Gå till innehåll

Medis-öl på fredag? (1 juni)


Java ex Machina

Recommended Posts

haha ha... aah. Ha? Jomenvisst. Ja si se då till å klä er varmt, och akta björnen därneri älvdalen... Nah, kör längsme efyran iställe!... Jo, men då kanske ni ta bussen likasågärna? Ja mena hur kul är de å komma fram, alldeles blåfrusen i däri fingren! Jomen huvvadovisst!

Länk till kommentar
Share on other sites

*gör ett Joo insupande läte* Ta, skorten min, och åk till norrland och skaffa ett bar jenter till mig!

 

Gbg kan jag tänka mig att dricka. Sedan kan vi låsa in Carbe i bollhavet på mcdonald :D Ne nu var jag taskig!

Länk till kommentar
Share on other sites

har också lite svårt att komma ifrån på fredag, men kan prioritera om det kommer mycket folk... verkar vara väldigt spridning på folk här i rum o tid, tycker ändå att det skulle gå att ordna en större träff någon gång i sommar i Stockholm...

Länk till kommentar
Share on other sites

haha... jovisst kanske kan stanna i skelefte på vägen hemåt till jämtland från pite över sommarn;)

 

Dock kan det kanske nämnas att jag lider av lättare krigsskada(lättare överdos på muckfesten;))... öl och det mesta över 5% ger mig kväljningar... cider går bra... (fjolligt... jag vet:p)

Länk till kommentar
Share on other sites

Dock kan det kanske nämnas att jag lider av lättare krigsskada(lättare överdos på muckfesten;))... öl och det mesta över 5% ger mig kväljningar... cider går bra... (fjolligt... jag vet:p)

Det problemet löses lätt med att tanka mer.

Man måste bemöta sprit med sprit!

Länk till kommentar
Share on other sites

haha... jovisst kanske kan stanna i skelefte på vägen hemåt till jämtland från pite över sommarn;)

 

Dock kan det kanske nämnas att jag lider av lättare krigsskada(lättare överdos på muckfesten;))... öl och det mesta över 5% ger mig kväljningar... cider går bra... (fjolligt... jag vet:p)

Ska du förbi östersund nån gång mellan nu på lördag och tisdag nästa vecka?

Är på väg upp och ska hälsa på morsan i östersund.

Länk till kommentar
Share on other sites

ska se efter... måste slänga ihop nått så jag slipper gå om flash-kursen först innan den 4e... annars så finns jag i fina Rödön(20 25 minuter från "stan") större delen av sommaren om något händer i jämtlandstrakten...

 

Evilelvis... haha.. jovisst, men då den cider jag har i handen nu (ok inte just nu, för jag skriver) är en ynka rekordelig passionsfruktcider på 2.25%... Men om bekantskapen och den goda viljan finns så kan jag säkert rehabiliteras;)

Länk till kommentar
Share on other sites

tror det skulle vara mer korrekt med ett 'io' i början... iofffp;) vilket påminner mig... jag måste få tag i "orlboka" nån gång... bara Jengel kunde trycka några fler exemplar... känns ju dumt te å komm fra n jamtland o int kuun nå mychh n jamska, specialsht nar de lig plaanan på å göör n tokkedan fiilm på dette fiin jamtamål... men nu gled jag off topic igen;)

 

Blir tyvärr inget för mig den här veckan om det inte blir närmare än skellefte... men fortfarande möjligt att man kan dyka upp i lilla osd där runt måndag eller så, en annan sak, jag bor en bit utanför busstrafiken, och tvivlar på att jag slutar kvällen i körbart skick, så man undrar bara lite vad för slags sov-optioner det finns?...

 

och som festerna som gamla lågstadielärare brukade annordna varje år: "Nu ske ma råkes! Myyk oss o ha artutt!"

Länk till kommentar
Share on other sites

Kom ihåg, Java - vi kräver bildbevis från minnesluckorna! :D

Jag får väl skicka ett bevis

 

http://www.jernby.se/fredeniaristro.jpg

 

Java till vänster hängande över stolen. Den stora vakten till höger är lilla farbrorn, som inte är så liten. Jag sitter i mitten med två livvakter. Allt utspelade sej på Kvarnen som nu fått tillbaka rättigheterna att servera direkt sprit ur dunk. Pace finns inte, men är med oss virtuellt som liemannen.

Carbe gömmer sej bakom en vinflaska i mitten med stor rund svart hatt.

/nils

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...