_nemo_ Postad 5 september 2007 Postad 5 september 2007 Jag kan inte närvara på min mammas firande av sin födelsedag. För jag arbetar jävlarimig kväll på det där jävligt roliga jobbet jag. Fy fan. Sjukanmäl dig. 0 Citera
Simon W Postad 5 september 2007 Postad 5 september 2007 Stör mig på folk som säger småvitsar och tror att dom är dom första som säger denna vits. Som butiksarbetare får jag minst 3 gånger per dag höra: "Ja, ögonen är ju det första man blir blind på!", när man visar dom till en vara. Ha ha. Jag håller mig för skratt. Har hört att allmänläkare VÄLDIGT ofta, när dom frågar äldre personer "... och hur är det med minnet då?", får till svar "jo, det är bra, men kort!" fniss... 0 Citera
Java ex Machina Postad 5 september 2007 Postad 5 september 2007 Stör mig på folk som säger småvitsar och tror att dom är dom första som säger denna vits. Som butiksarbetare får jag minst 3 gånger per dag höra: "Ja, ögonen är ju det första man blir blind på!", när man visar dom till en vara. Ha ha. Jag håller mig för skratt. Har hört att allmänläkare VÄLDIGT ofta, när dom frågar äldre personer "... och hur är det med minnet då?", får till svar "jo, det är bra, men kort!" fniss... Får du nånsin höra folk som köper trisslotter be om en med vinst? :e Det där med att minnet är bra men kort tror jag är ett gammalt talesätt. Jag har hört det också ibland. Måste använda det till Historprogram säsong 2 om den blir av. 0 Citera
Simon W Postad 5 september 2007 Postad 5 september 2007 Får du nånsin höra folk som köper trisslotter be om en med vinst? :e Det där med att minnet är bra men kort tror jag är ett gammalt talesätt. Jag har hört det också ibland. Måste använda det till Historprogram säsong 2 om den blir av. Vi säljer inte trisslotter på ÖoB, som tur är! :) Men jag har hört skämtet förut. Skitkul. Svärfar är allmänläkare, och till och med han, som är lugnet själv, irriteras en smula. Särskilt eftersom hans patienter ofta är "stammisar", och rimligtvis borde veta att de kört skämtet förut... Om nu inte deras minne är dåligt, förstås. 0 Citera
Java ex Machina Postad 5 september 2007 Postad 5 september 2007 Vi säljer inte trisslotter på ÖoB, som tur är! :) Men jag har hört skämtet förut. Skitkul. Svärfar är allmänläkare, och till och med han, som är lugnet själv, irriteras en smula. Särskilt eftersom hans patienter ofta är "stammisar", och rimligtvis borde veta att de kört skämtet förut... Om nu inte deras minne är dåligt, förstås. memento hela veckan lång :e 0 Citera
Danell Postad 7 september 2007 Postad 7 september 2007 Är så trött på Komplett.se nu!!!! Köpte 4 hårddiskar från dem för två veckor sedan. Har inte kommit!!!! Och nu ligger vi två veckor efter med filmproduktionen. Great! Så vi avbeställde dem o köpte på ett annat ställe. Köpte även min dator på komplett. Och valde då deras standard alternitv på chssi, det de rekomenderar. Men icke. Det kommer inte in förrän om två månader. Grattis. Ni har vunnit för bästa servis! Fick beställa om allt igen, med ett dyrare chassi. Suck... 0 Citera
Podukshunz Postad 7 september 2007 Postad 7 september 2007 Är så trött på Komplett.se nu!!!! Köpte 4 hårddiskar från dem för två veckor sedan. Har inte kommit!!!! Och nu ligger vi två veckor efter med filmproduktionen. Great! Så vi avbeställde dem o köpte på ett annat ställe. Köpte även min dator på komplett. Och valde då deras standard alternitv på chssi, det de rekomenderar. Men icke. Det kommer inte in förrän om två månader. Grattis. Ni har vunnit för bästa servis! Fick beställa om allt igen, med ett dyrare chassi. Suck... ooh... sega leverantörer är fan en plåga i anus. beställde min kamera för två veckor sedan, har inte kommit än. står att min beställning är "bekräftad", men det har det gjort sen dag två. TVI VALE! 0 Citera
carbe Postad 7 september 2007 Postad 7 september 2007 Heh, min greenscreenduk kom inte förrän efter 3 veckor. ;) 0 Citera
Danell Postad 7 september 2007 Postad 7 september 2007 Lämnade in en skrivare för några år sedan i en affär i stan. Fick tillbaka den efter ett år. Det är mitt rekord. 0 Citera
carbe Postad 7 september 2007 Postad 7 september 2007 Ett år? :S Det var ju löjligt segt. Kan man inte kräva pengarna tillbaka för sen service eller något liknande? 0 Citera
Rogge Postad 7 september 2007 Postad 7 september 2007 ... är att Adobe lägger in animerad reklam för sina egna produkter i befintliga produkter. (Se längst ned till höger på bilden) Det verkar också uppdateras regelbundet, så snart kommer det väl ett nytt erbjudande: "Special bla bla bla Offer! Special price, only for you!" Ett ord: Dynga! http://web.comhem.se/averdahl/example/special_max_offer.png 0 Citera
AnderssonMusic Postad 8 september 2007 Postad 8 september 2007 Skulle tvätta idag. Märkte att sköljmedlet hade runnit ur behållaren och tagit sig ur kassen. Hela golvet, skor osv stod nerdränkta. Det blev inget tvättande idag. 0 Citera
Danell Postad 8 september 2007 Postad 8 september 2007 Komplett sköt upp leveransen av min dator yttligare en vecka. Jag älskar komplett!:D 0 Citera
carbe Postad 9 september 2007 Postad 9 september 2007 Danell, du har just fått mig att aldrig köpa från Komplett. ;) 0 Citera
Danell Postad 10 september 2007 Postad 10 september 2007 Fick gå upp 4 timmar tidigare än vad jag behövde för att åka till skolan och lämna en fältmixer till våran rörlig bildlärare, SOM HAN TYDLIGEN INTE ENS BEHÖVDE!!!! O ändå har han tjatat på mig en vecka hur mycket han behövde den just idag! Suck... 0 Citera
Swe__ Postad 10 september 2007 Postad 10 september 2007 Kom in till lägenheten i morse. Sitter nu i skolan och kom nyss på att jag glömde lägga in juice, yoghurt och smör i kylen. Fan va lyckat 0 Citera
Rjzonez Postad 11 september 2007 Postad 11 september 2007 Kom hem nyss ... vart jagad av en sk*t jobbig tjej på stan :P 0 Citera
EvilElvis Postad 11 september 2007 Postad 11 september 2007 Kom hem nyss och inte en jävel jagade mig på stan. 0 Citera
Headman Postad 11 september 2007 Postad 11 september 2007 jag var den enda som blev bra på skolfotot 0 Citera
Miss_Emma Postad 12 september 2007 Postad 12 september 2007 En flirt ljög och visade sig vara lite mer gift än han behagade berätta...dessutom kallar han MIG äcklig. Nä nu jävlar. 0 Citera
Java ex Machina Postad 12 september 2007 Postad 12 september 2007 En flirt ljög och visade sig vara lite mer gift än han behagade berätta...dessutom kallar han MIG äcklig. Nä nu jävlar. Du skulle berättat att man känner andra genom sig själv. 0 Citera
Rjzonez Postad 12 september 2007 Postad 12 september 2007 Kom hem nyss och inte en jävel jagade mig på stan. haha lyckos :P 0 Citera
Uji Postad 13 september 2007 Postad 13 september 2007 "Köp Magic Bullet nu inom för bara 599kronor eller ta tvins smarta avbetalning där du betalar endast 69kronor månaden. Och om du köper nu inom 10minuter så får du även denna eleganta Shiuxi kniv(sedan 1994) utan extra kostnad" Asså för fan, vad är det för folk som köper saker från tvins eller TV-shop var det nu heter. Och den där jävla pinnsmala dammsugaren som suger upp allt. My ass att den gör. Den där saken skulle inte kunna suga upp blyerts udd ordentligt. 0 Citera
Anhool Postad 13 september 2007 Postad 13 september 2007 När jag läste först trodde jag du menade pluginen Magic Bullet :D Fan vad billigt tänkte jag... Magic Bullet-reklamen är den bästa reklamen på TV-Shop i alla fall. Det bästa är när dom gör en smooooothie. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.