Gå till innehåll

Grind House trailer!


tattarn

Recommended Posts

lilla_farbrorn: Den är snarare grymt snygg! Den klassiska exploitation stilen tycker jag funkar kanon med innehållet.

 

Det är väl en fråga om smak egentligen men jag fattar bara inte hur folk kan tycka det här är dåligt. Överdriven action, coola skådisar, snyggt foto, brudar, explosioner, Danny Trejo, vad mer kan man önska sig?!

Länk till kommentar
Share on other sites

Danny Trejo, vad mer kan man önska sig?!

Danny Trejo, på en chopper, med en påbyggd minigun, hoppandes 20 meter upp i luften villt skjutande med en explosion i bakgrunden.

 

fast jag var såld så fort jag såg Tom Savini iofs.

 

lilla_farbrorn: jag skulle inte bli ett dugg förvånad om den faktiskt var inspelad på 8mm.

Länk till kommentar
Share on other sites

Min första tanke är också närapå ren fasa... och även om jag bortser från den charmiga repiga looken på bilden så gick tankarna till "snart e det lördag igen" med allt vad det innebär. Den här filmen dansar faaarligt nära kass-gränsen...

 

Men det är bara min åsikt...

 

Skoj bara att se Michael Biehn igen i film. Har ju själv inte sett karln sedan terminator 2 special edition (i den bortklippta drömsekvensen)... Och jag hade väntat mig att se hans comeback i någon av Camerons kommande 3D-spektakel...

 

Tarantino gör ju ingen hemlighet av att han inspireras av de kassa filmer han brukade se och hyra ut när han var ung. Och Rodriguez har stort kvalitetsomfång på sin lyra, allt emellan kritikerrosade Sin City till hatobjekt som Shark Boy and Lava Girl...

 

Det blir väl en sån där film som kommer dela publiken i enskilda älska/hata grupper... och jag vill ju gilla Tarantinos senaste verk lika mycket som hans tidigare skapelser.

Länk till kommentar
Share on other sites

Anna_Dea: Nej det kan man inte.

 

Oh, please.

 

Bara för det står ett par stora namn i en produktion behöver det inte vara = bra kvalite. Dessa två personer har ju bevisat att de kan göra bra film (Även fast jag skarpt ogillar en av dem) Men detta?

 

Det här innehåller inget bättre än en sunkig tv6 action på en lördag. En kvinna med ett ben som skjutvapen? Sätter en kulspruta på en motorcykel och flyger medans det exploderar i bakgrunden? WTF????

 

Börjar herrarna få slut på ideér? Båda har gjort kvalite-filmer förut (nå ja) och u detta?

 

Usch och tvi.

Länk till kommentar
Share on other sites

Oh, please.

 

Bara för det står ett par stora namn i en produktion behöver det inte vara = bra kvalite. Dessa två personer har ju bevisat att de kan göra bra film (Även fast jag skarpt ogillar en av dem) Men detta?

 

Det här innehåller inget bättre än en sunkig tv6 action på en lördag. En kvinna med ett ben som skjutvapen? Sätter en kulspruta på en motorcykel och flyger medans det exploderar i bakgrunden? WTF????

 

Börjar herrarna få slut på ideér? Båda har gjort kvalite-filmer förut (nå ja) och u detta?

 

Usch och tvi.

 

Du förstår ju uppenbarligen inte charmen i det hela. Tror du på fullt allvar att det vi fick se var menat att tas på 100% allvar?

Länk till kommentar
Share on other sites

Du förstår ju uppenbarligen inte charmen i det hela. Tror du på fullt allvar att det vi fick se var menat att tas på 100% allvar?

 

Om jag vill se den sortens film så kan jag mer än gärna slå på tv6 och se gratis, än att förvänta mig att se något som skulle vara mer underhållande, än vad den kanalen spyr ut för skräp.

 

Förklara gärna för mig vad som gör Grind House mer sevärd än en tv6 action?

Länk till kommentar
Share on other sites

Nu vet vi ju inte riktigt hur filmerna (de blir två totalt) blir egentligen. Det som ni så hett diskuterar är ju en kul (fake) trailer som inte har så mycket med filmerna att göra. Fast personligen hoppas jag att filmerna är i samma stil...:)

Länk till kommentar
Share on other sites

Nu vet vi ju inte riktigt hur filmerna (de blir två totalt) blir egentligen. Det som ni så hett diskuterar är ju en kul (fake) trailer som inte har så mycket med filmerna att göra. Fast personligen hoppas jag att filmerna är i samma stil...:)

 

 

Det hoppas jag verkligen att det är. Vad jag har hört så ska de två göra två filmer var, och ska slå ihop som en enda långfilm efter varandra. Och det var skräckfilm så att säga med.

Länk till kommentar
Share on other sites

Om jag vill se den sortens film så kan jag mer än gärna slå på tv6 och se gratis, än att förvänta mig att se något som skulle vara mer underhållande, än vad den kanalen spyr ut för skräp.

 

Förklara gärna för mig vad som gör Grind House mer sevärd än en tv6 action?

 

Jag kan förstå att folk har olika smak och att den här sortens film inte tilltalar alla. MEN, jag kan inte förstå hur någon inte kan se skillnaden mellan en vanlig kass b-action film och denna trailer.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...