Gå till innehåll

Senaste film du köpte eller såg?


Cjwk

Recommended Posts

Det kan läggas till tre konversationer på MSN, ett väldigt ordsmakande och en massa "blickande upp mot den vacka DVD-boxen som förföriskt blickade ut mot mig".

 

Så måste man redogöra varför det tar den tid det tar att skriva saker som man skriver nu? Eller kände du bara ett otroligt stort behov av att visa dig lämplig som skripta genom att visa ett öga för detaljer?

 

hade inget bättre för mig :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Hyrde:

 

(moddafuckin) Snakes on (the) a (moddafuckin) Plane... och jag diggar den... pure popcorn-rulle... Äkta hjärndöd-underhållning, :D synd att jag totalt missade hypen bara:(

 

The Last Horror Movie... nja... helst ska ni se den... MEN! läs inte baksidetexten och se ingen trailer... se den som den är och bara den...

 

Köpte:

 

Face/Off... Vadå? Ska jag motivera? Det är storbudgetaction med Nick Cage och J Travolta regisserad av John Woo! WEEEEE!!!!:D "extramaterialet" däremot var ett skämt dock när man läser "all new bonus footage" på fordralet:(

 

That makes title number 188 in the dvd-library;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Såg Bride of the Monster idag... Ed Wood... säger då det... ;)

 

Och...

 

Funky Forest (Naisu no Mori: First Contact)... Bland det mest fuckade jag någonsin sett... tänk er 2.5 timme av japansk... ehhh... psykbryt kan jag kanske kalla det... korsat med Lynchiansk bisarrhet och Cronenbergska varelseeffekter... Men i det hela taget? Riktigt underhållande... men väldigt få skulle nog orka med allt i en sittning... Blev nu ännu mer sugen på att se Inland Empire... Skynda, Lynch! vi vill se filmen utanför mikrobiovisningarna på andra sidan klotet!

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Departed, DiCaprio såg ut som en man för en gångs skull. Fick dock jobbiga Good Will-vibbar när Damon pratade. Men wtf det gick över eftersom jag visste att Minnie Driver och Ben Affleck inte skulle dyka upp.

På det hela taget så måste jag säga att jag gillade Scorseses magi.

 

På bussen hem såg jag dessutom Emile Azar, som var med i deltävlingen an Melodifestivalen i Gävle. Vad smärtsamt hippt det kändes.

Länk till kommentar
Share on other sites

Can't Buy Me Love, riktig 80-talsklassiker. Hela grundiden med historien, att köpa sig popularitet genom låtsad kärlek knyter en knut av ångest i mig. Jag lider med varje sida i filmen, men vill samtidigt ge dem en käftsmäll.

 

Skolor är det bästa miniuniversum vi har.

Länk till kommentar
Share on other sites

Såg Perfume igår. Första halvan var otroligt bra, sen blev den seg för en stund för att till slut avslutas väldigt bra. Bra film helt enkelt. Grymt foto, bra skådisar och grym musik.

 

Berodde segheten på att han intog en grotta i några år?

 

/H

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...