Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Denna filmen gjorde jag som ett expriment. Jag ville se om jag kunde skapa en film helt själv, dvs, filma själv, agera i filmen, redigera, komma på idé osv. det gick bra. Dock högg jag tag i en kille som fick panorera kameran ett par gånger åt mig, men det mesta är filmat på stativ då jag tryckt på "rec" och sedan sprungit framför kameran och agerat.

Idén, eller temat är "man vs machine" inspirerat med ett inslag av "you're damned if you do your damned if you don't".

döm själva! :)

http://www.joeljonsson.com/drylaundry.wmv

Postad

Haha klockrent!

Edit: Det va nästan så jag missade att regnet va pålagt med,tänkte först: vaffan hade han sån jävla tur med timing där med eller hade han hyrt in en regnmaskin. Bra jobbat

Postad
Denna filmen gjorde jag som ett expriment. Jag ville se om jag kunde skapa en film helt själv, dvs, filma själv, agera i filmen, redigera, komma på idé osv. det gick bra. Dock högg jag tag i en kille som fick panorera kameran ett par gånger åt mig, men det mesta är filmat på stativ då jag tryckt på "rec" och sedan sprungit framför kameran och agerat.

Idén, eller temat är "man vs machine" inspirerat med ett inslag av "you're damned if you do your damned if you don't".

Länken fungerar inte :(

Postad

Jag skulle just fråga var man bor för att ha en sådan miljö, när jag ser Australien under avataren. Jag är lite svag för denna typ av miljö, med spärrgaller och flagad färg. Tusch-texten för tvålen är huvut på spiken.

Postad

Jag får erkänna att jag fick en tankeställare föresten. Varför krånga till det och aldrig få nått gjort? Man gör nått "enkelt" och får ut nått skitbra, istället för överambitiösa projekt som självdör. Klurigt drag det där.

Postad

Satans vad svettig du var :P

Postad
Nej, musiken har jag snott från donnie darko :)

Aaaargh! Hur kunde jag missa det? Jaja, det betyder att det var alldeles för länge sedan jag såg den och att du har bra musiksmak =)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...