Spiritual_Chaos Postad 1 maj 2008 Postad 1 maj 2008 Drawn To You Film om en tjej som dagdrömmer på en flygplats. Inspelad i höstas/vintras, klippt och animerad under våren. Sorry att den visas via youtube, men men... http://img521.imageshack.us/img521/911/daniellepb5.jpg Format: Flash Längd: 4 min Utrustning: Blyertspenna, ljusbord, x antal hundra A4-papper, Adobe Photoshop, Premiere Pro... 0 Citera
metroo Postad 1 maj 2008 Postad 1 maj 2008 Wow. Grymt snyggt. Musiken, animeringarna och storyn var ruskigt tajt. Mycket, mycket imponerad. 0 Citera
High1ander Postad 2 maj 2008 Postad 2 maj 2008 Enda negativa ar, ha inte filmen pa youtube, den fortjanar battre. 0 Citera
beta75 Postad 2 maj 2008 Postad 2 maj 2008 Mycket bra. Gillar dina filmer. Skulle vilja ha lite hårdare kontrast i teckningsscenerna bara. Och att tjejens hörlurar satt åt samma håll när kameran bytte vinkel, sladden... /KN 0 Citera
Mega99 Postad 3 maj 2008 Postad 3 maj 2008 Jättebra om man bortser från ovanstående påpekanden. 0 Citera
Adrijan Postad 3 maj 2008 Postad 3 maj 2008 jag gillar den jättemycket! man gick verkligen in i rollen och hade medlidande. det kändes som hela filmen var en dialog men det var den ju inte :) fina bildutsnitt också! 0 Citera
GodeDoktorn Postad 3 maj 2008 Postad 3 maj 2008 Den var väldigt fin, originell och kvalitativ. Kändes dock väldigt skol-projektig. Söt tjej. 0 Citera
Film smurfen Postad 3 maj 2008 Postad 3 maj 2008 Riktigt nice! :D Grymt gjort, snygga vinklar, och animeringarna var ju riktigt riktigt grymt. :) 0 Citera
Team_fagott Postad 3 maj 2008 Postad 3 maj 2008 Mutcho bra!!!!!. Lite svårt att se tecknigarna ibland, blir för ljusa, kanske beror på youtube eller min skärm. Tipp topp! 0 Citera
jernby film Postad 4 maj 2008 Postad 4 maj 2008 Snyggt jobbat, jädrans bra ;) Gillar stilen, teckningarna, musiken /nils 0 Citera
Octavianus Postad 5 maj 2008 Postad 5 maj 2008 bra film, gillar idén Dock så ser man inte texten i början för den är för ljus mot bakgrunden, och teckningarna är för ljusa, det stör mig som den, och gör att man blir irriterade. Kanske bara e youtube som sabbar, men ändå. 0 Citera
vilcans Postad 5 maj 2008 Postad 5 maj 2008 Bra! Coolt med animeringarna. Lite banal kanske, men allt måste ju inte vara så originellt hela tiden! Take on me... :-) 0 Citera
Spiritual_Chaos Postad 18 maj 2008 Författare Postad 18 maj 2008 Mycket bra. Gillar dina filmer. Skulle vilja ha lite hårdare kontrast i teckningsscenerna bara. Och att tjejens hörlurar satt åt samma håll när kameran bytte vinkel, sladden... /KN Många har sagt det om kontrsten. tror det blir lite extra fuckat i youtube men är väl lite svagt, vill ha det skissat och inte tecknat. Men kunde kanske gjorts bättre. Angående hörlursladden, aldrig tänkt på det... är ju ett litet klafffel där:) Tack för all kritik och al positiv respons. Det värmer :) 0 Citera
Spiritual_Chaos Postad 14 januari 2009 Författare Postad 14 januari 2009 Kom 2:a på novemberfestival iaf. Lite trevligt. 0 Citera
miss.m Postad 15 januari 2009 Postad 15 januari 2009 Åh gud vad sockersöt! Gav mig en lyckokänsla i hjärtat!! Snygg bild och effekter. KANON! 0 Citera
Zootsuit Postad 16 januari 2009 Postad 16 januari 2009 Som många påpekat... ljusa bilder och jag saknade lite svärta och kontrast i bilden rent allmänt. Varför hade engelsk tal på högtalarrösten? 0 Citera
Nicke_92 Postad 19 januari 2009 Postad 19 januari 2009 Som många påpekat... ljusa bilder och jag saknade lite svärta och kontrast i bilden rent allmänt. Varför hade engelsk tal på högtalarrösten? Antagligen för att hela filmen var på engelska ;) tyckte den var grym! blev alldeles häpen över att människor kan lyckas göra den typen av animationere genom att teckna, och ändå få det så bra! 0 Citera
simergy Postad 20 januari 2009 Postad 20 januari 2009 Mäkta imponerad! Den här filmen gav mig själv inspiration till att skapa nu! Tack! :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.