EvilElvis Postad 15 mars 2008 Postad 15 mars 2008 Miss_Emma>> I hear you. Fattar mig inte på immigrationsverket. Dom verkar spela ryskroulette med vem som får stanna och ej. I mitt tycke så kan varenda jävel få stanna, knappast så att det inte finns plats i Sverige. Däremot kan det väl vara olyckligt att alla hamnar på samma ställe (Rosengård, Södertälje, m.fl.). Men det kan man ju samtidigt förstå, utlandssvenskar är ju inte direkt annorlunda, tänker på turistghettona i Spanien t.ex. Men Sandviken borde ju inte direkt ha nåt överflöd av invandrad arbetskraft, så där blir det ju extra patetiskt. Nej, låt dom som vill få stanna för helvete! Ta vara på den invandrade kompetensen och se till det positiva i stället för dom små negativa skitgrejerna som händer. Upp till kamp! 0 Citera
EvilElvis Postad 15 mars 2008 Postad 15 mars 2008 Ok, en till. Min jävla granne som har fest vägg i vägg. Inte i samma dignitet som Miss_Emmas, men ändå. 0 Citera
Nicke_92 Postad 17 mars 2008 Postad 17 mars 2008 Dagens Gnäll: Klockan är 01:04, de är skola imorgon och jag känner på mig att jag kanske inte kommer kunna somna inatt :s jobbigt när sådant händer :s 0 Citera
Miss_Emma Postad 17 mars 2008 Postad 17 mars 2008 Jag har feber igen, orkar typ inget alls. Förutom en enda sak... Grattis Adel, du har supportrar http://www.namninsamling.com/site/get.asp?enayatulla_adel 0 Citera
Steiwerd Postad 18 mars 2008 Postad 18 mars 2008 En konspiratorisk och mycket oprofessionell medlem kom just till mitt forum. 0 Citera
jbergman Postad 19 mars 2008 Postad 19 mars 2008 Slut på Elitserien för denna säsong... Gaska upp dig, det är ju VM i konståkning! /Jakob - ser gärna på konståkning men ogärna på hockey... 0 Citera
Simon W Postad 19 mars 2008 Postad 19 mars 2008 Gaska upp dig, det är ju VM i konståkning! Will do! 0 Citera
Nicke_92 Postad 22 mars 2008 Postad 22 mars 2008 Dagens gnäll: Mitt påskgodis som inköptes igår är snart slut, och påsken har ju just börjat, har smällt i mig ungefär sådär ett kilo godis skulle jag gissa :o 0 Citera
Nicke_92 Postad 22 mars 2008 Postad 22 mars 2008 Dagens Gnäll: att jag inte får några kommentarer på Jamaican Jerry - How To Make A Hit som legat uppe i tre dagar nu :( 0 Citera
Nicke_92 Postad 23 mars 2008 Postad 23 mars 2008 Dagens gnäll: att jag efter alla bumpningar av tråden med min nya film som pågått i fyra dagar bara fått en enda kommentar "sluta spamma" av team_faggott 0 Citera
vesslan Postad 23 mars 2008 Postad 23 mars 2008 Dagens gnäll: jmalmsten har kommit till forumet :(:(:( 0 Citera
Sommarkatze Postad 23 mars 2008 Postad 23 mars 2008 Dagens gnäll, Det verkar finnas 2 jmalmsten :S Vi har den gamla goda underbara jmalmsten och sen har vi en ny som e rankad nybörjare och spammar loss och verkar hata omvärlden :S vafalls?! 0 Citera
Simon W Postad 23 mars 2008 Postad 23 mars 2008 Frågan är: Varför ta jmalmstens avatar och nick (plus en punkt) och därefter skriva en massa trams. Alla dessa inlägg signalerar ju till 100% att det inte är jmalmsten som skrivit dom. Så varför ta hans nick? Totalt poänglöst. Vore intressant att veta om denne filurs IP-nummer tangerar någon annans här på forumet... 0 Citera
Nicke_92 Postad 24 mars 2008 Postad 24 mars 2008 Frågan är: Varför ta jmalmstens avatar och nick (plus en punkt) och därefter skriva en massa trams. Alla dessa inlägg signalerar ju till 100% att det inte är jmalmsten som skrivit dom. Så varför ta hans nick? Totalt poänglöst. Vore intressant att veta om denne filurs IP-nummer tangerar någon annans här på forumet... Jag tror någon vill jävlas, antagligen har denne något emot Jmalmsten och/eller Voodoofilm. 0 Citera
Nicke_92 Postad 24 mars 2008 Postad 24 mars 2008 Dagens gnäll: att folk kan vara så jävliga och sno jmalmstens identitet bara för att spamma runt och jävlas med allt och alla. 0 Citera
Simon W Postad 24 mars 2008 Postad 24 mars 2008 Jag tror någon vill jävlas, antagligen har denne något emot Jmalmsten och/eller Voodoofilm. Ja, självklart. Förstod bara inte poängen. Alla förstod ju ganska omedelbart att det inte var den riktiga jmalmsten. 0 Citera
yooonis Postad 24 mars 2008 Postad 24 mars 2008 Ångest, har ångest. plus att imorrn börjar man jobba igen. kanske därför jag har ångest? 0 Citera
Nicke_92 Postad 25 mars 2008 Postad 25 mars 2008 snö snö snö snö snö snö..... WHYYYYY?!?!?!! Håller med! glömt att klaga på snön! snö snö snö snö snö snö..... WHYYYYY?!?!?!! :o 0 Citera
Team_fagott Postad 25 mars 2008 Postad 25 mars 2008 Här snöar utav bara helvete. Och jag ska just åka och hålla en lektion. Murkla! 0 Citera
jernby film Postad 25 mars 2008 Postad 25 mars 2008 Håller med! glömt att klaga på snön! snö snö snö snö snö snö..... WHYYYYY?!?!?!! :o Klaga inte Nicke, du är ju med i den värsta film som gjorts eller kommer att göras. Det var ju din idé. http://forum.voodoofilm.org/showthread.php?t=19503 /nils 0 Citera
EvilElvis Postad 25 mars 2008 Postad 25 mars 2008 Att min jävla TV har dött, och jag har inte råd att köpa en ny. 0 Citera
Simon W Postad 25 mars 2008 Postad 25 mars 2008 ... och jag har inte råd att köpa en ny. Måste teven vara platt? Annars kan du nog hitta riktigt billiga tjockisar lite varstans. Hellre en tjockTV än ingen TV, tycker jag. ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.