Headman Postad 1 januari 2007 Postad 1 januari 2007 vilken tv serie tycker ni är bäst någonsin? Arkiv X är min favorit fast Lost, boy meets world, Prison Break och 24, jag kan fortsätta hur länge som helst! 0 Citera
Java ex Machina Postad 1 januari 2007 Postad 1 januari 2007 The Twilight Zone. Jag vet ingen serie som influerat så mycket film och tv som den. mer än hälften av alla simpsons halloween-avsnitt är ju rena nyinspelningar på gamla twilight zone-avsnitt, och den har skapat ett dussintal nyversioner och efterapningar under 50 års tid. inte ens star trek klår det rekordet. 0 Citera
Coca Cola och Film Postad 1 januari 2007 Postad 1 januari 2007 Band of Brothers och Arkiv X tycker jag. 0 Citera
Zapper Postad 1 januari 2007 Postad 1 januari 2007 Prison Break, 24, Lost, Vanished, Band of Brothers är väl mina favoriter 0 Citera
MovieMaker Postad 1 januari 2007 Postad 1 januari 2007 Buffy the vampireslayer Lost Prison break 24 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 1 januari 2007 Postad 1 januari 2007 Lätt Scrubs. Det är så jävla kul. Prison Break är också bra, men jag har bara sett säsong 1. Orkar inte med all reklam och väntan mellan avsnitten så jag följer den inte. 0 Citera
High1ander Postad 2 januari 2007 Postad 2 januari 2007 Six Feet Under Eller första säsongen av Nip/Tuck 0 Citera
e93mw Postad 2 januari 2007 Postad 2 januari 2007 "Tårtan" och "Rome" kommer högt på min lista. Oops,glömde nästan "Curb your enthusiasm" (Simma lugnt, Larry). Oanständigt kul serie!!! 0 Citera
Max_H Postad 2 januari 2007 Postad 2 januari 2007 X-files (som iofs dippade rätt rejält sista säsongerna) och sen tycker jag att Vänner höll en väldigt hög lägsta-nivå för att vara en Sit-com. /Max 0 Citera
roswall Postad 2 januari 2007 Postad 2 januari 2007 Twin Peaks, utan tvekan. Men jag kollar nog egentligen för lite på tv-serier för att få säga något... 0 Citera
Maxvolt Postad 2 januari 2007 Postad 2 januari 2007 Buffy the vampireslayer (1997-2003) Robin of Sherwood (1984-1986) Against the Wind (1978) 0 Citera
Java ex Machina Postad 2 januari 2007 Postad 2 januari 2007 Twin Peaks, utan tvekan. Men jag kollar nog egentligen för lite på tv-serier för att få säga något... samma för mig, i båda avseendena. det var den eller twilight zone jag valde mellan. 0 Citera
Ivan Postad 2 januari 2007 Postad 2 januari 2007 Prisonbreak, Lost, Heroes, Band of Brothers, Friday Night Lights... 0 Citera
Sommarkatze Postad 2 januari 2007 Postad 2 januari 2007 Band of brothers och Mannen från UNCLE :P 0 Citera
Miss_Emma Postad 2 januari 2007 Postad 2 januari 2007 Veronica Mars är något av det mest underskattade på länge. Fattar inte att folk inte ser den. Den blir starkare och bättre för varje avsnitt. Scrubs och Vänner, bra må-bra-serier. Sex and the City, håller från början till slut. My Name Is Earl, Jason Lee är helt underbar och Ethan Suplee ett geni av dumhet. Kommer inte på fler just nu....but I'll be back to add. 0 Citera
High1ander Postad 2 januari 2007 Postad 2 januari 2007 Veronica Mars är något av det mest underskattade på länge. Fattar inte att folk inte ser den. Den blir starkare och bättre för varje avsnitt. Jag tyckte om första säsongen då det var fortfarande nytt och fräscht. Sen orka jag bara igenom ett par avsnitt i 2:a säsongen. 0 Citera
Creator Postad 2 januari 2007 Postad 2 januari 2007 Prison Break, Scrubs, South Park, Nile-City Finns det inte en liknande tråd? 0 Citera
Miss_Emma Postad 2 januari 2007 Postad 2 januari 2007 Jag tyckte om första säsongen då det var fortfarande nytt och fräscht. Sen orka jag bara igenom ett par avsnitt i 2:a säsongen. Logan växer för varje program nu ju. Fy bubblan vad du missar saker. Neptune är ett riktigt händelserikt ställe. 0 Citera
jmalmsten Postad 2 januari 2007 Postad 2 januari 2007 många amerikanska som folk drar in... men men... Action: Knightrider och Airwolf, kopplat med A-Team växte jag upp med :D 24... trovärdigheten är väl long gone, men det är ändå skönt att se en serie som håller minst lika hög kvalitetsnivå på spänningen som ordentliga långfilmer... vad ska långfilmen förresten heta? "2" för 2 timmar eller? ;) Humor: Vänner... långkörare som inte dukade under sig själv Joey, förbaskat kul spinoff. spin city var också kul ett tag Läderlappen, de yngre känner honom som en mörk och gothisk brottsbekämpare vid namn Batman, Men för mig finns det fortfarande plats för honom som Adam Wests version i BLÅ(!) tights och wacky plots :D Rena nostalgitrippen var ju Skrotnisse, varmt rekommenderat för både stora och små barn. Married with children - det är kasst, men det är ett vinnande koncept. Powerrangers, hopkok av gamla superhjälteserier från japan i ny amerikansk utförande. Svenska ungar sparkar ihjäl varann och videovåldets debatt rasar nu över både Powerrangers och tonårs-muterade ninja-skjöldpaddor. Männen i tights försvinner från tv och Leos polare får byta namn till Hjälte-sköldpaddor. En era var förbi :( OCH! Japannörden i mig vill få fram: Neon Genesis Evangeleon, Paranoia Agent, dessa två är Lååångt ifrån standardtvanime. här är det manodepressivt och tungt som gäller. den senare rekommenderas för Lynch-fantaster;) Silver Fang, Robotech (och dess orginalutförande), Rai Grottpojken, och alla andra filmer/serier som Wendros/ozonmedia och peter harrysson givit oss. Bland de svenska serierna tycker jag att det är skam att inte PISTVAKT nämnts mer... CO-Segemyr gick ju bra den med. kommer säkert på fler snart... ville ju bara nyansera lite :D 0 Citera
Java ex Machina Postad 3 januari 2007 Postad 3 januari 2007 Silver Fang, Robotech (och dess orginalutförande), Rai Grottpojken, och alla andra filmer/serier som Wendros/ozonmedia och peter harrysson givit oss. peter harrysson? menar du inte tomas bolme? 0 Citera
kingen Postad 3 januari 2007 Postad 3 januari 2007 "de fattiga å de rika",fantastiskt bra på den tiden.nutid;Sopranos! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.