Rogge Postad 12 februari 2009 Postad 12 februari 2009 Att uppdatera BIOS på ett Intel-moderkort är en upplevelse. Femtioelva readme som alla säger olika saker och hänvisar till filer som man inte hittar eller hittar *var* dom finns eller skall finnas. Använder man en utillity för att uppgradera så säger den bara hur man skall göra, men nämner ingenstans om *var* filerna man skall använda sig av skall ligga vilket gör att man ju inte kan göra det man vill. När man väl får det att fungera med en "Updated Successfully" i slutet så tolkar jag det som att det gick bra. Men icke, jag har fortfarande samma BIOS-version vilken metod jag än använder... Använder jag deras Deployment Assistant så går allt fint, "Updated Successfully" även den här gången. Men, samma BIOS-version även denna gång. Bajs 2009 0 Citera
Lump Postad 13 februari 2009 Postad 13 februari 2009 åt en chili och brände min tunga... varför åt jag inte bara en paprika? 0 Citera
MovieMaker Postad 13 februari 2009 Postad 13 februari 2009 Ush vicken helvetesvecka de varit o nu orkar jag nog inte göra nått på hela helgen. F*n, måste ni skicka så mycke post, e-post är mycke bättre. Dumma dumma post som ger dumma dumma papperssår 0 Citera
MovieMaker Postad 14 februari 2009 Postad 14 februari 2009 Suck, kommer inte på någon rolig miljö eller spännande rum att försöka modellera. Alla gör typ vardagsrum eller kök - så de är uteslutet ^^ - men varför är alla idéer jag kommer på vardagsrum eller kök då? 0 Citera
Sommarkatze Postad 14 februari 2009 Postad 14 februari 2009 Ensam på Alla hjärtans dag XD För att citera min skolkamrat som skämtar om allt även om han inte vet var det är. Alla hjärtans dag är ett kommunistiskt påhitt! ;P 0 Citera
D_Odell Postad 19 februari 2009 Postad 19 februari 2009 Jag sålde en produkt i oktober för 950Euro, har inte fått pengarna än x) 0 Citera
cutecats Postad 21 februari 2009 Postad 21 februari 2009 sportlovet har precis börjat och så går man såklart och blir sjuk dan innan... fan jävla piss asså och på toppen av iet så får man veta att polarna har haft den där perfekta kennystarfighter dagen som man själv har hjälpt till att planera... fan vilken bra start på lovet... 0 Citera
Nicke_92 Postad 21 februari 2009 Postad 21 februari 2009 Dagens Gnäll: att jag postade fel här så jag har en onödig post i denna tråd ;) 0 Citera
beta75 Postad 21 februari 2009 Postad 21 februari 2009 HV20 är en bra kamera men det är ett helvete att montera extra tillbehör. Hur man än gör så sitter grejorna i vägen för minst en viktig knapp... /KN 0 Citera
MovieMoe87 Postad 21 februari 2009 Postad 21 februari 2009 Hur fan kan Arsenal kryssa så många ggr irad? Håller på bli galen. Hoppas vi missar CL nu. Aston Villa förtjänar den mer. Wenger borde aldrig låt Flamin gått. =( 0 Citera
_nemo_ Postad 22 februari 2009 Postad 22 februari 2009 Jag har tre blåsor på min vänstra tumme :( 0 Citera
_nemo_ Postad 11 mars 2009 Postad 11 mars 2009 Dagens gnäll: Att jag aldrig fick se Pavarotti live!! 0 Citera
Simon W Postad 11 mars 2009 Postad 11 mars 2009 Dagens gnäll: Att jag aldrig fick se Pavarotti live!! (host) ... för att klippen ska funka ska det endast stå själva youtubekoden (RdTBml4oOZ8 resp bPvAQxZsgpQ) inom taggarna, inte hela adressen. :) 0 Citera
_nemo_ Postad 12 mars 2009 Postad 12 mars 2009 (host) ... för att klippen ska funka ska det endast stå själva youtubekoden (RdTBml4oOZ8 resp bPvAQxZsgpQ) inom taggarna, inte hela adressen. :) Argh, tack! Haha, blivit van att man måste lägga in hela länken på en annan sida :P. 0 Citera
KlasBenny Postad 13 mars 2009 Postad 13 mars 2009 När man ska ringa och har lite pengar på comviq-kontatkortet.Då kommer det en speakerröst som berättar hur lite pengar man har kvar och hur man gör för att fylla på pengar. Tar ju nästan en hel minut! AAAH! 0 Citera
MovieMaker Postad 13 mars 2009 Postad 13 mars 2009 Suck, den här UV-unwrapping:en tar ju evigheter.. suck.. 0 Citera
MovieMaker Postad 14 mars 2009 Postad 14 mars 2009 Ush, va man bara vill gråta.. Här har man suttit i över en timme o modellerat en nästan helt korrekt rotor till en helikopter och sparat flitigt. Dock så krashar Maya när man sparar för näst sista gången och förstör hela save-filen. Allt slit förgäves.. suck.. *tårar EDIT: Tack o lov.. En kopia av filen sparades när allt krasha så jag behöver inte göra om allt. ^^ Sparades me nån konstig filändelse så jag hittade den inte förut men efter att jag torkat tårarna ur ögonen o såg lite bättre, så låg den där ^^ PS. Nej, jag grät inte på riktigt. ;) 0 Citera
MovieMaker Postad 14 mars 2009 Postad 14 mars 2009 Korkade kunder. Tvi. Kunden har alltid rätt vet du väl ;) 0 Citera
Team_fagott Postad 14 mars 2009 Postad 14 mars 2009 Kunden har alltid rätt vet du väl ;) Jo. Det är det den ska tro. Det är därför jag avreagerar mig här istället. 0 Citera
beta75 Postad 14 mars 2009 Postad 14 mars 2009 När f**n ska canon ta och släppa en vettig kamera med minneskortsinspelning? Jag vill inte köpa Panasonic, SONY eller JVC men snart har jag inget val... /KN 0 Citera
Christian van Caine Postad 15 mars 2009 Postad 15 mars 2009 Kunden har alltid rätt vet du väl ;) Bara dom mentalt friska...& även då sanning med FET modifikation ;-) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.