Jump to content

Recommended Posts

Posted

typiskt att det är i sthlm då :P

Ps: förestän borde vi ha något sådant här "möte" med folk från voodoofilm. Så man kan träffas Irl och snacka film. Skulle vara fett kul..

Posted
typiskt att det är i sthlm då :P

Ps: förestän borde vi ha något sådant här "möte" med folk från voodoofilm. Så man kan träffas Irl och snacka film. Skulle vara fett kul..

Det håller jag med om. Det hade varit mycket roligt.

Men det hade naturligtvis varit i Stockholm då! ;)

Posted

jo, det skulle ju vara kul med nån slags tillställning där man kanske får ett tredimensionellt ansikte på de flesta här... om det blir på nivå nördkonvent med cosplay å grejer vetetusan... kände mig aldrig riktigt hemma på sånna tillställningar...

Finns det några pitebor i forumet som brukar hänga på när bio3an har filmklubbvisning? så där allmän fråga bara;)

Posted

jo tycker också att vi bodde ha IRL träff på voodoo, typ ett nördkonvent eller liknande haha:D men då har vi det såklart i Haparanda eftersom de flesta som är medlemmar på Voodoo kommer därifrån;)

Posted

Det vore skoj om det verkligen hände, det har ju diskuterats förut men aldrig blivit av.

Då kunde carbe och kingen köra en fight to the death och jernby film hålla ett föredrag för att visa att han inte är lika konstig IRL.

Jag kan ju moderera hela tillställningen genom att gå runt och slänga ut gula och röda kort.

Posted

Nej, men bryggeriet i Göteborg kommer jag gärna till.

Tror nån får typ boka en lokal, bestämma en dag och sen bara meddela resten att då och där blir det för att det ska bli av.

Posted
jernby film hålla ett föredrag för att visa att han inte är lika konstig IRL.

Jernby film....kalla mej Nisse. Java, kaffemaskinen, kan intyga att jag är komplett galen. När vi har möte om Historgram. Vidare bör ju Munthe vara med så han kan vägleda oss i hörnet Ringvägen. Vänster eller höger mot Hollywood. Max H ska visa hur man plockar isär en dator i småbitar.

/nils

Posted

Jag lägger in evenemanget i vår välutnyttjade kalender ;) (se länk i forumets meny). Meddela gärna mig i framtiden så att fler kan ta del av liknande ölhävarmästerskap. Jag hade gärna varit med, men ska till Kalmar den dagen. Däremot är jag i Göteborg om två, tre veckor.

Posted
Jag lägger in evenemanget i vår välutnyttjade kalender ;) (se länk i forumets meny). Meddela gärna mig i framtiden så att fler kan ta del av liknande ölhävarmästerskap. Jag hade gärna varit med, men ska till Kalmar den dagen. Däremot är jag i Göteborg om två, tre veckor.

Ja, Göteborg, dit blir mycket enklare för mig att komma!

Jag ser framemot att möta Kingen i en duell också, som lilla_farbrorn föreslog. :)

Posted
Nej, men bryggeriet i Göteborg kommer jag gärna till.

Tror nån får typ boka en lokal, bestämma en dag och sen bara meddela resten att då och där blir det för att det ska bli av.

Det är ju perfekt om Pace kommer dit om två-tre veckor ju!

Jag bor ju också i Kungälv och kan lätt ta mig dit. Fast frågan är hur många som kan ta sig till Göteborg då nästan alla bor i Stockholm?

Posted

Haha, lite kul skulle det vara om alla på Javas initiativ träffades, fast inte på medborgarplatsen utan i Göteborg istället. Så kan du sitta där ensam med din öl ;)

Och carbe, du får inte ens ta en öl ju, så där blir det lite problem. Men dom kanske har ett bollhav där eller nått :)

Och jag vill ha fler fighter om jag ska komma, kör ni en mellan rabies och Munthe också så är jag där.

Posted
Och carbe, du får inte ens ta en öl ju, så där blir det lite problem. Men dom kanske har ett bollhav där eller nått :)

Hahaha. Vem har sagt att jag inte dricker öl? ;)

Posted

Haha! skön tråd det blev nu. Sthlm funkar väl för mig, men det är ta me tusan lättare för mig att ta mig till gbg. Dessutom hittar jag bättre där. Skulle vara jävligt trevligt att träffa lite folk IRL, utbyta gemenskap, efarenheter och kanske få igång något projekt med varandra vem vet?

Posted

Det verkar faktiskt vara ganska många som har det lättare att ta sig till Göteborg, vilket jag inte trodde. Inte för att jag skall verka självisk, men för mig är det också lättare att ta mig till Göteborg än till Stockholm. Det är många timmars skillnad.

Posted
Nej det där va droppen. Nu ringer jag Soc.

BenJM: va har de för nummer?

Haha, du är riktigt rolig du. :)

Passar bra till din utmärkelse.