Joel_1980 Postad 28 februari 2008 Författare Postad 28 februari 2008 Ut och In-zoomingarna är gjorda i efterhand enkelt genom att skala upp eller ner bilden ett par procent under klippets gång. Ett enkelt sätt att ge filmen en lite mer "dynamisk" känsla. 0 Citera
Film smurfen Postad 28 februari 2008 Postad 28 februari 2008 Snyggt! Regnet såg riktigt bra ut och det där med flaskan var lite kul. :p Snyggt foto och fina färger. :) 0 Citera
auric Postad 29 februari 2008 Postad 29 februari 2008 karraktären har nästan lika mycket tur som jag! bra gjort med allt regnet, färgerna etc. 0 Citera
vilcans Postad 6 mars 2008 Postad 6 mars 2008 Jag fick äntligen den att funka. Av nån anledning måste jag ofta spara en fil för att sen öppna den i Windows Media Player, istället för att öppna den direkt (detta är på en Mac). Filmen var snygg och bra. Jag blev imponerad av kackerlackan. Hur gjorde du det? Imponerande också att du gjort den helt själv. Tyckte inte folk att det såg konstigt ut att du höll på och filma helt ensam? 0 Citera
Joel_1980 Postad 22 september 2008 Författare Postad 22 september 2008 Spelade in den rätt sent en kväll så det knappt ingen som såg va jag höll på med :) 0 Citera
Lump Postad 22 september 2008 Postad 22 september 2008 Den här var underbar! Har länge gått och dratt på en tvättstuge-idé men aldrig genom fört den... det är en förbannat härlig miljö ;) Grymt jobbat!! Keep it up! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.