. /KN Lite känsligt, tar det när det är avklarat sen. 0 Citera
auric Postad 14 februari 2008 Postad 14 februari 2008 HATAR vår djävulska vikarie som dyker upp ibland när andra lärare inte kan och terroriserar oss fast ingen kan bli värre än skolans egen bödel tyskaläraren! känner mig som en 1,1 USB port som tvingas vara en 2,0 USB port 0 Citera
Insaniac Postad 15 februari 2008 Postad 15 februari 2008 Dagens Gnäll: Missade en fest och är pisst off över det! 0 Citera
EvilElvis Postad 15 februari 2008 Postad 15 februari 2008 Att jag måste vänta till september för att eventuellt få loss en AW08 Mille som jag redan provat och fastnat för. 0 Citera
beta75 Postad 15 februari 2008 Postad 15 februari 2008 Att jag måste vänta till september för att eventuellt få loss en AW08 Mille som jag redan provat och fastnat för. Its fasion man... /KN 0 Citera
EvilElvis Postad 15 februari 2008 Postad 15 februari 2008 Its fasion man... /KN I know, men jag har ju redan haft den på mig. :( Vill ha den NU! 0 Citera
auric Postad 19 februari 2008 Postad 19 februari 2008 varit i halmstad med syrrorna, åkte hem med bussen några timmar tidigare (ni vet tjejer i klädesaffärer) och märker till min förskräckelse att jag är utelåst! ringer till min bästis och frågar om jag kan komma över men han sitter på tåget till flyget till madrid! stog ute och frös i ca 2 1/2 h innan mamma kom hem från jobbet. 0 Citera
jmalmsten Postad 20 februari 2008 Postad 20 februari 2008 Dagen började så bra... sov ut ordentligt till kl 10:30... kom ut till bilen strax före tolv... har lektion i luleå kl 13 så jag tog tid på mig att kolla olja eftersom varningslampan är felande... inga problem där inte... kollade då andra vätskor... inga problems... drog ur motorvärmaren som stått på i timtal, bilen startade och spann som en katt... backade ut... svängde runt carporten... PANG!... fick en volvo i sidan! Så nu sitter man där... skriver skadeanmälningar och pratar förare emellan och kommer fram till att vållandeparten blir svår att utpeka... Och nån större utredning vill ingen av oss ha... Och sedan tänker jag på lektionen jag var på väg till... kollar busstider... närmaste går 15:10, är framme 1620, och därifrån måste jag byta till lokaltrafik som är framme först en halvtimme efter det... jaja... halva lektionen är kvar iallafall...(filmvetenskap som går fram till 22 ibland)... så precis när jag ska ut å gå mot bussen så får jag för mig att kolla efter busskortet... men nä... inget jävla busskort där inte... har vänt uppochner på halva lägenheten och gått igenom plånboken 2-3 15 gånger... så vad är då alternativet? jo kontant betalning... 60 kr per resa 120 kr tur och retur... plus 10-20 kr per resa från centrum till skolan... 140 kr för kanske 3 timmars lektion??? till råga på allt så är det ju slutet av månaden och jag som fattig student räknar varje hundralapp just nu som värdefull mat-kupong... Nä nu får det fan vara nog... det måste vara någon däruppe som inte vill att jag ska till luleå idag... Kan ju gå på kortfilmmötet då istället som är lokalt här... Jaja... bara två bilar skadades... och båda fordon kunde halta sig till sina parkeringsplatser... inga personskador, inga andra egendomsskador... Så man får väl ta det som tur i oturen ändå... Hoppas att kortfilmmötet blir värt det här... 0 Citera
Skrytsson Postad 20 februari 2008 Postad 20 februari 2008 Det var ingen höjdardag, jmalmsten. Det är sånt som får än att vara glad över att att vara stockholmsbo. Att bo 40 meter ifrån tunnelbanestationen där minst ett tåg per 10e minut passerar. Att på 13 minuter kunna åka in till huvudtadens mitt. Jag skulle aldrig klara av att bo på landsbygden... 0 Citera
jmalmsten Postad 20 februari 2008 Postad 20 februari 2008 nja... jag föredrar nog detta ändå framför fjollträsk... Här slipper jag låsa dörren när jag är hemma eller oroa mig under mina nattliga promenader att jag blir rånad eller liknande... osv... dessutom bor jag just nu endast 20 minuter från centrum... och det är gångvåg... från min dörr till bio3ans kassa mitt i stan... Vem behöver tunnelbana när man har apostlahästarna..;) Men bilen ger en väldig frihet för en sådan som mig ändå... kommer sakna den medan den är på reparation... SF får ju Rambo nästa månad och den vill jag gärna se utan att behöva oroa mig för att jag ska missa sista bussen från lule... jaja... "de e inte lätt när det är svårt" som far min brukar säga... 0 Citera
Persson Postad 20 februari 2008 Postad 20 februari 2008 Inne på min 3e vinterkräksjukdag idag, fast börjar bli bättre nu. Ingen som har nappat på min annons än. :c 0 Citera
EvilElvis Postad 20 februari 2008 Postad 20 februari 2008 nja... jag föredrar nog detta ändå framför fjollträsk... Här slipper jag låsa dörren när jag är hemma eller oroa mig under mina nattliga promenader att jag blir rånad eller liknande... osv... Äh, larv. Jag glömmer låsa dörren titt som tätt, har t.o.m. sovit med den på vid gavel vid några tillfällen. Har aldrig blivit av med nåt. Har heller aldrig blivit vare sig påhoppad eller rånad, och jag rör mig mycket ute nattetid. Tro mig, Stockholm är inte farligare än något annat ställe. Jäkligt tråkigt med bilen dock. :( 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.