Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Drawn To You

Film om en tjej som dagdrömmer på en flygplats. Inspelad i höstas/vintras, klippt och animerad under våren. Sorry att den visas via youtube, men men...

http://img521.imageshack.us/img521/911/daniellepb5.jpg

Format: Flash

Längd: 4 min

Utrustning: Blyertspenna, ljusbord, x antal hundra A4-papper, Adobe Photoshop, Premiere Pro...

Postad

Mycket bra. Gillar dina filmer.

Skulle vilja ha lite hårdare kontrast i teckningsscenerna bara. Och att tjejens hörlurar satt åt samma håll när kameran bytte vinkel, sladden...

/KN

Postad

jag gillar den jättemycket!

man gick verkligen in i rollen och hade medlidande.

det kändes som hela filmen var en dialog men det var den ju inte :)

fina bildutsnitt också!

Postad

bra film, gillar idén

Dock så ser man inte texten i början för den är för ljus mot bakgrunden, och teckningarna är för ljusa, det stör mig som den, och gör att man blir irriterade. Kanske bara e youtube som sabbar, men ändå.

• 2 veckor senare...
Postad
Mycket bra. Gillar dina filmer.

Skulle vilja ha lite hårdare kontrast i teckningsscenerna bara. Och att tjejens hörlurar satt åt samma håll när kameran bytte vinkel, sladden...

/KN

Många har sagt det om kontrsten. tror det blir lite extra fuckat i youtube men är väl lite svagt, vill ha det skissat och inte tecknat. Men kunde kanske gjorts bättre. Angående hörlursladden, aldrig tänkt på det... är ju ett litet klafffel där:)

Tack för all kritik och al positiv respons. Det värmer :)

• 7 månader senare...
Postad
Som många påpekat... ljusa bilder och jag saknade lite svärta och kontrast i bilden rent allmänt. Varför hade engelsk tal på högtalarrösten?

Antagligen för att hela filmen var på engelska ;) tyckte den var grym! blev alldeles häpen över att människor kan lyckas göra den typen av animationere genom att teckna, och ändå få det så bra!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...