MovieMaker Postad 24 december 2008 Postad 24 december 2008 Dagens toppengrej: Bojkottar Kalle Anka för att sitta o pilla med redigering o manusskrivning!!! 0 Citera
Nicke_92 Postad 25 december 2008 Postad 25 december 2008 dagens toppengrej: sitter och skriver detta på min nya oväntade iphone som Jag fick i julklapp. 0 Citera
MovieMaker Postad 26 december 2008 Postad 26 december 2008 Igår var de juldagen o då var de självklart fest. Kom hem vid 3 för att sova, inte helt nykter kanske, och gick upp vid klockan 8 förut för att kolla på Stargate Atlantis. Nu sitter jag här vid datorn o ja.. den här morgonen känns väldigt perfekt just nu. Så dagens bästa är nog den här morgonen. (Nu hoppas jag bara att den sköna känslan inte ändrar sig när jag bestämmer mig för att plocka fram mobilen o kolla va jag skickade för sms igår) 0 Citera
Nicke_92 Postad 29 december 2008 Postad 29 december 2008 Dagens Toppengrej: Ska antagligen intervjuas av tidningen imorgon, om jag förstått rätt på vilken dag, :) har också upptäckt att smileysarna fått partyhattar :D 0 Citera
Nicke_92 Postad 29 december 2008 Postad 29 december 2008 Dagens Toppengrej: Intervju om några minuter, de kommer hem hit, fan vad nervöst! :p edit: Nu är intervjun klar, kändes som det gick riktigt bra :D 0 Citera
Max_H Postad 29 december 2008 Postad 29 december 2008 1. Har äntligen fått raidkortet att funka. Grymt! 2. Har trixat så åtminstone vissa pluggar funkar i Vista 64. 3. Mindre sjuk. Sitter med 4K material från en RED-kamera med klipp från den kommande dokumentären om Danny Way (väldigt bra skejtare) - funkar riktigt bra. /Max 0 Citera
carbe Postad 29 december 2008 Postad 29 december 2008 Dagens Toppengrej: Intervju om några minuter, de kommer hem hit, fan vad nervöst! :p edit: Nu är intervjun klar, kändes som det gick riktigt bra :D Du måste skicka länken till artikeln sedan, om den hamnar på nätet! Vore intressant att läsa. 0 Citera
Nicke_92 Postad 29 december 2008 Postad 29 december 2008 Du måste skicka länken till artikeln sedan, om den hamnar på nätet! Vore intressant att läsa. Visst, det ska jag :D om jag kommer ihåg ;) 0 Citera
Nicke_92 Postad 30 december 2008 Postad 30 december 2008 Dagens toppengrej: (det är ju trots allt nytt dygn nu) Ska försöka se de två återstående filmerna i sawboxen, såg de två första igår,nästan idag, ska se om jag orkar se båda utan att bli så trött så jag somnar. Nu blev det ingenting med det, men dagens toppengrej är att jag ska sova ut! godnatt människor! 0 Citera
Nicke_92 Postad 30 december 2008 Postad 30 december 2008 Dagens toppengrej: är med i tidningen idag: http://www.dt.se/nyheter/falun/article385990.ece 0 Citera
Team_fagott Postad 10 januari 2009 Postad 10 januari 2009 Köpte en digitalkamera (med web och videofunktion) på netto för 39.50 (nej det fattas inte en nolla). Rescention kommer. 0 Citera
Nicke_92 Postad 15 januari 2009 Postad 15 januari 2009 Dagens toppengrej: Kort dag, ska till en tjej som heter Anna, ganska pigg för att knappt ha sovit, bra humör, än så länge är den här dagen underbart bra :) och så har jag ju min Iphone som förgyller den dystraste dag ;) 0 Citera
Nicke_92 Postad 25 januari 2009 Postad 25 januari 2009 Dagens toppengrej: Gjorde mitt första betalda filmjobb alldeles nyss, för cirka en timme sedan kom jag hem efter att ha spelat in en cirka 2,5 timmars konsert med tre band, Dr Åkes Hurrygaines, Eddie Meduza lever och Ryno Rockers. Håller nu på att slänga in de två kamerornas material i datorn, vilket kommer ta lite tid....den ena hade vi riggat den andra sprang jag runt och tog bilder från olika vinklar med ;) 0 Citera
MovieMaker Postad 25 januari 2009 Postad 25 januari 2009 Ja, kanske inte den bästa bilden nånsin men jag kan stolt säga att min första kompletta 3D-modell någonsin är klar. Bara lite detaljer kvar men dom tas nån annan gång, nu är basen i alla fall klart. Det är dagens bästa.. (Nej, bilden är inte ljussatt) ^^ 0 Citera
cutecats Postad 25 januari 2009 Postad 25 januari 2009 började äntligen på No projektet "tobak" som skulle varit inne för 2 veckor sedan... jag har aldrig orkat börja på det och sedan nu när jag började så var det hur lätt som helst och jag blev till och med färdig på bara 30min :D super enkelt ju, nu kan jag äntligen få lite sömn så att jag inte behöver sitta hela natten och ångra mig att jag aldrig gjorde den :) 0 Citera
Walter Postad 31 januari 2009 Postad 31 januari 2009 Börjar äntligen få lite styr på GreenScreen, kul som fa... 0 Citera
kurre Postad 4 februari 2009 Postad 4 februari 2009 Fick precis reda på att jag har vunnit två DVDer, The Lost Boys och The Lost Boys 2: THE TRIBE signerade av Corey Feldman! 0 Citera
Cjwk Postad 5 februari 2009 Postad 5 februari 2009 Dagens toppgrej: Jag har äntligen fått inspiration till min kommande produktion. Kanske kan det utvecklas till en idé snart...? 0 Citera
Nicke_92 Postad 7 februari 2009 Postad 7 februari 2009 Dagens toppengrej:flickvännen kommer på besök imorgon :D 0 Citera
MovieMaker Postad 7 februari 2009 Postad 7 februari 2009 Dagens toppengrej:flickvännen kommer på besök imorgon :D Men, är inte de morgondagens toppengrej då? o vafan är en lickvän - en sån kanske jag också vill ha.. 0 Citera
MovieMaker Postad 8 februari 2009 Postad 8 februari 2009 Då var min första rigg någonsin i Maya nästa klar för en kommande kort första animation. Tog bara hela dagen. Imorrn blir det lite intressanta lektioner i weight paint m.m 0 Citera
MovieMaker Postad 12 februari 2009 Postad 12 februari 2009 Yes! De börjar luta åt att jag slipper åka själv till Australien i höst.. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.