Java ex Machina Posted May 28, 2007 Author Posted May 28, 2007 iofs om det är vecka 26 (sista veckan i juni) kan jag ta mig ner till göteborg. hittar också bättre där iom att jag bodde där innan jag flyttade hit till fjollåtta. 0 Quote
Simon W Posted May 28, 2007 Posted May 28, 2007 haha ha... aah. Ha? Jomenvisst. Ja si se då till å klä er varmt, och akta björnen därneri älvdalen... Nah, kör längsme efyran iställe!... Jo, men då kanske ni ta bussen likasågärna? Ja mena hur kul är de å komma fram, alldeles blåfrusen i däri fingren! Jomen huvvadovisst! 0 Quote
Tomtebo Posted May 28, 2007 Posted May 28, 2007 *gör ett Joo insupande läte* Ta, skorten min, och åk till norrland och skaffa ett bar jenter till mig! Gbg kan jag tänka mig att dricka. Sedan kan vi låsa in Carbe i bollhavet på mcdonald :D Ne nu var jag taskig! 0 Quote
Java ex Machina Posted May 29, 2007 Author Posted May 29, 2007 ok så det är ingen som kan i stockholm på fredag? 0 Quote
Java ex Machina Posted May 29, 2007 Author Posted May 29, 2007 Skellefteå, någon...? Kan sträcka mig till Umeå också. Piteå funkar också. :) Östersund möjligtvis. Längre upp än så blir det nog knappast. 0 Quote
Lasse_laser Posted May 29, 2007 Posted May 29, 2007 Tyvärr inte Stockholm den här helgen, men Gbg går alldeles utmärkt. 0 Quote
StenR Posted May 29, 2007 Posted May 29, 2007 har också lite svårt att komma ifrån på fredag, men kan prioritera om det kommer mycket folk... verkar vara väldigt spridning på folk här i rum o tid, tycker ändå att det skulle gå att ordna en större träff någon gång i sommar i Stockholm... 0 Quote
Miss_Emma Posted May 29, 2007 Posted May 29, 2007 Större träff i sommar i Sthlm så är jag på. Måste bara kunna schemalägga med jobb och sådant. 0 Quote
carbe Posted May 29, 2007 Posted May 29, 2007 Nej, Göteborg! :D Jag kan inte ta mig till Stockholm. 0 Quote
Team_fagott Posted May 29, 2007 Posted May 29, 2007 Nej, Göteborg! :D Jag kan inte ta mig till Stockholm. Fotboja? 0 Quote
jmalmsten Posted May 29, 2007 Posted May 29, 2007 haha... jovisst kanske kan stanna i skelefte på vägen hemåt till jämtland från pite över sommarn;) Dock kan det kanske nämnas att jag lider av lättare krigsskada(lättare överdos på muckfesten;))... öl och det mesta över 5% ger mig kväljningar... cider går bra... (fjolligt... jag vet:p) 0 Quote
simonrahnster Posted May 29, 2007 Posted May 29, 2007 Dock kan det kanske nämnas att jag lider av lättare krigsskada(lättare överdos på muckfesten;))... öl och det mesta över 5% ger mig kväljningar... cider går bra... (fjolligt... jag vet:p) Det problemet löses lätt med att tanka mer. Man måste bemöta sprit med sprit! 0 Quote
EvilElvis Posted May 29, 2007 Posted May 29, 2007 Fotboja? Det där fick mig att skratta rakt ut. ...cider går bra... (fjolligt... jag vet:p) Nonsens! Det finns cider, och så finns det CIDER. ;) 0 Quote
Pace Posted May 29, 2007 Posted May 29, 2007 Man måste bemöta sprit med sprit! Ahhh, orsaken och lösningen på alla problem. :birp ;) 0 Quote
Java ex Machina Posted May 29, 2007 Author Posted May 29, 2007 haha... jovisst kanske kan stanna i skelefte på vägen hemåt till jämtland från pite över sommarn;) Dock kan det kanske nämnas att jag lider av lättare krigsskada(lättare överdos på muckfesten;))... öl och det mesta över 5% ger mig kväljningar... cider går bra... (fjolligt... jag vet:p) Ska du förbi östersund nån gång mellan nu på lördag och tisdag nästa vecka? Är på väg upp och ska hälsa på morsan i östersund. 0 Quote
jmalmsten Posted May 29, 2007 Posted May 29, 2007 ska se efter... måste slänga ihop nått så jag slipper gå om flash-kursen först innan den 4e... annars så finns jag i fina Rödön(20 25 minuter från "stan") större delen av sommaren om något händer i jämtlandstrakten... Evilelvis... haha.. jovisst, men då den cider jag har i handen nu (ok inte just nu, för jag skriver) är en ynka rekordelig passionsfruktcider på 2.25%... Men om bekantskapen och den goda viljan finns så kan jag säkert rehabiliteras;) 0 Quote
Usarpe89 Posted May 31, 2007 Posted May 31, 2007 Göteborg är en trevlig stad, dit kan jag tänka mig att åka! Jag får släpa med Danell också, jag har en födelsedags öl att bjuda honom på!^^ 0 Quote
Swe__ Posted June 1, 2007 Posted June 1, 2007 *gör ett Joo insupande läte* Detta läte kan man stava fffp tycker jag 0 Quote
jmalmsten Posted June 1, 2007 Posted June 1, 2007 tror det skulle vara mer korrekt med ett 'io' i början... iofffp;) vilket påminner mig... jag måste få tag i "orlboka" nån gång... bara Jengel kunde trycka några fler exemplar... känns ju dumt te å komm fra n jamtland o int kuun nå mychh n jamska, specialsht nar de lig plaanan på å göör n tokkedan fiilm på dette fiin jamtamål... men nu gled jag off topic igen;) Blir tyvärr inget för mig den här veckan om det inte blir närmare än skellefte... men fortfarande möjligt att man kan dyka upp i lilla osd där runt måndag eller så, en annan sak, jag bor en bit utanför busstrafiken, och tvivlar på att jag slutar kvällen i körbart skick, så man undrar bara lite vad för slags sov-optioner det finns?... och som festerna som gamla lågstadielärare brukade annordna varje år: "Nu ske ma råkes! Myyk oss o ha artutt!" 0 Quote
Pace Posted June 1, 2007 Posted June 1, 2007 Kom ihåg, Java - vi kräver bildbevis från minnesluckorna! :D 0 Quote
Lasse_laser Posted June 1, 2007 Posted June 1, 2007 Jaja, här ska ut idagas (fredda). Bara att slå en pling om nån annan ska ut :) *För jag har tagit semester, för jag har tagit semester.. fy fan vad jag är glá!* 0 Quote
StenR Posted June 1, 2007 Posted June 1, 2007 väldigt mycket off-topic här... jag antar att det inte blev något organiserat idag, kanske lika bra med tanke på vädret... 0 Quote
jernby film Posted June 2, 2007 Posted June 2, 2007 Kom ihåg, Java - vi kräver bildbevis från minnesluckorna! :D Jag får väl skicka ett bevis http://www.jernby.se/fredeniaristro.jpg Java till vänster hängande över stolen. Den stora vakten till höger är lilla farbrorn, som inte är så liten. Jag sitter i mitten med två livvakter. Allt utspelade sej på Kvarnen som nu fått tillbaka rättigheterna att servera direkt sprit ur dunk. Pace finns inte, men är med oss virtuellt som liemannen. Carbe gömmer sej bakom en vinflaska i mitten med stor rund svart hatt. /nils 0 Quote
Recommended Posts