Pace Posted September 17, 2005 Posted September 17, 2005 Vår medlem gorse är den förste som har skrivit över tusen inlägg på forumet! En bedrift så god som en annan, med tanke på att han har skrivit mycket läsvärda inlägg. Grattis! (Och du, kom ihåg att det är inte antalet inlägg som räknas, utan vad du skriver. ;)) 0 Quote
Clown Posted September 17, 2005 Posted September 17, 2005 [citat=Pace]Vår medlem gorse är den förste som har skrivit över tusen inlägg på forumet! En bedrift så god som en annan, med tanke på att han har skrivit mycket läsvärda inlägg. [/citat] Undra om man någon gång har läst ett onödigt inlägg av gorse i forumet (iaf inte jag men jag har inte varit medlem så länge). Grattis gorse :) 0 Quote
gorse Posted September 17, 2005 Posted September 17, 2005 det var huggarns!! Tack för det!! Fast det är naturligtvis roligt att vara här. Grattis till er alla som lockat hit mig. Det är er förtjänst. 0 Quote
krockis Posted September 18, 2005 Posted September 18, 2005 grattis, inte illa för din ålder gorse...:) 0 Quote
Ronnie Posted September 18, 2005 Posted September 18, 2005 Grattis! Som sagt, inte illa med tanke på att det har varit läsvärda inlägg. 0 Quote
Stefan_holst Posted September 18, 2005 Posted September 18, 2005 Gorse var en av de första som jag la märke till på detta forum. Hmmm.... det var inte alltid till en början som jag tyckte att det var så bra saker som han skrev. Men med tiden har Gorse blivit en riktig KLIPPA!! Håll stilen och grattis till tusen!!!! 0 Quote
TDA Posted September 19, 2005 Posted September 19, 2005 Grattis gorse! Men nu är så klart frågan på allas läppar när vi får se filmen om den utvecklingsstörda pojken och seriemördaren? Eller har det varit mycket snack (1000 inlägg) och lite verkstad? ;) 0 Quote
gorse Posted September 19, 2005 Posted September 19, 2005 Helt riktigt, det är mycket snack men ingen verkstad. Det är därför jag presenterar projektet som ett dagdrömsprojekt. Status är ungefär som följande: Persongalleri fattas, förutom två karaktärer; Seriemördaren och den utvecklingstörde pojken. Lite runtomkringfigurer finns och just nu är det nog nästan säkert en mamma och pappa och en syster. En embryo till story har börjat ta form men formen förändras hela tiden. Största förändringen från originalidén är att systern kommer bort. Var gång jag skissar på nått och det får ligga till sig, så hittar jag något intressant i nån bok som gör att jag tycker det jag nyss skrivit är för dåligt. Det som överlever min självkritik sparar jag i en mapp (minnet börjar bli rätt dåligt, tyvärr). Det som gör det lite jobbigt är att jag inser att jag är inte tillräckligt kompentent, men jag gillar min ide och vill inte chabbla bort den och göra nått dåligt. Får jag nått manus färdig är det troligaste att jag lejer bort hela rasket till nån med bättre kunnande. Däremot börjar jag få bra koll på hur knäppgökar fungerar, vilket ger lite andra manusideer. För att vara lite produktiv försökte jag animera, vilket var skitkul men resulterade inte något vettigt mer än jag hade kul under tiden. Så under tiden jag tänker, så dödar jag lite tid genom att chatta här även om det egna projektet inte får någon uppmärksamhet här på forumet. Däremot förbehåller jag mig rätten att tröttna eftersom det är hobbyprojekt och inte något livsavgörande. Till sist tycker jag det är lite pinsamt att få utmärkelsen 1000 inlägg eftersom det är mest arbetstid som går åt till att chatta. Hoppas inte min chef kommer att läsa voodoofilms forum. 0 Quote
Gogola Posted September 19, 2005 Posted September 19, 2005 gratulations! mycket läsvärda inlägg också :P 0 Quote
Apeman90 Posted September 26, 2005 Posted September 26, 2005 Grattis! Tack för alla trevliga inlägg. Ha ett bra liv=D 0 Quote
krockis Posted October 9, 2005 Posted October 9, 2005 Har ett litet förslag, att gorse ska få ett unikt namn istället för "Besatt medlem", har man skrivit över 1000 inlägg och är den första som gör det borde man väl få lite cred..:) Admins fantasi får flöda så får vi se om han får det.. 0 Quote
Pandan Posted October 30, 2005 Posted October 30, 2005 Hahaha, vet inte om man ska gratulera Gorse eller be honom skaffa sig ett riktigt liv, vilket som så ska han definitivt tackas för att ha kommenterat och gett råd till så pass många(inte minst mig själv) asspirerande filmskapare! Starkt jobbat Gorse! 0 Quote
TheBrotherOfLight Posted November 9, 2005 Posted November 9, 2005 Gorse har givit mig motivation att skriva men också sugit motivationen ur mig. Grattis Göran Sedvall (Gunnar Gnällvall)!! 0 Quote
gorse Posted November 10, 2005 Posted November 10, 2005 :-) Nåja, jag bollar tillbaka gratulationerna till den som utvecklats mest av alla medlemmar under tiden jag varit här, enligt mig mening. 0 Quote
Stålis Posted November 10, 2005 Posted November 10, 2005 Grattis! Man har ju en bit kvar själv... :) 0 Quote
Planit_in Posted November 10, 2005 Posted November 10, 2005 Den du!, jag käpar upp till mina hundra. >GRAttis!! 0 Quote
Maxi Posted December 6, 2005 Posted December 6, 2005 Grattis Gorse! Det förtjänar du! Lycka till med filmen också, jag skulle säga att du borde ta hjälp av gorse om du har problem, men det har du nog redan gjort :D. Hey, undrar om jag får samma uppmärksamhet när jag passerar 10 inlägg? 0 Quote
joli91 Posted December 7, 2005 Posted December 7, 2005 Gorse är den som syns mest, ser han i nästan alla trådar, fortsätt så...du e till stor hjälp! 0 Quote
Mannemoviemaker Posted December 8, 2005 Posted December 8, 2005 [citat=joli91]Gorse är den som syns mest, ser han i nästan alla trådar, fortsätt så...du e till stor hjälp![/citat] ja har bara lite kvar ;) ja e iaf. besatt ;) 0 Quote
anders10 Posted December 14, 2005 Posted December 14, 2005 Mitt första besök här på sajten höll på att sluta tvärt! Jag tänkte att det är bara yngre fiilmfolk här.. Jag är snart 40 och jag passar nog inte in här. Bäst att dra sig ur innan man gör bort sig allt för mycket! Men så läste jag ett inlägg av dig Gorse. Och då fick jag modet tillbaks! Så tack för att du inte är 21..!!! Det har gjort så att jag fått upp ögonen för den här sajten. Och jag har lärt mig massor här! Tack och grattis! Anders 0 Quote
Cjwk Posted December 19, 2005 Posted December 19, 2005 Jag tycker det är kul att se någon som verkligen älskar film så mycket och är så hjälpsam... som många andra var Gorse den första att stötta mig med idéer och funderingar :) Sverige behöver fler Gorse! Tack och bock 0 Quote
Recommended Posts