Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Miss_Emma>> I hear you. Fattar mig inte på immigrationsverket. Dom verkar spela ryskroulette med vem som får stanna och ej. I mitt tycke så kan varenda jävel få stanna, knappast så att det inte finns plats i Sverige. Däremot kan det väl vara olyckligt att alla hamnar på samma ställe (Rosengård, Södertälje, m.fl.). Men det kan man ju samtidigt förstå, utlandssvenskar är ju inte direkt annorlunda, tänker på turistghettona i Spanien t.ex. Men Sandviken borde ju inte direkt ha nåt överflöd av invandrad arbetskraft, så där blir det ju extra patetiskt. Nej, låt dom som vill få stanna för helvete! Ta vara på den invandrade kompetensen och se till det positiva i stället för dom små negativa skitgrejerna som händer. Upp till kamp!

Postad

Dagens gnäll:

Mitt påskgodis som inköptes igår är snart slut, och påsken har ju just börjat, har smällt i mig ungefär sådär ett kilo godis skulle jag gissa :o

Postad

Dagens gnäll, Det verkar finnas 2 jmalmsten :S

Vi har den gamla goda underbara jmalmsten och sen har vi en ny som e rankad nybörjare och spammar loss och verkar hata omvärlden :S vafalls?!

Postad

Frågan är: Varför ta jmalmstens avatar och nick (plus en punkt) och därefter skriva en massa trams. Alla dessa inlägg signalerar ju till 100% att det inte är jmalmsten som skrivit dom. Så varför ta hans nick? Totalt poänglöst.

Vore intressant att veta om denne filurs IP-nummer tangerar någon annans här på forumet...

Postad
Frågan är: Varför ta jmalmstens avatar och nick (plus en punkt) och därefter skriva en massa trams. Alla dessa inlägg signalerar ju till 100% att det inte är jmalmsten som skrivit dom. Så varför ta hans nick? Totalt poänglöst.

Vore intressant att veta om denne filurs IP-nummer tangerar någon annans här på forumet...

Jag tror någon vill jävlas, antagligen har denne något emot Jmalmsten och/eller Voodoofilm.

Postad
Jag tror någon vill jävlas, antagligen har denne något emot Jmalmsten och/eller Voodoofilm.

Ja, självklart. Förstod bara inte poängen. Alla förstod ju ganska omedelbart att det inte var den riktiga jmalmsten.

Postad
... och jag har inte råd att köpa en ny.

Måste teven vara platt? Annars kan du nog hitta riktigt billiga tjockisar lite varstans. Hellre en tjockTV än ingen TV, tycker jag. ;)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...