Shelly Postad 8 januari 2010 Postad 8 januari 2010 Im a turtle to... hm... det ska vara I'm a turtle too... men annars var det rätt :D 0 Citera
liinussa Postad 12 januari 2010 Postad 12 januari 2010 Men hur har det gått nu då? två år senare! :) 0 Citera
Kidgray Postad 13 januari 2010 Postad 13 januari 2010 hm... det ska vara I'm a turtle too... men annars var det rätt :D Javisst är det pinsamt lol...ibland går det fort när man skriver, lite för fort. 0 Citera
Shelly Postad 13 januari 2010 Postad 13 januari 2010 Javisst är det pinsamt lol...ibland går det fort när man skriver, lite för fort. Egentligen bryr jag mig inte alls om stavning på forum men eftersom det var så off topic så tyckte jag att det var passande :D 0 Citera
WingDing Postad 15 januari 2010 Postad 15 januari 2010 Låt oss anta att låt oss anta att låt oss anta att "låt oss anta" verkligen förstörde ditt inlägg. Annars har du en del poänger! Hahaha, wp, gg and nice read - linusss 0 Citera
Ladiesman Postad 12 april 2010 Postad 12 april 2010 Någon mer som vill veta hur det går för ryan screenwriter? Har inte postat så mycket på sistone, han kanske är too busy med hollywood work? Haha? :) 0 Citera
Insaniac Postad 12 april 2010 Postad 12 april 2010 Någon mer som vill veta hur det går för ryan screenwriter? Har inte postat så mycket på sistone, han kanske är too busy med hollywood work? Haha? :) sån tönt 0 Citera
Ryan_screenwriter Postad 21 april 2010 Författare Postad 21 april 2010 sån tönt JASÅ. Kan ju meddela allihopa här på forumet att jag just nu befinner mig i Hollywood och har fått mycket bra respons från många människor i busninessen här! Vad sägs om det? Tönt fortfarande? 0 Citera
Ryan_screenwriter Postad 21 april 2010 Författare Postad 21 april 2010 Jag tror även du slår någon form av rekord i "best payd nobody" om detta nu e sant vill säga... Och det var nog det dummaste jag har hört. Märks att du inte kan hollywood.. Medel-svensson 0 Citera
Shelly Postad 21 april 2010 Postad 21 april 2010 http://whi.s3.prod.lg1x8.simplecdn.net/images/2017892/article_image-image-article_large.jpg?1271860613 0 Citera
Linusss Postad 21 april 2010 Postad 21 april 2010 Jag kan nu bekräfta att det stämmer. Åkte precis förbi IN-N-OUT Burger där jag serverades en fet hamburgare av självaste Ryan_Screenwriter. 4/5 lökar, tummen upp! 0 Citera
Ryan_screenwriter Postad 21 april 2010 Författare Postad 21 april 2010 Jag kan nu bekräfta att det stämmer. Åkte precis förbi IN-N-OUT Burger där jag serverades en fet hamburgare av självaste Ryan_Screenwriter. 4/5 lökar, tummen upp! Oj vad coolt att du kan namedroppa coola restauranger i Hollywood. Bor du också här eller? Nej jag har ju lite kontakt med screenwriters från WMA och CAA. They like my work, so suck it. 0 Citera
WingDing Postad 22 april 2010 Postad 22 april 2010 Jag kan nu bekräfta att det stämmer. Åkte precis förbi IN-N-OUT Burger där jag serverades en fet hamburgare av självaste Ryan_Screenwriter. 4/5 lökar, tummen upp! För det första, hahahaha! För det andra: Mata inte trollet. 0 Citera
Ryan_screenwriter Postad 22 april 2010 Författare Postad 22 april 2010 För det första, hahahaha! För det andra: Mata inte trollet. Hmm, okej. Ville bara meddela att ni andra kan lyckas också om ni bara kämpar. En av mina kontakter ska skicka mitt work till deras agent snart, får se vad de säger. Antingen till CAA eller WMA. Hoppas på CAA.. HÄRMED ERKÄNNER JAG ATT JAG INTE SÅLDE BLACK & WHITE, MEN DET VAR FOLK INTRESSERADE AV DET HÄR I USA. MEN det jag säger nu är sant :) :) :) Soon I'll sell my first script ! :D 0 Citera
Shelly Postad 22 april 2010 Postad 22 april 2010 Hmm, okej. Ville bara meddela att ni andra kan lyckas också om ni bara kämpar. En av mina kontakter ska skicka mitt work till deras agent snart, får se vad de säger. Antingen till CAA eller WMA. Hoppas på CAA.. HÄRMED ERKÄNNER JAG ATT JAG INTE SÅLDE BLACK & WHITE, MEN DET VAR FOLK INTRESSERADE AV DET HÄR I USA. MEN det jag säger nu är sant :) :) :) Soon I'll sell my first script ! :D Aw... du skulle inte ha erkänt, nu då du har ropat varg kommer ännu färre lita på det du säger är jag rädd. PS, hörde någon säga att för var 10 manus man skriver så ska man var glad om man säljer 1 så glömt inte att fortsätta skriva. 0 Citera
Ryan_screenwriter Postad 23 april 2010 Författare Postad 23 april 2010 Aw... du skulle inte ha erkänt, nu då du har ropat varg kommer ännu färre lita på det du säger är jag rädd. PS, hörde någon säga att för var 10 manus man skriver så ska man var glad om man säljer 1 så glömt inte att fortsätta skriva. Aja tro vad ni vill. NU är jag ärlig iaf. 0 Citera
Mansman Postad 23 april 2010 Postad 23 april 2010 Linusss jag trodde det var Mels Drive In på sunset blvd. Men skämt åsido det är ju lite svårt att ta Ryan på allvar speciellt när han säger att han ljuger. 0 Citera
Insaniac Postad 25 april 2010 Postad 25 april 2010 Äntligen släpps en teaser Shit man är du en knarkare? Du vet väl om att den låten är lika värd för drug-bombs som "Fångad av en Stormvind" är för schlager-älskare hahahaha 0 Citera
Stoltz Postad 3 maj 2010 Postad 3 maj 2010 Aja tro vad ni vill. NU är jag ärlig iaf. Hur trovärdig är du när du först är skitseriös med att du sålt ett manus för en jävla massa pengar sen säger du i sandlådan "Nej jag ljög då. MEN det här är på riktigt". Nästa gång ska du väl regissera nya trilogin av Star Wars. ;);););););) 0 Citera
Shelly Postad 5 maj 2010 Postad 5 maj 2010 Hur trovärdig är du när du först är skitseriös med att du sålt ett manus för en jävla massa pengar sen säger du i sandlådan "Nej jag ljög då. MEN det här är på riktigt". Nästa gång ska du väl regissera nya trilogin av Star Wars. ;);););););) Nope! Det är JAG som ska regissera dem och det blir remakes på originalfilmerna och jag ska göra dem ännu bättre! Funderar på Colin Farrell som Luke Skywalker, bolaget vill dock ha Clay Aiken och att det ska vara en musikal, vi får se hur det går. ...förlåt... jag är trött och ska gå och lägga mig nu. Kunde bara inte låta bli... 0 Citera
Ryan_screenwriter Postad 6 maj 2010 Författare Postad 6 maj 2010 Nope! Det är JAG som ska regissera dem och det blir remakes på originalfilmerna och jag ska göra dem ännu bättre! Funderar på Colin Farrell som Luke Skywalker, bolaget vill dock ha Clay Aiken och att det ska vara en musikal, vi får se hur det går. ...förlåt... jag är trött och ska gå och lägga mig nu. Kunde bara inte låta bli... "kunde inte låta bli"... ja för det var så exeptionellt roligt så att du bara var TVUNGEN att få det ur dig. Förstår alltså. Ibland kan man bara inte sitta inne på allt genialiskt man har i huvudet. Vissar har bättre saker i huvudet än andra dock.. BTW, har fått jobb på ett fett bolag i Hollywood nu, rätt gött. Läsa manus osv. Producenten där ville läsa mitt nya manus, får se vad det leder till... :) 0 Citera
Stoltz Postad 6 maj 2010 Postad 6 maj 2010 BTW, har fått jobb på ett fett bolag i Hollywood nu, rätt gött. Läsa manus osv. Producenten där ville läsa mitt nya manus, får se vad det leder till... :) Ja de är jag som är producenten. Gillade manuset som fan! Men de kändes ganska bekant när lejonets pappa blev dödad av sin lejonbrorsa. Har de hänt förr ? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.