Gå till innehåll

Black and white (hollywoodfilm)


Recommended Posts

Ja de är jag som är producenten. Gillade manuset som fan! Men de kändes ganska bekant när lejonets pappa blev dödad av sin lejonbrorsa. Har de hänt förr ?

 

HahahahahHeheheHohoho, den här då?!?

 

Vet du varför norrmännen inte ser Hulken på TV? För att de går när det blir grön gubbe! xD ^^

 

Nej, från och med nu hejar jag på Hollywood-Ryan istället.

Länk till kommentar
Share on other sites

HahahahahHeheheHohoho, den här då?!?

 

Vet du varför norrmännen inte ser Hulken på TV? För att de går när det blir grön gubbe! xD ^^

 

Nej, från och med nu hejar jag på Hollywood-Ryan istället.

 

 

Haha!

 

Afan att du gör Linusss? Jag är Robert Pattinson alla andra är Taylor Lautner! GO TEAM EDWARD! Go me!

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag är relativt dum och tror ofta på folk som skriver såna här berättelser men den här är svår att svälja :S. Mest pga du skriver tillex saker såsom fått jobb på FETT bolag.

 

Jag hade lätt gått på det om du skrivit jag har fått ett jobb på ett bolag här i hollywood. Men inte när du skrivet på det sättet som om du skryter :

 

Jag har inte sagt att jag inte tror dig eller tvärtom,

 

Men jag tycker att du däremot oavsett vad och speciellt om nu allt du sagt är på riktigt borde skärpa till dig på den delen då det är hemskt oförskämt och oproffsigt att skryta nuff said.

Länk till kommentar
Share on other sites

jag är fortfarande intresserad över hur det går där borta i Hollywood? Har du sålt ditt manus än eller åker du fortfarande runt och tvingar människor att läsa det? Efter alla inlägg här så blir man nyfiken om vad som händer...

Länk till kommentar
Share on other sites

jag är fortfarande intresserad över hur det går där borta i Hollywood? Har du sålt ditt manus än eller åker du fortfarande runt och tvingar människor att läsa det? Efter alla inlägg här så blir man nyfiken om vad som händer...

 

Självklart är jag kvar i Hollywood. Kommer aldrig lämna här. Polishar ett nytt manus nu som en producent ville läsa, så får se vad han tycker om det. Folk har gillar mitt första draft av det iallafall.

Länk till kommentar
Share on other sites

Fan hittade ett reportage om dig i the daily prophet. Producenten sa verkligen mycket gott om dig. Han sa även att ditt senaste manus gav honom samma känslor som forrest gump gjort när han läste det!

 

Tidningen publicerade även ett kort utdrag.

 

 

 

"Ryan!? What are you doing over there at the computer!? You should be in your cell by now! No no don't start eating the keyboard again, the asylum cannot afford another one!"

 

"BHUT AIM A WRITESCRIPTER"

 

"Well scriptwriters do not eat keyboards, now come on!"

 

"Dey dohnt?"

 

"No"

 

"But they're so inspirational, and i tickles in mah mouth. Funneeeh"

 

Vågar man fråga om det är en självbiografi?

Länk till kommentar
Share on other sites

Fan hittade ett reportage om dig i the daily prophet. Producenten sa verkligen mycket gott om dig. Han sa även att ditt senaste manus gav honom samma känslor som forrest gump gjort när han läste det!

 

Det var som fan, visste inte att Fan läste The Daily Prophet.

Länk till kommentar
Share on other sites

Självklart är jag kvar i Hollywood. Kommer aldrig lämna här. Polishar ett nytt manus nu som en producent ville läsa, så får se vad han tycker om det. Folk har gillar mitt första draft av det iallafall.

 

Så vad du säger är att du bara har skrivit ett första draft, och har blivit erbjuden nästan en miljon kronor för det? Får man fråga vem som erbjöd dig så mycket pengar? En producent på "Universal Studios" eller var det någon på bussen?

 

Behöver man bara skriva ett första draft för att få en miljon där borta så skriver jag nog ner ett eget manus ikväll och skickar till Michael Bay.

 

Min idé är att en tjej går till sin mormor i skogen, träffar en varg som sedan springer ch äter upp mormor och som sedan lägger sig med tantkläder i sängen och väntar på att lilltjejen ska komma dit. Lilltjejen har också en ***SPOILER*** röd luva på sig, så därför kallar jag henne för Rödluvan.

 

Vad tror du att jag får för det manuset? Är det i överkant att begära $500 000 för det?

Länk till kommentar
Share on other sites

Så vad du säger är att du bara har skrivit ett första draft, och har blivit erbjuden nästan en miljon kronor för det? Får man fråga vem som erbjöd dig så mycket pengar? En producent på "Universal Studios" eller var det någon på bussen?

 

Behöver man bara skriva ett första draft för att få en miljon där borta så skriver jag nog ner ett eget manus ikväll och skickar till Michael Bay.

 

Min idé är att en tjej går till sin mormor i skogen, träffar en varg som sedan springer ch äter upp mormor och som sedan lägger sig med tantkläder i sängen och väntar på att lilltjejen ska komma dit. Lilltjejen har också en ***SPOILER*** röd luva på sig, så därför kallar jag henne för Rödluvan.

 

Vad tror du att jag får för det manuset? Är det i överkant att begära $500 000 för det?

 

 

Vad snackar du om? Nej, det här är ett nytt manus. Jag har sagt att jag inte sålde det andra manuset. Jag har skrivit ett nytt manus, ett seriöst manus, och har fått kontakter på ett production/managment företag här som gillar mig, och en av producenterna vill läsa mitt nya manus.

 

Du vet ju inte vad du snackar om? Nej, att skicka ditt manus till Michael Bay är nog en no brainer (dock behöver det inte vara ett bra manus för att han skulle gilla det, bara det är äckligt kommerciellt). Jag känner folk här. Du känner inte Michael Bay, så det var en ganska dålig jämförelse. Och visst, om det nu verkar så "enkelt" att bara sälja ett manus här så klart du kan göra det.

 

Du är ute och cyklar min vän. Ute och cyklar i regnet är du.

Länk till kommentar
Share on other sites

Vad snackar du om? Nej, det här är ett nytt manus. Jag har sagt att jag inte sålde det andra manuset. Jag har skrivit ett nytt manus, ett seriöst manus, och har fått kontakter på ett production/managment företag här som gillar mig, och en av producenterna vill läsa mitt nya manus.

 

Du vet ju inte vad du snackar om? Nej, att skicka ditt manus till Michael Bay är nog en no brainer (dock behöver det inte vara ett bra manus för att han skulle gilla det, bara det är äckligt kommerciellt). Jag känner folk här. Du känner inte Michael Bay, så det var en ganska dålig jämförelse. Och visst, om det nu verkar så "enkelt" att bara sälja ett manus här så klart du kan göra det.

 

Du är ute och cyklar min vän. Ute och cyklar i regnet är du.

 

Okej... Hjälp mig då ifall jag är ute och cyklar...

Du har alltså INTE sålt ditt förra manus för nästan en miljon, utan du började istället med ett mer "seriöst" manus som du ska tvinga på andra producenter?

Har jag fattat det nu?

Det är ganska svårt att hänga med när du ändrar historien. Eller menar du att du blev erbjuden dom där pengarna, och att bolaget tog tillbaka det när dom läste själva manuset?

 

Förresten så undrar jag vad du definerar med ett "seriöst" manus... blir du erbjuden en väldans massa pengar är det ju idiotiskt att svara "Nej tack, jag ska skriva ett mer "seriöst" manus."

Förresten så sa jag aldrig att jag känner Michael Bay... så där har du rätt. Jag känner alltså INTE Michael Bay. (fast egentligen vet du ju ingenting om det)

Själv brukar jag sitta på altanen tillsammans med Mel Gibson... en riktigt rolig snubbe.

 

Men det skulle vara trevligt att få se något av dina arbeten, som tydligen håller världsklass. eller få veta vad det där "feta bolaget" som ger dig massa pengar heter.

Jag tror att jag pratar för alla när jag säger att det är svårt att ta din historia på allvar innan du ger oss lite mer kött på benen.

 

Förrestem... på tal om att "cykla i regnet"... jag ska faktiskt ut och cykla nu, och det regnar. Så på den punkten hade du rätt! :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Vad snackar du om? Nej, det här är ett nytt manus. Jag har sagt att jag inte sålde det andra manuset. Jag har skrivit ett nytt manus, ett seriöst manus, och har fått kontakter på ett production/managment företag här som gillar mig, och en av producenterna vill läsa mitt nya manus.

 

Du vet ju inte vad du snackar om? Nej, att skicka ditt manus till Michael Bay är nog en no brainer (dock behöver det inte vara ett bra manus för att han skulle gilla det, bara det är äckligt kommerciellt). Jag känner folk här. Du känner inte Michael Bay, så det var en ganska dålig jämförelse. Och visst, om det nu verkar så "enkelt" att bara sälja ett manus här så klart du kan göra det.

 

Du är ute och cyklar min vän. Ute och cyklar i regnet är du.

 

Asså seriöst Ryan, vad vinner du på det här? Du är den sämsta mytoman jag någonsin stött på. "JAG HAR SKRIVIT ETT NYTT MANUS" "FÖRETAG SOM GILLAR MIG" "JAG KÄNNER FOLK" "ALLA ÄLSKAR MIG I HOLLYWOOD"

 

Du låter som en 5 åring, ingen tror på det du skriver. Skriver du på detta patetiska sättet med flit, eller lider du av dyslexi? Visst, det var skitkul för mig att läsa igenom detta igårkväll, men hur roligt för dig är det egentligen? Eller du kanske tycker det här är skitkul, att skapa irritation på internet. Det kan du skriva en synopsis på. VET DU lyd mitt råd, skriv en självbiografi och sen ett manus på det! Det kan aldrig bli för mycket socialrealism!

 

Döp manuset till "TROLLYWOOD"

Länk till kommentar
Share on other sites

Detta är ju töntigt hur några killar kan sitta och hacka på en kille som erkände att han ljög. Det borde inte vara mer med det. Och moderatorerna och admin är ju verkligen sluts som sitter och njuter av att läsa vad som skrivs här istället för att varna samtliga som utför denna internetmobbning mot Ryan_screenwriter.

Länk till kommentar
Share on other sites

Och moderatorerna och admin är ju verkligen sluts som sitter och njuter av att läsa vad som skrivs här istället för att varna samtliga som utför denna internetmobbning mot Ryan_screenwriter.

 

Har du anmält inläggen till admin eller moderatorerna?

De få som finns sitter faktiskt inte och scannar av alla trådar och letar förseelser, utan hörsammar anmälningar (om de är befogade). Jämför polisanmälan.

 

(Som du ser i högerrmarginalen på startsidan finns inte så många moderatorer som man kunde önska.)

Länk till kommentar
Share on other sites

Detta är ju töntigt hur några killar kan sitta och hacka på en kille som erkände att han ljög. Det borde inte vara mer med det. Och moderatorerna och admin är ju verkligen sluts som sitter och njuter av att läsa vad som skrivs här istället för att varna samtliga som utför denna internetmobbning mot Ryan_screenwriter.

 

Jag måste nästan hålla med, tråden har väl förtjänat sitt öde, men nu borde det nästan vara nog med elakheter. Jag menar snubben har erkänt att han ljög och även om han har haft dålig attityd så får vi väl låta honom drömma. Dessa ständiga påhopp börjar bli för mycket.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag måste nästan hålla med, tråden har väl förtjänat sitt öde, men nu borde det nästan vara nog med elakheter. Jag menar snubben har erkänt att han ljög och även om han har haft dålig attityd så får vi väl låta honom drömma. Dessa ständiga påhopp börjar bli för mycket.

 

Och ändå var du en av de många som försökte slakta honom?

Länk till kommentar
Share on other sites

Och ändå var du en av de många som försökte slakta honom?

 

Nu ska vi se här om du har 1. Tillräcklig läsförmåga 2. Om du kan dra en slutsats.

 

Jag har gjort tre inlägg i tråden varav de flesta har varit att försöka visa att Ryan är ett troll/mytoman. Jag är fortfarande inte övertygad att så inte är fallet men den enligt mig tidigare humoristiska tonen har försvunnit och ersatts med endast personangrepp.

Länk till kommentar
Share on other sites

Nu blev det väll bara en enda stor moralkaka av allt ihop? Jag är faktiskt lite intresserad i vad som fortfarande driver ryan till att skriva dessa pompösa inlägg. Töntigt eller ej, så hade det varit trevligt att få veta lite mer om mytomaner, så jag kan skriva ett script om dem och få en mille jag med.

 

;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Nu blev det väll bara en enda stor moralkaka av allt ihop? Jag är faktiskt lite intresserad i vad som fortfarande driver ryan till att skriva dessa pompösa inlägg. Töntigt eller ej, så hade det varit trevligt att få veta lite mer om mytomaner, så jag kan skriva ett script om dem och få en mille jag med.

 

;)

 

 

 

Okay; klargörelse:

 

Allt jag har skrivit om Black & White manuset har varit klar LÖGN! INGENTING stämmer. Jag har inte skrivit ETT ORD mer än just det jag skrivit i det första inlägget. har inte varit i närheten av ett FADE IN:. Idén är inte ens bra.

 

MEN

 

Nu polishar jag ett manus som jag ska ge till en producent i Hollywood, men vill inte säga företagsnamnet av ganska klara anledningar, men han tycker jag sköter mig bra där som assistent på företaget och har sagt att han vill läsa det :)

 

 

SÅ, det var allt.

 

Och nej, detta skulle bli ett väldigt tråkigt manus av att basera det på denna tråden. Men OM någon skulle göra det så självklart vill jag ha credits för att ni adapterade mitt verk.

Länk till kommentar
Share on other sites

Okay; klargörelse:

 

Allt jag har skrivit om Black & White manuset har varit klar LÖGN! INGENTING stämmer. Jag har inte skrivit ETT ORD mer än just det jag skrivit i det första inlägget. har inte varit i närheten av ett FADE IN:. Idén är inte ens bra.

 

MEN

 

Nu polishar jag ett manus som jag ska ge till en producent i Hollywood, men vill inte säga företagsnamnet av ganska klara anledningar, men han tycker jag sköter mig bra där som assistent på företaget och har sagt att han vill läsa det :)

 

 

SÅ, det var allt.

 

Och nej, detta skulle bli ett väldigt tråkigt manus av att basera det på denna tråden. Men OM någon skulle göra det så självklart vill jag ha credits för att ni adapterade mitt verk.

 

Ok ok. Men du skriver manuset på engelska va?

Länk till kommentar
Share on other sites

Ja det är väl ganska självklart?

 

Förhoppningsvis, med tanke på din svenska. Hur gammal är du och hur fick du kontakt med dessa producenter? :P

 

Kan du också ge oss ett litet hum om vad ditt manus handlar om? Det som du "polishar" för tillfället?

 

Är ju väldigt nyfiken.

Länk till kommentar
Share on other sites

Förhoppningsvis, med tanke på din svenska. Hur gammal är du och hur fick du kontakt med dessa producenter? :P

 

Kan du också ge oss ett litet hum om vad ditt manus handlar om? Det som du "polishar" för tillfället?

 

Är ju väldigt nyfiken.

 

 

Och vad må det vara angående min svenska som ej tillfredsställer herrn? Jag är 19 år. Jag jobbar på företaget där producenterna jobbar - så fick jag kontakt med dem.

 

 

Nej det vill jag inte säga. Inte för att jag är rädd för att någon kommer ta idén ifrån mig, utan föratt jag gillar bara inte att prata om det här innan det kommit en bit längre. Vill inte "jinxa" det. Och ja, det blir lite svengelska när man varit här så länge. Håller inte reda på alla ord hit och dit längre; i detta fallet "polisha". Vad säger man? "Pollera"?

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...