Pace Postad 13 december 2007 Postad 13 december 2007 Eftersom jag fyller år! Som den despot jag tvingas vara bland er lägre stående medlemmar, liksom det rutinmässigt inarbetade föraktet jag har mot er, (§e ;) :bire) så tar jag också tilfället i akt att gratulera mig själv! Hipp hipp hurra! (Och hur gammal blir jag då? Ett år äldre. Precis som vanligt.) OBS. Ironi. Bara för att vara på den säkra sidan. ;) Min födelsedag är däremot helt autentisk om inte mina föräldrar lurat mig gravt under alla dessa år. 0 Citera
Andreas Sjoeberg Postad 13 december 2007 Postad 13 december 2007 Gratulerar Pace, jag önskar jag också kunde fylla år precis som du... Du är min hjälte... 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 14 december 2007 Postad 14 december 2007 Grattis på förlossningsdagen! 0 Citera
Shelly Postad 14 december 2007 Postad 14 december 2007 Grattis!! (Jag tycks vara den enda som ogillar att fylla år...) 0 Citera
Pace Postad 14 december 2007 Författare Postad 14 december 2007 Gratulerar Pace, jag önskar jag också kunde fylla år precis som du... Du är min hjälte... Så ska det låta. :h Tack så mycket allihopa. :) 0 Citera
John Postad 14 december 2007 Postad 14 december 2007 Grattis :O *sjunger* ja må han leva, ja må han... 0 Citera
Eraserhead Postad 14 december 2007 Postad 14 december 2007 leva, uti 100.000 tusen år! Grattis Pace Mace Lace 0 Citera
Rogge Postad 14 december 2007 Postad 14 december 2007 Som den despot jag tvingas vara bland er lägre stående medlemmar Pace, härmed ber jag som lägre stående medlem om tillåtelse att få gratulera dig. Om min önskan inte bifalles önskar jag att mottaga spöstraff när som helst på dygnet för att sona mitt straff. ;) :birp Men, jag är ett år äldre så just nu är det du som är lägre stående. *muuuuuaahhhhhhhhhhhhhh* §e 0 Citera
Pace Postad 14 december 2007 Författare Postad 14 december 2007 Pace, härmed ber jag som lägre stående medlem om tillåtelse att få gratulera dig. Om min önskan inte bifalles önskar jag att mottaga spöstraff när som helst på dygnet för att sona mitt straff. ;) :birp Men, jag är ett år äldre så just nu är det du som är lägre stående. *muuuuuaahhhhhhhhhhhhhh* §e Hmmm. Efter att mina elitistiska rådgivare motvilligt tvingat mig att acceptera din önskan kan jag inte annat än säga tack. "Tack." Även en stor och upplyst despot som jag själv kan ha välsinnade sidor. Tack, tack. ;) 0 Citera
Max_H Postad 14 december 2007 Postad 14 december 2007 Eftersom man fortfarande är i landet "over there": Happy Birthday! /Max 0 Citera
EvilElvis Postad 14 december 2007 Postad 14 december 2007 Grattis! Grattis även till en av våra katter som fyller 10 idag, och min styvdotter som också fyller år. Just det, min polare fyller idag också. Populär dag. 0 Citera
olson Postad 15 december 2007 Postad 15 december 2007 gratulerar på födelsedagen. om du vill ha en dunk har jag grävt ner massa i skogen där jag bor. hur långt tar det med traktor från mjölby till småland. pratar man svenska i där. OLSON 0 Citera
David Carbe Postad 15 december 2007 Postad 15 december 2007 Grattis på födelsedagen i en dags efterskott. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.