Gå till innehåll

Black and white (hollywoodfilm)


Recommended Posts

  • 2 månader senare...
  • 2 veckor senare...
Jag kan nu bekräfta att det stämmer. Åkte precis förbi IN-N-OUT Burger där jag serverades en fet hamburgare av självaste Ryan_Screenwriter. 4/5 lökar, tummen upp!

 

 

Oj vad coolt att du kan namedroppa coola restauranger i Hollywood. Bor du också här eller? Nej jag har ju lite kontakt med screenwriters från WMA och CAA. They like my work, so suck it.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag kan nu bekräfta att det stämmer. Åkte precis förbi IN-N-OUT Burger där jag serverades en fet hamburgare av självaste Ryan_Screenwriter. 4/5 lökar, tummen upp!

 

För det första, hahahaha!

 

För det andra: Mata inte trollet.

Länk till kommentar
Share on other sites

För det första, hahahaha!

 

För det andra: Mata inte trollet.

 

 

 

Hmm, okej. Ville bara meddela att ni andra kan lyckas också om ni bara kämpar. En av mina kontakter ska skicka mitt work till deras agent snart, får se vad de säger. Antingen till CAA eller WMA. Hoppas på CAA..

 

HÄRMED ERKÄNNER JAG ATT JAG INTE SÅLDE BLACK & WHITE, MEN DET VAR FOLK INTRESSERADE AV DET HÄR I USA.

 

 

MEN det jag säger nu är sant :) :) :) Soon I'll sell my first script ! :D

Länk till kommentar
Share on other sites

Hmm, okej. Ville bara meddela att ni andra kan lyckas också om ni bara kämpar. En av mina kontakter ska skicka mitt work till deras agent snart, får se vad de säger. Antingen till CAA eller WMA. Hoppas på CAA..

 

HÄRMED ERKÄNNER JAG ATT JAG INTE SÅLDE BLACK & WHITE, MEN DET VAR FOLK INTRESSERADE AV DET HÄR I USA.

 

 

MEN det jag säger nu är sant :) :) :) Soon I'll sell my first script ! :D

 

Aw... du skulle inte ha erkänt, nu då du har ropat varg kommer ännu färre lita på det du säger är jag rädd.

 

PS, hörde någon säga att för var 10 manus man skriver så ska man var glad om man säljer 1 så glömt inte att fortsätta skriva.

Länk till kommentar
Share on other sites

Aw... du skulle inte ha erkänt, nu då du har ropat varg kommer ännu färre lita på det du säger är jag rädd.

 

PS, hörde någon säga att för var 10 manus man skriver så ska man var glad om man säljer 1 så glömt inte att fortsätta skriva.

 

 

Aja tro vad ni vill. NU är jag ärlig iaf.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...
Aja tro vad ni vill. NU är jag ärlig iaf.

 

 

Hur trovärdig är du när du först är skitseriös med att du sålt ett manus för en jävla massa pengar sen säger du i sandlådan "Nej jag ljög då. MEN det här är på riktigt". Nästa gång ska du väl regissera nya trilogin av Star Wars. ;);););););)

Länk till kommentar
Share on other sites

Hur trovärdig är du när du först är skitseriös med att du sålt ett manus för en jävla massa pengar sen säger du i sandlådan "Nej jag ljög då. MEN det här är på riktigt". Nästa gång ska du väl regissera nya trilogin av Star Wars. ;);););););)

 

Nope! Det är JAG som ska regissera dem och det blir remakes på originalfilmerna och jag ska göra dem ännu bättre! Funderar på Colin Farrell som Luke Skywalker, bolaget vill dock ha Clay Aiken och att det ska vara en musikal, vi får se hur det går.

 

...förlåt... jag är trött och ska gå och lägga mig nu. Kunde bara inte låta bli...

Länk till kommentar
Share on other sites

Nope! Det är JAG som ska regissera dem och det blir remakes på originalfilmerna och jag ska göra dem ännu bättre! Funderar på Colin Farrell som Luke Skywalker, bolaget vill dock ha Clay Aiken och att det ska vara en musikal, vi får se hur det går.

 

...förlåt... jag är trött och ska gå och lägga mig nu. Kunde bara inte låta bli...

 

"kunde inte låta bli"... ja för det var så exeptionellt roligt så att du bara var TVUNGEN att få det ur dig. Förstår alltså. Ibland kan man bara inte sitta inne på allt genialiskt man har i huvudet. Vissar har bättre saker i huvudet än andra dock..

 

BTW, har fått jobb på ett fett bolag i Hollywood nu, rätt gött. Läsa manus osv. Producenten där ville läsa mitt nya manus, får se vad det leder till... :)

Länk till kommentar
Share on other sites

BTW, har fått jobb på ett fett bolag i Hollywood nu, rätt gött. Läsa manus osv. Producenten där ville läsa mitt nya manus, får se vad det leder till... :)

 

Ja de är jag som är producenten. Gillade manuset som fan! Men de kändes ganska bekant när lejonets pappa blev dödad av sin lejonbrorsa. Har de hänt förr ?

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...