Nicke_92 Postad 17 december 2008 Postad 17 december 2008 Dagens gnäll: ett sår som kan ha orsakats av en popcornsflisa som vägrar lossna i mitt tandkött, har varit så i tre dagar nu, och gör jävligt ont :( 0 Citera
Team_fagott Postad 17 december 2008 Postad 17 december 2008 Dagens gnäll: ett sår som kan ha orsakats av en popcornsflisa som vägrar lossna i mitt tandkött, har varit så i tre dagar nu, och gör jävligt ont :( Popcorn flarn kan vara rätt vidriga. har du inget du kan peta bort den med? Glöm inte skölja munnen ordentligt med någo bakteriedödande efteråt. Risken är ju att det blir mer inflamerat. 0 Citera
Nicke_92 Postad 18 december 2008 Postad 18 december 2008 Popcorn flarn kan vara rätt vidriga. har du inget du kan peta bort den med? Glöm inte skölja munnen ordentligt med någo bakteriedödande efteråt. Risken är ju att det blir mer inflamerat. Jo, usch för popcornflarn! får pröva dina tips innan jag blir galen ;) 0 Citera
Max_H Postad 18 december 2008 Postad 18 december 2008 Äpplet har plockat bort FW400 porten från nya Macbook Pro - extremt irriterande. /Max 0 Citera
StenR Postad 18 december 2008 Postad 18 december 2008 Äpplet har plockat bort FW400 porten från nya Macbook Pro - extremt irriterande. /Max http://www.sonnettech.com/product/fw_adapter.html Fast ändå irriterande... 0 Citera
Team_fagott Postad 18 december 2008 Postad 18 december 2008 hmm troligt är väll att dom gör det samma med nya mac mini med. apa! 0 Citera
Nicke_92 Postad 18 december 2008 Postad 18 december 2008 Äpplet har plockat bort FW400 porten från nya Macbook Pro - extremt irriterande. /Max extremt irriterande är synonymt med mac ;) Dagens Gnäll: Extremt, extremt extremt uttråkad, nu snackar vi inte någon vanlig småtristess, utan jag vantrivs verkligen på grund av tristess :o 0 Citera
Max_H Postad 18 december 2008 Postad 18 december 2008 http://www.sonnettech.com/product/fw_adapter.html Fast ändå irriterande... Sonnettech = Nice stuff (har deras raidkort för eSATA). Och ännu mer irriterande: Trackpaden är HELT värdelös. Klickar när man inte vill klicka och tvärtom. Och en titt på Apples forum visade att man inte var ensam om det hela... Trodde jag gjorde någe "fel" (hur man nu skulle kunna gjort det...). Skärpning Apple. /Max 0 Citera
Tomtebo Postad 23 december 2008 Postad 23 december 2008 Dagens gnäll kommer jag få imorgon då jag inte köpt en enda julklapp till min familj! Yeah för julen! 0 Citera
Nicke_92 Postad 23 december 2008 Postad 23 december 2008 Dagens gnäll kommer jag få imorgon då jag inte köpt en enda julklapp till min familj! Yeah för julen! Haha, veckans bästa inlägg ;) (även om veckan just börjat, men dagens lät för lamt) 0 Citera
EvilElvis Postad 23 december 2008 Postad 23 december 2008 Att jag inte köpt nån julklapp till min fru... 0 Citera
Team_fagott Postad 23 december 2008 Postad 23 december 2008 Att jag inte köpt nån julklapp till min fru... fy fan. 0 Citera
Christian van Caine Postad 24 december 2008 Postad 24 december 2008 Hää, klurat på vilka operetter du helst vill sjunga med din kommande nya ljusa röst? ;) 0 Citera
carbe Postad 26 december 2008 Postad 26 december 2008 Hade lite otur i dag! Skulle, på mellandagsrean, köpa en ny mobiltelefon som tydligen visade sig vara väldigt attraktiv. Jag har 400 kr presentkort på Expert sedan jag praktiserade där en vecka. Så jag började att åka till en butik nära där jag bor, men där kostade den 300 kr mer. Snål som jag är, åker jag in till stan och står i en otroligt lång kö får att få tag i min mobil. Men då tar den slut mitt framför ögonen på mig. Så får jag höra att det finns 3 exemplar kvar en bit längre bort i stan. Jag åker dit, återigen tog det slut mitt framför ögonen på mig. Så då åker jag till Siba, och struntar helt enkelt i mitt presentkort. Där var den slut, men det fanns 4 exemplar kvar borta i Nordstan. När jag kommer dit säger de att de har 1 kvar och jag suckar av lättnad. Men när han ska kolla, var den ändå slut! Jag hade åkt till alla butiker i fel ordning, verkligen helt oturligt. Haha, så jag får allt vänta med den där telefonen! Så det kan bli. ;) 0 Citera
Max_H Postad 27 december 2008 Postad 27 december 2008 Feber, snorig = sjuk som f-n (på semestern). Mitt raid-kort vägrar installera sig i Vista 64 och Red Giant får aldrig tummen ur med sina pluggar för 64-bit systemen. Blä. /Max 0 Citera
Nicke_92 Postad 27 december 2008 Postad 27 december 2008 Mitt raid-kort vägrar installera sig i Vista 64 och Red Giant får aldrig tummen ur med sina pluggar för 64-bit systemen. Hmm...är det bara jag som inte förstår ett jota av detta inlägg? 0 Citera
Max_H Postad 29 december 2008 Postad 29 december 2008 Det är väl klart som korvspad... ;) : 1. Ett raidkort (en "styr/kontroller" hårdvara för hårddiskar) vägrar funka i 64-bitars versionen av Vista. 2. En stor mängd pluggar av tillverkaren Redgiantsoftware vill inte fungera i Vista 64. Men... forts följer i Dagens toppengrej. /Max 0 Citera
TopCat Postad 29 december 2008 Postad 29 december 2008 Folk som hittar voodoofilms forum på google -"skådespelare sökes", gör nya användare och bumpar uråldriga trådar. 0 Citera
Nicke_92 Postad 29 december 2008 Postad 29 december 2008 Det är väl klart som korvspad... ;) : 1. Ett raidkort (en "styr/kontroller" hårdvara för hårddiskar) vägrar funka i 64-bitars versionen av Vista. 2. En stor mängd pluggar av tillverkaren Redgiantsoftware vill inte fungera i Vista 64. Men... forts följer i Dagens toppengrej. /Max Aha ;) det räckte faktist för att jag skulle förstå...är lite trög...:p Dagens Gnäll: Att denna underbara dag snart är slut! Allvarligt talat så har jag inget att klaga på! :D Edit: Kom faktist på en sak! att Fallout 3's Mainquest är så sjukt kort! går fort som satan att spela ut och efter att man klarat det slutar spelet, inte som i Oblivion där man iallafall fick fortsätta spela! Ett andra gnäll är att om man spelar som good guy så dör antingen en själv eller hon, vad hon nu heter, tror hon heter Lyon :( 0 Citera
MovieMaker Postad 30 december 2008 Postad 30 december 2008 Hittar inga opposing teams i Gears of war 2 för Wingman. I wanna kill some.. ^^ 0 Citera
kvällensdebatt Postad 5 januari 2009 Postad 5 januari 2009 hatar mitt jobb........................... 0 Citera
Nicke_92 Postad 5 januari 2009 Postad 5 januari 2009 Dagens Gnäll: extrem förkylning, sista dagarna på jullovet. Feber, snorig, täppt i näsan, nysningar hela tiden, hosta...riktigt jobbigt. 0 Citera
Simon W Postad 6 januari 2009 Postad 6 januari 2009 (Saxat från annan tråd.) Undra om dem är inspirerade av liftarens Guide till galaxen?? Så länge dem missar marken behöver dem ju inte landa! Förlåt, men det heter ju "de" (eller "dom")! Inte "dem", för tusan. Man får ju eksem och feberfrossa för mindre! Waaaahhh... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.